Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]

At det så måske siger lidt om designet, er en anden sag.[/quote]

Hehe, tror ikke lige man kan få Gibson til at ændre noget, medmidnre det er Costume Shop.. Det virker som om at alle inovative medarbejdere bliver sat til at lave ting som Dusk Tiger og Dark Fire.. eller udhule en Explorer.. og de bliver så haglet ned på for at være for "ekcentriske" i deres form.. Vi guitarister er sku nogle konservative røvhuller når det kommer til sådan noget :D

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af Sasha »

Hmm...

Jeg har gjort det før, men skal gerne gøre det igen: Jeg vil hermed gerne melde mig ud af dette universelle fællesskab "Vi guitarister"! - især hvis opfindsomheden hos disse beløber sig til at udbore guitarkroppe, så man kan slippe afsted med at anvende inferiørt træ til at bygge noget, der kan sælges under påskud af at være "guitarer af et fint mærke"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af Anonym »

Jeg forstår ikke, hvorfor Trip Trap ikke for længst har sagsøgt Gibson for den træ-ketcher der.

Brugeravatar
Raw
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af Raw »

Jahhh.., den manglende opfindsomhed kender ingen grænser.. :yawn:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af Sasha »

Jamen, jeg skal da så ikke forpasse lejligheden til at komme med en idé, som Gibson må benytte kvit og frit (dér gik jeg lige glip af en masse millioner):

Hvad med at tage konceptet med "weight relief" helt ud og begynde at sælge svinedyre luftguitarer? Jeg foreslår, at man passende kunne kalde topmodellen for "The Emperor". Så kan man jo evt. selv tænke i klæder, som måske/måske ikke forefindes...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Et syn der kan få en voksen mand til at græde.

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Sasha"]Jamen, jeg skal da så ikke forpasse lejligheden til at komme med en idé, som Gibson må benytte kvit og frit (dér gik jeg lige glip af en masse millioner):

Hvad med at tage konceptet med "weight relief" helt ud og begynde at sælge svinedyre luftguitarer? Jeg foreslår, at man passende kunne kalde topmodellen for "The Emperor". Så kan man jo evt. selv tænke i klæder, som måske/måske ikke forefindes...[/quote]

Søren din subtilitet er fantastisk, en fryd for det læsende øje :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen