spørgsmål til et par forstærkere

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: spørgsmål til et par forstærkere

Indlæg af Thomas Nissen »

Jeg vil være enig i, at det er en god idé at vide hvor man skal hen, og jeg tror jeg ved hvad jeg skal kigge på, det er bare så svært at finde ud af om det man får er godt nok i band, osv. Men jeg har nu en ganske god idé om "min" lyd :) at jeg så ikke er nok inde i kabinet, højtalere og top forstærkere er jo kun ting jeg kan få viden om ved at prøve mig frem :) men tak for jeres svar; jeg vender tilbage når jeg har prøvet en masse ;) lyder ikke til at hverken engl eller bluesbreakeren er noget for mig :)

Mvh
Thomas
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: spørgsmål til et par forstærkere

Indlæg af Morten M »

Held og lykke. Prøv en Blackstar. Der får man rigtigt meget for pengene.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Thomas Nissen
Himmelhund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: spørgsmål til et par forstærkere

Indlæg af Thomas Nissen »

Er blackstar ikke meget kendt for at være meget high-gain forstærkere?? :) jeg leder nemlig ikke efter en forstærker med masser af gain, men en forstærker som skærer godt igennem; mellemtone og andet i den stil. :)
Our music has depth, and attempts philosophical thought and meaning with discussions of infinity, eternity and mortality.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: spørgsmål til et par forstærkere

Indlæg af Stevi »

[quote="Thomas Nissen"]Er blackstar ikke meget kendt for at være meget high-gain forstærkere?? :) jeg leder nemlig ikke efter en forstærker med masser af gain, men en forstærker som skærer godt igennem; mellemtone og andet i den stil. :) [/quote]
Blackstar Artisan-serien er alt andet end high-gain, tværtimod.
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen