Moor pedaler.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Moor pedaler.

Indlæg af JGreen »

Størrelsen tiltaler mig, men er de noget værd?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/article/?id=9 ... ?id=904</a><!-- m -->

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af efrandsen »

Aner det ikke, men lige præcis størrelsen tiltaler mig også, så tror jeg skal en tur forbi Aage.
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

Cool størrelse - men man er så nødt til at have en del luft imellem dem på boardet for at man kan have foden der :lol:

Det kunne blive et elegant board, man kunne lave der - men tuneren ville blive største pedal ;)

Jeg er lidt spændt på at høre om kvaliteten - jeg leder efter en simpel delay-pedal, der kunne den der da godt være et bud, hvis den lyder acceptabelt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af Smittefar »

[quote="Turtle"]
Det kunne blive et elegant board, man kunne lave der - men tuneren ville blive største pedal ;) [/quote]

Sikker? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/tunere/tc-ele ... ere/tc-ele ... -mini.html</a><!-- m -->
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af Sasha »

Mon ikke vi er ude i kloner af velkendte klassikere, bygget i Kina af de billigst mulige SMD-komponenter?

Sikkert meget sjove, så længe de virker...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"][quote="Turtle"]
Det kunne blive et elegant board, man kunne lave der - men tuneren ville blive største pedal ;) [/quote]

Sikker? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/tunere/tc-ele ... ere/tc-ele ... -mini.html</a><!-- m -->[/quote]

Det kunne blive et sødt lille board...jeg skal reelt bare bruge 4 eller 5 pedaler inkl. Tuneren...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af Smittefar »

Så kan du jo have det i en madkasse - Det ville være fedt!!
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

TupperWare pedal-board?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af MacG »

[quote="JGreen"]Størrelsen tiltaler mig, men er de noget værd?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/shop/article/?id=9 ... ?id=904</a><!-- m -->[/quote]

Jeg har prøvet dem kort i Odense afd., og de lyder som det de udgiver sig for at være: Den sorte en Rat-agtig, den grønne en TS, echo og reverb lyder fint nok. De er faktisk ikke så skeløjede. Jeg kunne rimeligt hurtigt finde noget brugbart. Prøv dem!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]...echo og reverb lyder fint nok. De er faktisk ikke så skeløjede[/quote]

Mon ikke ekko-dimsen - ud fra farven at dømme - skulle være baseret på en Boss DM2/3-stykker..? (som jo er en glimrende, enkel delay-pedal)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

Jo, jeg fandt en del flere oplysninger fra deres hjemmeside, og den lyserøde delay er baseret på en DM-2.

Jeg tror næsten, jeg må have sådan en hjem til test...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af K-P »

Hvis man er til youtube-klip, så har de en del lydeksempler på deres kanal: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/user/MooerAudio" ... erAudio</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af Smittefar »

Altså baseret på youtubeklippene lyder det da som om, man godt kunne bygge sig et hæderligt board med de pedaler der, og man kan jo ikke anklage dem for at koste en bondegård
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af K-P »

Jeg tror godt, at jeg kunne finde på at kigge på deres reverbpedal. Det er det eneste, jeg føler, at jeg mangler, og mit board er egentlig ved at være ret fyldt op.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Moor pedaler.

Indlæg af Smittefar »

Har du set reverb demoen - jeg synes spring og shimmer lød virkelig dårligt. Room var brugbar men ikke fantastisk

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

Jeg har allerede besluttet mig for at prøve at købe et par af dem at lege med - men en del af modellerne kan de desværre først levere om en måneds tid, så man må nok have lidt tålmodighed inde vi finder ud af, hvad de rent faktisk kan...

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Moor pedaler.

Indlæg af K-P »

[quote="Smittefar"]Har du set reverb demoen - jeg synes spring og shimmer lød virkelig dårligt. Room var brugbar men ikke fantastisk
[/quote]

Enig, men det er lidt synd at dømme en pedal ude på grund af et klip på youtube. Så det er egentlig mest for at give den en chance. Hvis den heller ikke dur i virkeligheden, så må jeg nok bare nøjes uden indtil jeg får købt et større board/ryddet op på det gamle.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Moor pedaler.

Indlæg af IkkeMig »

[quote="K-P"][quote="Smittefar"]Har du set reverb demoen - jeg synes spring og shimmer lød virkelig dårligt. Room var brugbar men ikke fantastisk
[/quote]

Enig, men det er lidt synd at dømme en pedal ude på grund af et klip på youtube. Så det er egentlig mest for at give den en chance. Hvis den heller ikke dur i virkeligheden, så må jeg nok bare nøjes uden indtil jeg får købt et større board/ryddet op på det gamle.[/quote]

Det er en af dem, der ikke er så lang leveringstid på, så jeg kommer med min mening i næste uge engang ;)

Jeg gik lige amok med mini-temaet, så jeg har nu planlagt et board bestående af 4 Mooer-pedaler (compressor, delay, tremolo og reverb), en Polytune Mini og så har jeg lige fået et Pedaltrain Nano og en Fueltank Jr. ind ad døren :lol:

5 pedaler og en strømforsyning på 35x14 cm - det er mindre areal end et A4-ark ;)

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Moor pedaler.

Indlæg af JGreen »

Husk en EP booster: <!-- m --><a class="postlink" href="http://pedaler.eu/webshop/catalog/produ ... alog/produ ... cts_id=800</a><!-- m -->

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Moor pedaler.

Indlæg af Martin »

[quote="Turtle"][quote="K-P"][quote="Smittefar"]Har du set reverb demoen - jeg synes spring og shimmer lød virkelig dårligt. Room var brugbar men ikke fantastisk
[/quote]

Enig, men det er lidt synd at dømme en pedal ude på grund af et klip på youtube. Så det er egentlig mest for at give den en chance. Hvis den heller ikke dur i virkeligheden, så må jeg nok bare nøjes uden indtil jeg får købt et større board/ryddet op på det gamle.[/quote]

Det er en af dem, der ikke er så lang leveringstid på, så jeg kommer med min mening i næste uge engang ;)

Jeg gik lige amok med mini-temaet, så jeg har nu planlagt et board bestående af 4 Mooer-pedaler (compressor, delay, tremolo og reverb), en Polytune Mini og så har jeg lige fået et Pedaltrain Nano og en Fueltank Jr. ind ad døren :lol:

5 pedaler og en strømforsyning på 35x14 cm - det er mindre areal end et A4-ark ;) [/quote]

I det selskab bliver Polytune'n faktisk den største. :)
Jeg har selv 4-5 pedaler på mit Nano, og det er dejligt nemt at slæbe rundt på.
Bemærk i øvrigt at Fueltank Jr. ikke passer under et Nano board uden lidt modifikationer.
Five Fingers - Five Strings

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen