Nyt projekt! (Musik)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt projekt! (Musik)

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]Bassen er splittet og kørt i en Avalon linedriver og optaget igennem en Ampeg SVT top i et 4x12" optaget med endnu en MD421.[/quote]

Arh.. SVT.. Så mangler den top da vist lige 200W.. ;-)

Og så ville den, med dens alder, ha' heddet V9, og ikke V4-B, som den gør lige nu.. ;-)[/quote]
Point taken!

Bassamp: Ampeg V4-B!

alexander
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Nyt projekt! (Musik)

Indlæg af alexander »

Det lyder fedt. Der er en rigtig god energi og du bruger dine effekter fedt. Meget effektive trommer også. Jeg har selv spillet en del støj i den stil der og jeg synes det svære er at finde en balance, hvor man får strammet numrene op så de ikke bliver helt så lange som det, men at man stadig rammer den der særlig nerve, som den slags musik kan ramme når den får lov at være fri - og den synes jeg i rammer flere gange! En ide kan være at have to guitarer (du ringer bare), så man ikke behøver bruge så mange kræfter på at "fylde ud".

For øvrigt vil jeg anbefale at lytte på noget Sonic Youth, hvis du ikke for alvor har gjort det før. Man bliver aldrig den samme igen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen