Balleband søges

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Balleband søges

Indlæg af Madmax25 »

Hej alle sammen

Jeg ved ikke rigtigt om dette er det rette sted at skrive, men jeg har altid fået god hjælp herinde fra jer, så nu prøver jeg...

Jeg prøver at finde et godt balleband til min svigerforældres 60 års fødselsdag lørdag d. 15. september i år. Musikken skal være klassisk balle: Dansevenlig pop, Beatles, Kim Larsen etc. INGEN Dansk Top.

Hvor går man hen og finder sådan noget? Hun vil ikke have mit band, da vi er for rockede, og desuden vil svigermor gerne have, at jeg deltager i festen... :D

Håber at I kan hjælpe mig, da det ville give mig nogle hårdt tiltrængte point på svigermors goodwill konto ;)

Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Balleband søges

Indlæg af Madmax25 »

Ups. Fik ikke skrevet, at arrangementet foregår i Rågeleje i Nordsjælland.

reindane
Johnny B. Goode
Indlæg: 133
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Balleband søges

Indlæg af reindane »

[quote="Madmax25"]Hej alle sammen

Jeg ved ikke rigtigt om dette er det rette sted at skrive, men jeg har altid fået god hjælp herinde fra jer, så nu prøver jeg...

Jeg prøver at finde et godt balleband til min svigerforældres 60 års fødselsdag lørdag d. 15. september i år. Musikken skal være klassisk balle: Dansevenlig pop, Beatles, Kim Larsen etc. INGEN Dansk Top.

Hvor går man hen og finder sådan noget? Hun vil ikke have mit band, da vi er for rockede, og desuden vil svigermor gerne have, at jeg deltager i festen... :D

Håber at I kan hjælpe mig, da det ville give mig nogle hårdt tiltrængte point på svigermors goodwill konto ;) [/quote]

Hej Madmax,

Det kan min trio godt klare. Send evt. en mail til: <!-- e --><a href="mailto:lars.reinau@tdcadsl.dk">lars.reinau@tdcadsl.dk</a><!-- e --> for repertoire og lydfiler.
Venlig hilsen
Lars Reinau
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.larsreinau.dk">www.larsreinau.dk</a><!-- w -->

Simon Helm
Himmelhund
Indlæg: 24
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Balleband søges

Indlæg af Simon Helm »

Jeg ved ikke hvor i holder festen, men mit balleband kunne helt sikkert også godt være interesserede. Send mig en mail på <!-- e --><a href="mailto :s imonhelmpetersen@gmail.com">simonhelmpetersen@gmail.com</a><!-- e --> hvis ikke dig og Lars finder ud af noget...

Mvh Simon

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen