Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Indlæg af Brun Sæbe »

Jeg har mistet en Hamer USA Daytona, en strat-model med hals i ahorn. Den er grøn med perlemor slagplade. Serienummeret er 440004.

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Den var i en gigbag af mærket 'Ritter'.

Hvis nogen støder på den vil jeg være virkelig, virkelig glad for at høre om det. Dusør/findeløn gives - jeg er endda indstillet på at købe den tilbage hvis det er nødvendigt.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Indlæg af AnotherDan »

Øv da...

For dem der ikke kan se billedet kopier linket ind manuelt i en ny fane/vindue så virker det.
Bah

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Indlæg af Barf »

Hvornår mistede (betyder det stjålet?) du den, og hvor havde du den sidst? Vil da holde et vågent øje for dig og håber, at du får den tilbage igen.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Indlæg af Smittefar »

Øv - Det er noget lort sådan noget. Den er relativt genkendelig, så der skulle være chancer for at få den igen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brun Sæbe
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Grøn Hamer guitar mistet i Århus

Indlæg af Brun Sæbe »

[quote="Barf"]Hvornår mistede (betyder det stjålet?) du den, og hvor havde du den sidst? Vil da holde et vågent øje for dig og håber, at du får den tilbage igen.[/quote]

Natten til torsdag. Ja, går ud fra at den er stjålet. Skete ved Pustervig i Århus under ret bizarre omstændigheder. Grundlæggende var jeg en torsk og efterlod den uden opsyn.

Jeg fandt nogle billeder af den: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Som sagt er jeg indstillet på at give penge for at få den tilbage. Den har betydet meget for mig.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://soundcloud.com/provinsdrengen">h ... drengen</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen