Copenhagen Guitar Show

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert

Vil du deltage i Copenhagen Guitar Show

 
Afgivne stemmer: 0

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Dannyboy »

Altså jeg ville da gerne komme og evt også tage et par spader med hvis det kunne have interesse. F.eks. min strat og PRS, da det er mine main-våben for tiden. Men er der ikke nogen som har lidt info på arrangementet? Jeg ved ikke rigtigt hvad det er og hvad der sker

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af MacG »

[quote="Dannyboy"]Altså jeg ville da gerne komme og evt også tage et par spader med hvis det kunne have interesse. F.eks. min strat og PRS, da det er mine main-våben for tiden. Men er der ikke nogen som har lidt info på arrangementet? Jeg ved ikke rigtigt hvad det er og hvad der sker[/quote]

Google is your friend... http://www.copenhagenguitarshow.dk/index.php/da/

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Sasha »

Men det kunne nu være meget fint at få lidt info på banen om, hvorved det "nye" show konceptuelt adskiller sig fra det tidligere i Svendborg, eller om der blot er tale om en geografisk forskubbelse. En ytring omkring dette fra nogen "in the know" ville da være højst velkommen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af GuitaRasmus »

Jeg dukker gerne op med et par af mine særlinger - dog nok kun den ene dag.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af kraen »

Altså jeg kan f.eks. ikke selv stille med noget vintage - eller noget, der har en nyværdi over 5000 kr. - såeh. Hvis vi skulle have en stand, så skulle det være for at hygge og vise vores grej frem - vintage eller ej.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Morten M »

Med et max på 3 spader pr bruger, er der ikke just udsigt til mindst 12 flying v på rad og række (Turtle's og mine sammenlagt). Too bad.
Men kommer da under alle omstændigheder :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

Hvis jeg nu skulle få forvildet mit blegfede korpus til Hovedstaden i den pågældende weekend, ville det så være muligt at overnatte hos nogen af jer "tjøwenhavnere"?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

Hej alle.

Ideen til at invitere Gear-freaks medlemmer kom fra en tråd inden sidste års Vintage Guitar Show i Svendborg på forummet hvor der blev udtrykt ønske om at medlemmerne kunne udstille sammen. Det har vi fulgt op og nu er det muligt til årets Copenhagen Guitar Show.

Der er ingen krav til at de udstillede guitarer skal være noget specielt eller vintage. i må komme med hvad I vil. Kom gerne begge dage eller kun en dag. Ideen er at der er en aktiv Gear-freak stand og at medlemmerne kan mødes og hygge sig.

I løbet af august vil v offentliggøre de sidste clinics på hjemmesiden <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.copenhagenguitarshow.dk">www.copenhagenguitarshow.dk</a><!-- w --> og på facebook.

Bdste hilsener

Per

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

Copenhagen Guitar Show har fået mulighed for at lave en Spotify playliste.

Her vil vi gerne at I på Gear-Freak har indflydelse på listen ved at komme med inputs - gå på facebooksiden og kom med jeres inputs.

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Iøvrigt glæder vi os til at se hvor mange Gear-freaks der kommer til Gear-freak standen.

Per

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

Nu er der mindre end 2 måneder til Copenhagen Guitar Show. Jeg håber I får støvet jeres spader af og laver en flot farvestrålende palet af guitarer på Gear-Freak standen.

Det er nu lykkedes os igen at lave en aftale med en af verdens bedste, teknisk dygtige og alsidige guitarist Guthhrie Gowan til showet.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

[quote="Kimling"]Hvis jeg nu skulle få forvildet mit blegfede korpus til Hovedstaden i den pågældende weekend, ville det så være muligt at overnatte hos nogen af jer "tjøwenhavnere"?[/quote]


!!!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Førslev »

Altså jeg lægger gerne gulv til i min studielejlighed på 1 værelse i Roskilde hvis du er interesseret. Så har du ihvertfald den mulighed.

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

Kære Gear-freaks.

Så er clinicprogrammet på plads:

CLINIC PROGRAM
 
LØRDAG DEN 6. OKTOBER
11:00   Rodney Branigan (US)
12:30   Aske Jacoby (DK)
14:00   Guthrie Govan (UK)
15:30   Søren Andersen (DK)
16:15   GuitarEvent.dk / Søren Andersen og Mika Vandborg m/band
   
SØNDAG DEN 7. OKTOBER
11:00   Lars Danielsson (DK)
12:30   Guthrie Govan (UK)
14:00   Per Chr. Frost (DK)
15:30   Michael Angelo Batio (US)
   
Ret til ændringer i programmet forbeholdes
   
Kom glad og få en super guitaroplevelse.
(husk at melde jer til Gear-freak standen)

Per

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Smittefar »

Damn jeg ville gerne - specielt Per Christian trækker.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Barf »

Enig med Smittefar. Og de andre danske guitarister trækker da også. Jeg har faktisk aldrig oplevet hverken Per, Aske, Mika eller Søren live, så det ville da have været perfekt. Men jeg skal desværre øve hele den weekend. Øv

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Jacob »

Er lige med i koret der ærgrer sig - er "desværre" i varme, solrige Egypten hele den weekend, så jeg vil heller ikke være at finde til showet..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af udepost »

Nu da TFOA kommer, kunne jeg godt overveje at dukke op. Per, ved du noget om hvad fra sortimentet de tager med? Jeg er lidt på jagt efter en gammel akustisk Gibson, men vintage er jo nok ikke det primære på udstillingen

/Søren

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

[quote="udepost"]Nu da TFOA kommer, kunne jeg godt overveje at dukke op. Per, ved du noget om hvad fra sortimentet de tager med? Jeg er lidt på jagt efter en gammel akustisk Gibson, men vintage er jo nok ikke det primære på udstillingen

/Søren[/quote]


Hej Søren.
Jeg ved ikke præcist hvad Rudi tager med, men han har booket 7 borde, så mon ikke der er lidt af det hele. Kender jeg ham ret er der meget vintage med. Iøvrigt er det min opfattelse ud fra tilmeldingerne at der kommer masser af vintagegrej.

Hvis du er interesseret i noget specielt fra Rudi så enten giv mig besked, så snakker jeg med ham eller mail ham på hans hjemmeside. Så kan han tage de ønskede guitarer med.

Han er Iøvrigt på vej til Tønder Festival (som alm. gæst)

Vi ses Søren

Per

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Kimling »

[quote="Førslev"]Altså jeg lægger gerne gulv til i min studielejlighed på 1 værelse i Roskilde hvis du er interesseret. Så har du ihvertfald den mulighed.[/quote]

Det ville være superfedt! Jeg ser lige hvordan det hele ser ud til den tid :-)
Du' sgu' en guttermand (også selvom du er Tjøwenhavner)
Create a sense of purpose around which you base your faith

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show

Indlæg af Per Ørum »

Sæt også et stort kryds i kalenderen fredag d. 5. Oktober 2012 - vær med i den fedeste guitarevent.

Yderligere info kommer snarest.

Vh

Per

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen