Låne attenuator et sted i københavn [Ikke aktuelt alligevel]

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Låne attenuator et sted i københavn [Ikke aktuelt alligevel]

Indlæg af AnotherDan »

Er man så heldig der er nogen herinde der har en attenuator i Københavns området man må låne i næste uge?

Forstærker den skal bruges med har 4 og 8 ohms udgang.
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Låne attenuator et sted i københavn

Indlæg af Sasha »

Hvilken impedans har et kabinet, du tiltænker at bruge den med? Det er jo også relevant i dén sammenhæng.

Beklager, at jeg hverken bor i København eller har en attenuator på 4 eller 8 ohm...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Låne attenuator et sted i københavn

Indlæg af Jake »

Hvilken dag, og hvilken forstærker drejer det sig om? Så skal jeg se hvad jeg kan gøre :-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Låne attenuator et sted i københavn

Indlæg af AnotherDan »

Højtaleren sidder ligenu i 8ohm udgangen så vidt jeg husker.

Det drejer sig om en Mesa Boogie studio .22 combo, det bliver ikke aktuelt i denne omgang alligevel men tak for tilbudet.
Dens clean kanal lyder efter min mening fabelagtigt når den får noget volume, og den skal alligevel til besøg hos Lars Vad i denne uge hvor den skal have et service check - så tager lige en dialog med Lars om den :)
Bah

morfarpåsofaen
Johnny B. Goode
Indlæg: 107
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Låne attenuator et sted i københavn

Indlæg af morfarpåsofaen »

[quote="AnotherDan"]Højtaleren sidder ligenu i 8ohm udgangen så vidt jeg husker.

Det drejer sig om en Mesa Boogie studio .22 combo, det bliver ikke aktuelt i denne omgang alligevel men tak for tilbudet.
Dens clean kanal lyder efter min mening fabelagtigt når den får noget volume, og den skal alligevel til besøg hos Lars Vad i denne uge hvor den skal have et service check - så tager lige en dialog med Lars om den :) [/quote]
Er det fordi clean lyder fint, men at du ikke kan få drive kanalen til at lyde godt? For så spar kræfterne og find en anden forstærker, eller brug en pedal til knas. Jeg taler af erfaring. :)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Låne attenuator et sted i københavn [Ikke aktuelt allige

Indlæg af AnotherDan »

Drive kanalen er ikke imponerende, men jeg har faktisk ikke eksperimenteret med den på samme måde som clean kanalen, da jeg hovedsageligt bruger drive fra pedaler.
Men det er ikke derfor, det er clean kanalen der virkelig lever op når den får noget volume.
Bah

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen