Homebrew Germania 44- død og borte?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

Kan det virkeligt passe, at man ikke længere kan opstøve denne pedal ny indenfor EU? Det lader til 4Sound ikke længere er Homebrew-forhandler, og Pedaler.eu, som står som den anden forhandler i DK siger den lyserøde (ikke 44) er "out of stock". :?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Torben »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vintageandrareguitars.com/we ... ars.com/we ... /item/3514</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/HOMEBREW-ELEC ... EBREW-ELEC ... 2018wt_986</a><!-- m -->
Mvh
Torben

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

[quote="Torben"]http://www.vintageandrareguitars.com/we ... /item/3514
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.ebay.co.uk/itm/HOMEBREW-ELEC ... EBREW-ELEC ... 2018wt_986</a><!-- m -->
Mvh
Torben[/quote]

Jeg skulle måske have pointeret, at jeg gerne vil have fingre i den til noget nær 1.000,-. Hvis jeg skal meget over det, vil jeg nok nappe en MJM Dallas Boost i stedet for, eller en strangemaster.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Har du nogensinde set en ny til den pris?

Ellers er det jo så nemt: Køb den MJM Dallas Boost...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

[quote="Michael Vajhøj"]Har du nogensinde set en ny til den pris?

Ellers er det jo så nemt: Køb den MJM Dallas Boost...[/quote]

Ja, 4sound havde i hvert fald Germania til ca. 900, da de havde den på lager/forhandlede den, men de havde også billeder af BÅDE den lyserøde (ikke 44) og så 44'eren, så jeg var i tvivl om, hvilken de i realiteten kunne skaffe på det tidspunkt. Jeg tvivler desværre på, de kan/vil skaffe nogen af dem hjem nu.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Sasha »

Her er én i Danmark til 700:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/treble-boost-homebrew ... 882158/</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Her er én i Danmark til 700:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dba.dk/treble-boost-homebrew ... 882158/</a><!-- m -->[/quote]

Som i øvrigt er min den gamle. Lyder fint.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

Så må vi se nærmere på, om den er, som den skal være. Der skulle vel ikke være nogen, der kender Throbak Strangemaster? Den er selvf. dyrere. MacG: Lyder Germania, som klassisk rangemaster, eller er den ikke autentisk nok? Og må man spørge, hvad nyprisen var?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Sasha »

[quote="Nicolai"]Så må vi se nærmere på, om den er, som den skal være.[/quote]

Jamen, jeg glæder mig da til at følge resultatet af din dybdegående analyse.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

Ville 600,- inkl. forsendelse være en ok pris? Det ville i givet fald være første gang, jeg skulle købe noget via kontooverførsel, men brugeren ER CPR-valideret, det mindsker vel risikoen?

Sasha: har sendt dig en mail :-)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Smittefar »

Det har jeg gjort flere gange - Det er faktisk de færreste på DBA, der er nogen dumme svin. For 600 kroner ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på at tage risikoen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

[quote="Smittefar"]Det har jeg gjort flere gange - Det er faktisk de færreste på DBA, der er nogen dumme svin. For 600 kroner ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på at tage risikoen.[/quote]

Fedt, tak for det. Du mener altså, det er en god pris?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Stevi »

[quote="Nicolai"]Ville 600,- inkl. forsendelse være en ok pris? Det ville i givet fald være første gang, jeg skulle købe noget via kontooverførsel, men brugeren ER CPR-valideret, det mindsker vel risikoen?

Sasha: har sendt dig en mail :-)[/quote]
Har du paranoia? Jeg har handlet på den måde ihvertfald de første 100 gange, sikkert også mere, og jeg har aldrig brændt nallerne.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Smittefar »

[quote="Nicolai"][quote="Smittefar"]Det har jeg gjort flere gange - Det er faktisk de færreste på DBA, der er nogen dumme svin. For 600 kroner ville jeg ikke betænke mig et øjeblik på at tage risikoen.[/quote]

Fedt, tak for det. Du mener altså, det er en god pris?[/quote]

Jeg aner ikke, hvad sådan en skal koste, men det lyder da ikke urimeligt - mit indlæg gik nu mest på, at jeg ikke ville ligge søvnløs over en risiko på 600 kr - specielt ikke, da jeg mener risikoen er meget lille, da de fleste mennesker opfører sig pænt.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Sasha »

Mon ikke sælger havde skrevet "600 kroner inklusive forsendelse", hvis han mente, at det var dét, pedalen skulle koste?

Det hér kan blive en meget lang tråd...

Og ja, jeg har godt set din mail, Nicolai. Men jeg har lige har lige et sted mellem 50 og 100 andre ubesvarede mails her efter ferien, som jeg skal igennem først.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

Æv, den smuttende fra mig, og jeg kvier mig ved at give 1400 for en Treblebooster. Det skal helst være en med båpde silicon og germanium, high/lo osv.

MJM Dallas synes jeg virker fed, og Throbak stRange Master ser meget alsidig ud. Nogen, der har erfarringer? Der er selvf. også BSM.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Sasha »

[quote="Nicolai"]Det skal helst være en med båpde silicon og germanium, high/lo osv.

[/quote]

Hvorfor? Var det ikke federe at finde noget, der lyder godt på dén måde, man gerne vil havde det til, istedet for også at kunne tilbyde 100 andre muligheder, man sandsynligvis aldrig kommer til at bruge?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Nicolai »

Det er netop for at have mere alsidighed (større chance for at ramme noget fedt), og hvis der er flere settings, er den mere end en "one trick pony".
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Sasha »

Tjoh...

Men det er jo ofte sådan, at disse såkaldte "one trick ponys" kan dette éne trick bedre (hvor mange tricks forventer man egentlig af en treblebooster?) end "thousand tricks ponys", der kan kan en masse forskelligt halvgodt, da det typiske er, at ingen af disse tricks er rendyrkede.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Homebrew Germania 44- død og borte?

Indlæg af Telemaster »

Jeg vil til enhver tid foretrække en one trick pony. Det andet orker jeg ikke at rode med alligevel, og jeg er blevet skuffet, hver gang jeg har prøvet.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen