Pas på svindel på nettet

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Pas på svindel på nettet

Indlæg af hrlarsen »

Har i dag fået endnu et opkald fra en mand, som har sendt penge til Rockshoppen i Ry v/Silkeborg, uden at få andet end dårlige undskyldninger og røverhistorier - men ingen varer!
Tilbage i 80/90´erne havde jeg butik under samme navn, og kort efter vi lukkede tog manden bag Rockshoppen.dk uden videre navnet - i sig selv dårlig stil, men det kan jeg leve med.
Til gengæld er det svært at leve med at manden åbenbart fortsætter sin "forretning" og franarrer folk penge for produkter, som ikke leveres, eller i bedste fald udleveres efter trusler og personligt fremmøde.
Så endnu en gang kan jeg kun opfordre til at man bruger sin lokale forhandler, eller velfungerende webshops, som I sikkert alle selv kender.
Nu er I advarede!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pas på svindel på nettet

Indlæg af Sasha »

Nu er jeg jo ikke én, der æder dén slags påstande råt. Og især ikke, hvis de bliver fremsat fra en kant, som måske godt kunne tænkes at have en vis partsinteresse i sagen og som tidligere har udvist et vist talent udi forsøg på diverse former for viral markedsføring af egne interesser. Så jeg tjekkede selvfølgelig sagen. Om ikke andet så fordi jeg synes, at det er dårlig stil at forsøge at hænge folk ud i offentlig gabestok uden yderligere dokumentation end en påstand om, at "Har i dag fået endnu et opkald fra en mand...". Men denne gang lader det rent faktisk til, at der godt kunne være en vis troværdighed bag påstanden, hvis man kigger lidt på, hvad folk siger og skriver om Rockshoppen. F.eks:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dethitter.dk/brugeranmeldels ... ranmeldels ... shoppen.dk</a><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

hrlarsen
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Pas på svindel på nettet

Indlæg af hrlarsen »

Søren - jeg holder meget af din evige mistænkeliggørelse.
Skal sige at jeg igennem længere tid ikke har haft noget med detailhandelsbranchen at gøre.
Jeg mangler skam ikke dokumentation, da adskillige kunder har ringet til mig, fordi de mente at jeg sikkert kendte manden bag Rockshoppen, hvilket jeg så også gør.
Og det er heller ikke en "påstand", men et faktum, at jeg i dag blev ringet op af en tidligere kunde, som ringede i en helt anden anledning, men endte med at spørge "kender du forresten noget til Rockshoppen.dk"
Så brug nu krudtet rigtigt, og lad os hellere sørge for at kollegaer og andre interesserede ikke går i fælden. Det var i hvertfald mit formål - ved ikke helt hvad dit var!
(..og når det er sagt, så er jeg ude herfra igen - ikke meget har ændret sig siden jeg "stod af" for et år eller mere siden - du er, og vil altid være den klogeste, Respekt!)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Pas på svindel på nettet

Indlæg af Sasha »

Jeg er på ingen måde klogere end de fleste andre. Men glæd dig nu bare over, at jeg bakker dit synspunkt op ved at hæfte lidt dokumentation på...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen