Three Broncos Esquire - Flash

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Pluto »

Jeg truede for noget tid siden med et flash af mit nye fender guitar - amp sæt.Her er det så
Det er masterbuilt af CW Fleming og kunstneren der har udsmykket sættet hedder Dave Newman som er en anerkendt amerikansk skilte og plakat kuntsner.

Her er det så.


Billede

Billede

Billede

Billede
Sorte strater lyder bare bedst..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Rasmus »

Det er fandme godt lavet!!!

jeg ved ikke om det er et sæt man ville tage med på job, det er nok mere et samler objekt, men sjovt kunne det være at prøve sådan en artsy guitar!

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af JSThomsen »

Jeg synes også det ser rigtig fedt ud!
Men jeg ville måske være noget "ømskindet" over det, hvis der kun fandtes det ene sæt og det var fantastisk fedt at spille på -ville man så tage det med ud?
Uanset, så ser det fedt ud og hvis jeg skulle købe kunst for mange tusinde kroner - så var det også på listen :D

Mvh Jan

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes, det er totalt 'over the top' - Og det kan jeg altid godt lide.

Dog kunne man godt ramme tættere på min generelle smag, end det er lykkedes her :P

Meget gennemført - tak for flash :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Plexi
Johnny B. Goode
Indlæg: 160
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Plexi »

Jeg synes at forstærkeren og kassen ser rigtigt fede ud. Guitaren er jeg lidt i tvivl om. Den er det som svenskerne siger: annorlunda :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Sasha »

Den dér "masterbuilt" forstærker - er det i virkeligheden ikke bare en Pro Jr. i en lidt sjov kasse? Og i givet fald: Hvor meget betaler man så for sådan én? Fender´s cutsomshop kan jo f.eks. godt finde på at tage 20.000 oven i hatten for en ekstra 10" enhed og så en lidt sjov kasse til en stinkende normal Blues Junior...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Morten M »

Det ligner godt noget, der har taget lang tid at udsmykke. Absolut gennemført.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Den dér "masterbuilt" forstærker - er det i virkeligheden ikke bare en Pro Jr. i en lidt sjov kasse? Og i givet fald: Hvor meget betaler man så for sådan én? Fender´s cutsomshop kan jo f.eks. godt finde på at tage 20.000 oven i hatten for en ekstra 10" enhed og så en lidt sjov kasse til en stinkende normal Blues Junior...[/quote]


Jo ampen er en pro junior og den er sikkert ikke masterbuilt.Og hvor meget skal kunst koste.?
Et maleri med Van Gogh f.eks. Det tager 5 timer og male a 500 kr i timen.Så det skal koste 2500 kr.Det gør det ikke.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Sasha »

Jah, det er jo så lige dét med, hvor man mener, at "kunsten" gør størst gavn - på forstærkerens inderside eller på dens yderside...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Three Broncos Esquire - Flash

Indlæg af Jackie van Hippie »

Jeg er helt vild med det look! Hvis bare den lyder lige så godt som den ser ud. Tillykke med den :)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen