Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]
...til gengæld er der INGEN rørforstærkere der prøver at lyde som en transistorforstærker."
[/quote]

At det så alligevel lykkes for nogle, er jo kun så meget mere bemærkelsesværdigt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Sasha"]Joh, men nu drejede temaet vel ind på "bliver simuleret digital-orgasme rørforstærkerens død"..? Deraf det ovenstående. Men ellers: Giv endelig bare los med det oprindelige emne... :-)[/quote]

Fedt, så kan vi altså træde ud af 60`erne og ligegyldig rørbaseret "Hendrix-larm" og træde ind, hvor de virkelige talenter og gearudviklinger findes :D .

Hvis man ikke kan se noget ret unikt i f.eks. at lave en forstærkerprofil over hele ens gear (guitar, kabel, amp, kabinet, etc.) og faktisk kunne genskabe ikke alene lyden men også megen "amp-feel", så skal man godt nok være "konservativ".

Æstetik, rørglød og ikke mindst ens forhistorie med at rode med rørforstærkere i årtier giver ikke nødvendigvis den bedste upartiske holdning til sagerne :D .

Kan godt se at Govan er fuldstændig talentløs (håber I fik ironien). At man ikke bryder sig om stilen er jo en smag sag. Hvis man ikke kan ane noget alment talent her, så ......

[youtube]CeeVIGm_08o[/youtube]

Over and out ..... lidt øvning må der til.

Go Søren ! :D

NB. apropos Svendborg Vintageshow har du ikke spillet der med din Marshall ?
Kim

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

Jeg har aldrig påstået, at jeg var det mindste upartisk. jeg ved ikke lige, hvor den kom fra..? Jeg siger sådan set bare, hvad jeg mener.

Og jo, jeg kan da godt se noget "unikt" i dét, du beskriver (omend lidt selvmodsigende at bruge dette udtryk omkring en simulering? I don´t know...). Jeg kan bare ikke se, hvorfor jeg ikke skulle foretrække "den ægte vare" istedet...

Og nej, jeg har ikke "spillet", men derimod "udstillet" i Svendborg. Det er to forskellige ting. Jeg gør det i øvrigt igen i København til oktober.

Og Govan er absolut ikke talentløs, når det kommer til at at lave vanskelige finmotoriske fingerøvelser i et imponerende tempo. Når det gælder om at lave musik, har han endnu ikke vist noget, der kunne overbevise mig om, at det ikke skulle være tilfældet på dette felt. Måske det var lidt hybris, da han og hans medguitarist i Svendborg stod og gjorde nar af Beatles-numre i mellem deres egne såkaldte "kompositioner"..? OK, Beatles-numre er måske ikke så finmotorisk udfordrende. Men man skulle måske nok alligevel holde sig for god til dén slags..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Sasha"]Jeg har aldrig påstået, at jeg var det mindste upartisk. jeg ved ikke lige, hvor den kom fra..? Jeg siger sådan set bare, hvad jeg mener.

Og jo, jeg kan da godt se noget "unikt" i dét, du beskriver (omend lidt selvmodsigende at bruge dette udtryk omkring en simulering? I don´t know...). Jeg kan bare ikke se, hvorfor jeg ikke skulle foretrække "den ægte vare" istedet...

Og nej, jeg har ikke "spillet", men derimod "udstillet" i Svendborg. Det er to forskellige ting. Jeg gør det i øvrigt igen i København til oktober.

Og Govan er absolut ikke talentløs, når det kommer til at at lave vanskelige finmotoriske fingerøvelser i et imponerende tempo. Når det gælder om at lave musik, har han endnu ikke vist noget, der kunne overbevise mig om, at det ikke skulle være tilfældet på dette felt. Måske det var lidt hybris, da han og hans medguitarist i Svendborg stod og gjorde nar af Beatles-numre i mellem deres egne såkaldte "kompositioner"..? OK, Beatles-numre er måske ikke så finmotorisk udfordrende. Men man skulle måske nok alligevel holde sig for god til dén slags..?[/quote]

Jeg kunne skrive meget - jeg kan også bare lade være ............. :)

Vi spiller et stykke musik i pausen:

[youtube]STvsuIrLXz0[/youtube]
Kim

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

Og så endda et klip, hvor Jimi spiller på min personlige favorit-Strat blandt alle dem, han havde. Hvor betænksomt...

I øvrigt et meget pædagogisk klip, hvor man får demonstreret Jimi´s lyd både med og uden fuzz slået til (han tænder den omkring 0:39). Bemærk også Marshall PA-højttalerne, som står foran stacks´ene. Det har været et kæmpe PA-dengang! Læg også mærke til, hvordan Jimi´s roadie, Gerry Stickels roder med forstærkerne, mens de spiller - Tube Amp Service on the fly! Effekten af Marshall´s "børnesygdomme" demonstreret med mere end ønskelig tydelighed...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]

Men selv en rørforstærker spændt efter Guthrie Govan var altså desværre ikke nok til at holde mig fra at udvandre efter tre numre, da han og co. spillede i Svendborg for et par år siden. Og det var altså ikke forstærkerens skyld...

[/quote]

Jeg holdt heller ikke længe til den koncert, og det var bestemt ikke for at udstille min manglende forståelse for musikken. Jeg kedede mig bare gudsjammerligt, og det sagde mig ganske enkelt bare ikke en skid, så det gav simpelthen mere mening at gå et andet sted hen.

Hvad rørforstærkere vs. digitale efterligninger angår, forholder jeg mig lidt afventende. Det er ikke umuligt at forestille sig, at der på et tidspunkt kommer en dims i omløb, der kan bruges i stedet for en rørforstærker. Ind til videre er jeg ikke fristet - og det er vel fair nok? I mellemtiden sammenligner jeg det i mit stille sind lidt med de stakkels vegetarers livret, tofu. Det kan købes med baconsmag, har jeg set (og smagt). Hvorfor helvede spiser man tofu med baconsmag (det smager i øvrigt overhovedet ikke af bacon)? Find dog på noget selv :-)
So many assholes, so few bullets

spuncut
Johnny B. Goode
Indlæg: 108
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af spuncut »

Sasha skrev:For mig handler rørforstærkere ikke kun om lyd...

Jeg kan simpelthen godt LI´ de dersens små, varmtglødende tingester, hvor man næsten kan se lyden. Jeg kan godt lide idéen om, at jeg rent faktisk VED, hvordan de fungerer - med andre ord: "Hvilke små grønne marsmænd, der står mellem mine fingre og højttaleren" - og min hjerne er altså så tilpas primitivt indrettet, at den forstår en rørforstærkers virkemåde, men ikke én eller anden voldsomt kompliceret digital-dims, som skal lave alverdens krumspring for på en god dag MÅSKE at lyde NÆSTEN lige så godt som en god rørforstærker. Jeg mener: Hvorfor så ikke bare bruge rørforstærkeren..? Der er sådan ét eller andet med, at hvis man forsøger at kopiere én eller anden tidløs "originallyd" (og ikke mindst fornemmelse), så er kampen vel nærmest tabt på forhånd, er den ikke? Så kan sovekammerfætrene sådan lyde lige så godt eller dårligt gennem digital-simulatoren, de måtte evne og lyste - I don´t really care!
Det ka' jeg snilt følge dig i. Gi' mig en forvrænger, en Chorus og en ekkopedal samt en rør-børve med fjederreverb fordi det kan jeg forholde mig til fra mit tidligere liv som elektroniktekniker af guds nåde.
Jeg havde en Boss GT for nogle år siden men jeg blev træt af den fordi det var en tidsrøver og jeg brugte alligevel kun to presets som det tog mig forever at lave (trods et andet liv som programmør af guds nåde).
Når det så er sagt syntes jeg at man bør holde sit sind åbent for nye tiltag og de muligheder som de giver. Jeg er ikke rør-fundamentalist men det er nu engang hvad jeg har nogenlunde held med og så er rør nuttede.

Guthrie Govan er efter min mening en af de der troldmænd som arbejder under nogle andre naturlove end dødelige guitarister.
Der er sikkert også kvinder, som på en god dag ser NÆSTEN lige så godt ud som min kone. Men nu er det altså sidstnævnte, jeg er forelsket i... :-)
Feeeedte r*vvvv !! :D
Der er noget ved alting men det er ikke alting der er noget ved.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af DarkoPage »

[quote="spuncut"]...en Chorus[/quote]

Aaaaarh, sku' vi nu ikk' li'e holde kammertonen... :D

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af MacG »

[quote="munch_30"]

Kan godt se at Govan er fuldstændig talentløs (håber I fik ironien). At man ikke bryder sig om stilen er jo en smag sag. Hvis man ikke kan ane noget alment talent her, så ......

[youtube]CeeVIGm_08o[/youtube]

Over and out ..... lidt øvning må der til.

Go Søren ! :D

NB. apropos Svendborg Vintageshow har du ikke spillet der med din Marshall ?[/quote]

Jeg ser kun et talent for at sætte sig på sin røv og øve sig, men ikke noget som helst musikalsk. Og han dukker op på CPH Guitarshow igen...
Fantasiforladt og intetsigende..

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="MacG"][quote="munch_30"]

Kan godt se at Govan er fuldstændig talentløs (håber I fik ironien). At man ikke bryder sig om stilen er jo en smag sag. Hvis man ikke kan ane noget alment talent her, så ......

[youtube]CeeVIGm_08o[/youtube]

Over and out ..... lidt øvning må der til.

Go Søren ! :D

NB. apropos Svendborg Vintageshow har du ikke spillet der med din Marshall ?[/quote]

Jeg ser kun et talent for at sætte sig på sin røv og øve sig, men ikke noget som helst musikalsk. Og han dukker op på CPH Guitarshow igen...
Fantasiforladt og intetsigende..[/quote]

Helt og aldeles uenig Uffe ......... At reducere Govan til at sætte sig på sin R. og øve sig tager nærmest komiske højder i min bog (tjek Michael Angelo ud hvis du vil ud af den tangent): At karakterisere Govan henad: "ha` ka` bare spille hurtigt og intet andet ...." den holder slet ikke i min bog. Om man kan li`det eller ej, er en helt anden sag/snak.

Jeg indrømmer, at der er endog meget langt fra Beck og Hendrix til f.eks. Greg Howe, Govan, Quyale, Graham, etc.. I forlængelse heraf kan jeg forstå, at vi bl.a. var til samme koncert i Odense for noget tid siden og se Jeff Beck. Vi ses så ikke til nogen koncert med Govan :D

Hvis musikalitet ikke også bl.a. er nuancer og sammensætning af: frasering, bends, rytmik, tone, harmonisk forståelse og teknik, så ved jeg ikke lige hvilke parametre, der bl.a. kvalificerer til det (igen om det er ens kop te, det er en anden snak):

[youtube]bUZK9dasP8s[/youtube]

Her lidt Lee Ritenour karakteristik (tjek ca. 5.04):

[youtube]JWChW2ilCMY[/youtube]

Over and out fra mig ......... The thread is yours as always :D
Kim

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af JesperB »

Guthrie Govan er SINDSYGT dygtig. Én af de bedste nye guitarister jeg har hørt.

Men det er jo ikke ligefrem fordi han har lavet en masse musik man gider høre på.

OT: Jeg ved sgu ikke med AxeFX. Det er smart og altig, men med alle de parametre man kan skrue på, ender man med kun at trykke på knapper isf at spille.
- Jesper Barrit

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

[quote="munch_30"]

Hvis musikalitet ikke også bl.a. er nuancer og sammensætning af: frasering, bends, rytmik, tone, harmonisk forståelse og teknik, så ved jeg ikke lige hvilke parametre, der bl.a. kvalificerer til det[/quote]

Det er tæt på min lomme-defintion på "musikalske håndværker-skills".

"Musikalitet" er så en langt mere kompleks og abstrakt størrelse: Det er denne hersens utroligt svært definerbare ting med, at to guitarister kan sagtens spille det samme. Men hvor den éne formår at sende dig på en drømmerejse ud i de ydre galakser, så ville en højtlæsning af den lokale telefonbog være mere interessant end den andens forsøg.

De to ting er meget løseligt beslægtet. Men det er endog yderst veldokumenteret, at man sagtens kan være en stor spiller på det éne felt uden overhovedet at have sat sin fod i den anden lejr...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="JesperB"]Guthrie Govan er SINDSYGT dygtig. Én af de bedste nye guitarister jeg har hørt.

Men det er jo ikke ligefrem fordi han har lavet en masse musik man gider høre på.

OT: Jeg ved sgu ikke med AxeFX. Det er smart og altig, men med alle de parametre man kan skrue på, ender man med kun at trykke på knapper isf at spille.[/quote]

Gode pointer Jesper.

Mht. at gide høre på Govan, så er der jo altid grænser for, hvor længe man kan udholde at bombarderes :D Man kan også finde lidt Govan på Asias plader (smag og behag - en helt anden kontekst). På solopladen Erotic Cakes og selvf. her: <!-- m --><a class="postlink" href="http://the-aristocrats-band.com/">http: ... nd.com/</a><!-- m -->

Mht. Axe, osv. ja så er det jo en balance mellem teknologi, behov, etc.. Om man gider at rode med parametre som "power amp sag", etc.. Jeg aner dog nogle fede potetialer til studie, som livebrug i f.eks. Axe og Kemper, hvis man har de behov for alsidighed (læs mange forskellige gode amplyde). Hvis vægt, plads og økonomi ikke er en faktor, så måtte der da gerne stå en 5-7 konge fede amps bag mig - det er der bare sjældent tid, penge og muligheder for, hvorfor man som udøvende musiker i dag kan se sig om efter alternativer .... Her ser jeg en tendens til, at man er kommet ufatteligt langt.

Din sidste pointe med at spille i stedet for at trykke på knapper, er særdeles sund altid at have printet på nethinden :D . Det gælder mht. guitargear og mht. at sidde her på forum og "brodere" tekst.
Kim

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Sasha"][quote="munch_30"]

Hvis musikalitet ikke også bl.a. er nuancer og sammensætning af: frasering, bends, rytmik, tone, harmonisk forståelse og teknik, så ved jeg ikke lige hvilke parametre, der bl.a. kvalificerer til det[/quote]

Det er tæt på min lomme-defintion på "musikalske håndværker-skills".

"Musikalitet" er så en langt mere kompleks og abstrakt størrelse: Det er denne hersens utroligt svært definerbare ting med, at to guitarister kan sagtens spille det samme. Men hvor den éne formår at sende dig på en drømmerejse ud i de ydre galakser, så ville en højtlæsning af den lokale telefonbog være mere interessant end den andens forsøg.

De to ting er meget løseligt beslægtet. Men det er endog yderst veldokumenteret, at man sagtens kan være en stor spiller på det éne felt uden overhovedet at have sat sin fod i den anden lejr...[/quote]

Enig !!!
Kim

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

[quote="munch_30"] ...og mht. at sidde her på forum og "brodere" tekst.[/quote]

Jamen, der er da absolut ingen, som tvinger dig til at bruge tiden her... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Loomer »

[quote="JesperB"]Guthrie Govan er SINDSYGT dygtig. Én af de bedste nye guitarister jeg har hørt.

Men det er jo ikke ligefrem fordi han har lavet en masse musik man gider høre på.

OT: Jeg ved sgu ikke med AxeFX. Det er smart og altig, men med alle de parametre man kan skrue på, ender man med kun at trykke på knapper isf at spille.[/quote]

jeg er enig i alle udsagn her.

Personligt, gider jeg heller ikke rigtigt gå for meget bananas over AxeFX og Kemper, simpelthen fordi jeg ikke har brug for den slags schweizerkniv på nogen måde.
Her om snart skulle der f.eks. gerne være en Peavey Rockmaster og en Crate XLP preamp på vej til undertegnede fra Staterne, og de to er meget, meget mere mig. I al fald meget mere simple. Jeg skal jo kun bruge noget der kan sige "Bøh!", og så er alt andet ellers komplet unødvendigt.

Mht. Matrix'en, så gad jeg også skidegerne prøve den i den kontekst. Jeg ved dog ikke hvordan den agerer med ting der ikke er modellers/sovset ind i alt muligt, og det er det der er lidt irriterende. På papiret ser den ellers topfed ud!
Indtil videre er jeg dog stadig skidegodt tilfreds med min Rocktron Velocity 300.

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Sasha"][quote="munch_30"] ...og mht. at sidde her på forum og "brodere" tekst.[/quote]

Jamen, der er da absolut ingen, som tvinger dig til at bruge tiden her... :-)[/quote]

Nej da ? Jeg bruger også forsvindende lidt tid her modsat andre, så i lige over mht. tvang ! :D

Men man har vel et ansvar, som "guitarborger" der er uddannet i dyre domme for statens penge, for at spæde til et nuanceret oplysningsniveau. Det bør jo ikke kun være op til rørfanatikere - så bliver indholdet på forum ikke nuanceret nok :D ........ Jeg har i øvrigt et stykke vej til de 5000+, så jeg skal nok holde mit spil og mine guitarchops oppe i niveau, så jeg er klar til weekenden ...... hvad med dig Søren ? Får du øvet dig på din nye guitar ?

Lige nu sidder jeg faktisk og har lidt ondt af mig selv ovenpå noget udskæring af en "fedtknop" i ryggen i går - det "sivbløder" stadig, hvilket er ret træls. Der går nogle timer før fruen kommer hjem og skifter forbinding (dejligt med en sygeplejerske ved hånden).
Bl.a. grundet ovenstående, var der derfor lige tid til at kigge forbi her - det blev mest til en slags retorisk omgang spilfægteri, hvilket var helt som forventet ............ ellers skulle der da øves, rodes med gear, spilles koncert eller andet i stedet - det siger jo sig selv :D .
Kim

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Loomer"][quote="JesperB"]Guthrie Govan er SINDSYGT dygtig. Én af de bedste nye guitarister jeg har hørt.

Men det er jo ikke ligefrem fordi han har lavet en masse musik man gider høre på.

OT: Jeg ved sgu ikke med AxeFX. Det er smart og altig, men med alle de parametre man kan skrue på, ender man med kun at trykke på knapper isf at spille.[/quote]

jeg er enig i alle udsagn her.

Personligt, gider jeg heller ikke rigtigt gå for meget bananas over AxeFX og Kemper, simpelthen fordi jeg ikke har brug for den slags schweizerkniv på nogen måde.
Her om snart skulle der f.eks. gerne være en Peavey Rockmaster og en Crate XLP preamp på vej til undertegnede fra Staterne, og de to er meget, meget mere mig. I al fald meget mere simple. Jeg skal jo kun bruge noget der kan sige "Bøh!", og så er alt andet ellers komplet unødvendigt.

Mht. Matrix'en, så gad jeg også skidegerne prøve den i den kontekst. Jeg ved dog ikke hvordan den agerer med ting der ikke er modellers/sovset ind i alt muligt, og det er det der er lidt irriterende. På papiret ser den ellers topfed ud!
Indtil videre er jeg dog stadig skidegodt tilfreds med min Rocktron Velocity 300.[/quote]

En Axe eller Kemper giver self. nul mening, hvis man ikke har noget at bruge den/dem til - spot on ! En Rockmaster er en fin preamp - den har jeg også haft i "folden".

Mht. Matrix power amp, så tror jeg de også er rimeligt lineære i frekvensområdet (som så mange andre "PA-agtige" power amps). Jeg har 2 stk. Amcron Macro Techs, en Marshall 8008 og en Lab Gruppen L300 at sammenligne med, når jeg siger lineære. Matrix ? Pete Thorn siger selv på videoen, at Matrix er rimelig "lineær. Min erfaring er at power ampens dæmpningsfaktor til heavy gain og nedstemte guitarer også er fedt og en overvejelse værd.

I forhold til din Velocity er der power at hente ved Matrix :) En test må så vise, om den lyder federe eller ej, hvilket jo er ret væsentligt :)
Kim

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af Sasha »

[quote="munch_30"]

Men man har vel et ansvar, som "guitarborger" der er uddannet i dyre domme for statens penge, for at spæde til et nuanceret oplysningsniveau. Det bør jo ikke kun være op til rørfanatikere - så bliver indholdet på forum jo uredeligt for nu at bruge den term :D ....[/quote]

Jeg synes, at man som statsuddannet "guitarborger" eller hvad fanden man ellers er, skulle tage at tænke sig blot en ganske lille smule om - hvis dette ellers er én muligt - før man anklager andres bidrag til debatten for skabe "uredelighed".

Over and out!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Test af Matrix "guitar" Power Amps ...

Indlæg af munch_30 »

[quote="Sasha"][quote="munch_30"]

Men man har vel et ansvar, som "guitarborger" der er uddannet i dyre domme for statens penge, for at spæde til et nuanceret oplysningsniveau. Det bør jo ikke kun være op til rørfanatikere - så bliver indholdet på forum jo uredeligt for nu at bruge den term :D ....[/quote]

Jeg synes, at man som statsuddannet "guitarborger" eller hvad fanden man ellers er, skulle tage at tænke sig blot en ganske lille smule om - hvis dette ellers er én muligt - før man anklager andres bidrag til debatten for skabe "uredelighed".

Over and out![/quote]

:D
Kim

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen