Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af kraen »

Knud Møller:
Billede
Billede

Gert Vincent:
Billede
Billede

Jeg fik desværre ikke taget nogen billeder af hverken Karsten Skovgaards, Jacob Binzers eller Jesper Binzers boards.

Se mine billeder fra hele koncerten: <!-- m --><a class="postlink" href="https://plus.google.com/photos/10457519 ... s/10457519 ... 0476759105</a><!-- m -->
Se alle billederne fra koncerten: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.flickr.com/photos/owenluft/s ... owenluft/s ... 250525500/</a><!-- m -->

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Runem »

Hmm... Er det mig, den er gal mig. Synes ikke, jeg kan se en større udgave af gear-billederne. Eller skal jeg på flickr?

Fine billeder fra koncertene, det er du sluppet godt fra.

Hvad bruger du af kamera/objektiver? Forsøger at lære at tage billeder, så det er altid interessant at høre, hvad andre i samme båd har kastet sig over.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af kraen »

[quote="Runem"]Hmm... Er det mig, den er gal mig. Synes ikke, jeg kan se en større udgave af gear-billederne. Eller skal jeg på flickr?

Fine billeder fra koncertene, det er du sluppet godt fra.

Hvad bruger du af kamera/objektiver? Forsøger at lære at tage billeder, så det er altid interessant at høre, hvad andre i samme båd har kastet sig over.[/quote]

Så er billederne rettet.
Tak for komplimentet. Jeg har brugt en kombi af mit Nikon D40x og et 18-70mm f/3.5-4.5 - et sæt, der efterhånden har 5 år på bagen. Det er ikke hverken særlig avanceret eller dyrt setup, men det virker, og det faktum, at det var et lille amatørkamera gjorde, at D-A-D's stagemanager sagde, at jeg bare skulle skyde løs under hele koncerten. Jeg fik "kun" 40 minutter under Seebach og Larsen.

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Runem »

Hehe. Fedt, at du ikke bare blev losset væk efter tre numre. Det er lidt sjovere, når man må være tæt på scenen. Især hvis man ikke lige har de lede objektiver.

Jeg har netop bestilt nyt kamera og går og tripper lidt i mellemtiden. Canon 60D med diverse tilbehør... Det bliver godt!


Mht. setup, så er det dælendytme godt nok de dyre drenge, der er kommet frem. Har set og hørt Knud Møller i flere forskellige kontekster på det setup, så det giver såmænd ganske god mening.

Men det overrasker mig egentlig lidt, at GErt Vincent har så stort et setup. Spiller han ikke bare med Lilholdt?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Runem"]

Men det overrasker mig egentlig lidt, at GErt Vincent har så stort et setup. Spiller han ikke bare med Lilholdt?[/quote]
Hvilket vel også er et ret godt indtjenende og tjekket orkester...
RoadHigh.dk

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Runem »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Runem"]

Men det overrasker mig egentlig lidt, at GErt Vincent har så stort et setup. Spiller han ikke bare med Lilholdt?[/quote]
Hvilket vel også er et ret godt indtjenende og tjekket orkester...[/quote]

Utvivlsomt :)

Nu var det ikke berettigelsen eller finansieringen, jeg tænkte på. Men behovet :) . Det er mit indtryk, at Lilholdt kan klares på et noget mere simpelt setup... Men selvfølgelig er det her jo nok lige til at plugge i hver eneste gang. Og ja, det bliver jo nok til et par koncerter i løbet af sæsonen :)

Men hey, hvis jeg havde folk til at slæbe, så havde jeg nok en helt anden holdning til den slags.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af IkkeMig »

Faktisk breder Lilholt sig over en del stilarter med masser af guitar på, så hvis ikke han skulle kunne retfærdiggøre det setup, så ved jeg egentlig ikke hvem herhjemme, der skulle kunne...

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Runem »

Det lader til, jeg har lagt mig ud med en fanklub her. Jeg må hellere finde mig en Lilholdt-koncert hen over sommeren og høre Gert V i aktion :) .

Det er en del år siden, jeg har indladt mig på en aften med Lilholdt solo, så jeg har til gode at høre vedkommende setup i aktion.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Michael Vajhøj »

Vil ikke kalde mig
Fan, blot respektfuld musikerkollega... ;) :)

TT: Fede billeder, men flere grej billeder næste gang... ;)


Sent from my mønttelefon using TapaTalk
RoadHigh.dk

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Runem »

[quote="Michael Vajhøj"]Vil ikke kalde mig
Fan, blot respektfuld musikerkollega... ;) :)

[/quote]

Hehe. Det var nu også sagt i spøg.

Jeg vil lige understrege, at jeg jo altså intet udsætter på Gert V. som musiker. Det var alene setuppets størrelse til genren, jeg spekulerede over. Bare for lige at understrege det. :)

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af Lause »

Kan tilføje at Kobber og Jesper Binzer spillede på Blackstar forstærkere og kabinetter. Nærmere specifikationer fik jeg aldrig, eftersom jeg var travlt beskæftiget..

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af sørendybdal »

[quote="Lause"]Kan tilføje at Kobber og Jesper Binzer spillede på Blackstar forstærkere og kabinetter. Nærmere specifikationer fik jeg aldrig, eftersom jeg var travlt beskæftiget..[/quote]

Hmm ... interessant, at de er skiftet. Jeg troede ellers, at de var rimeligt rettroende Marshall-brugere (har dog aldrig været i nærheden af deres setups). Har dog engang nede i 90´erne set Cobber med nogle Vox AC´ere ... men det var, da de troede, de skulle lave britpop.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Lidt grejbilleder fra gårsdagens koncert

Indlæg af kraen »

Lilholt band er et ret tjekket og professionelt orkester. Det hænger selvfølgelig også sammen med at de har været på landevejen konstant i de sidste 35-40 år.

Rent personligt er jeg ret stor fan, men ud over det har jeg også masser af respekt overfor deres måde at drive en bandforretning på og deres sceneshow er gennemført og overtjekket.

Lause kan måske bidrage med lidt info omkring udpakningen af deres grej, da han var stagehand den dag.

Med hensyn til Gerts setup, så er det ganske rigtigt et stort setup, men når man nu alligevel har roadies og en kæmpe lastbil, så er der jo ingen grund til at gå efter et lille setup - der måske ville kunne klare de samme lyde - fremfor et større setup, som man har det bedre med at spille på. Derudover så er jeg enig med Turtle - der er rigtig mange stilarter hos Lilholt, og hvis deres sceneshow skal hænge sammen, så nytter det ikke, at Gert står og skal aktivere 5-6 knapper i stedet for 1.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen