Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af kasperploug »

Hej Gearfreaks!

Efter et par år uden megen aktivitet på Gearfreak, synes jeg selv jeg endelig har tid til at nørde med jer igen! Jeg har studeret til dyrlæge, hvilket har været utroligt krævende, og for et par måneder siden mundede det ud i at jeg var ved at gå ned med stress.. Efter en mindre indlæggelse på Psykiatrisk Center Amager har jeg fået ro på igen, og kan nyde de mange små og store ting i livet ! :) Nå, et lille sidespring..

Jeg ville lige flashe mit setup som det ser ud nu, da jeg selv synes det former sig til at være det perfekte system for mig, som elsker total kontrol - jeg er sgu lidt perfektionistisk, hvilket muligvis kan ses på billedet.. De sidste par skridt jeg mangler, er en TC Nova Drive, som kan styres af G-systemet, samt en eBow, som er in the mail ;)
Hold jer ikke tilbage hvis I har spørgsmål, ellers kan I jo bare tage det som endnu en kedelig flashtråd! Billeder af guitarer kommer senere, når vejret tillader dejlige udendørs billeder!

Mvh. Kasper.[attachment=0]
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af Smittefar »

Det er fedt, at du har fundet spilleglæden og tiden igen. Det er ikke lige et board for mig, men det er jo heller ikke meningen :P

Skal du ikke have købt en kasse, så du kan få de sidste pedaler ind i kassen?
Modded guitars were crap right out of the factory

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af kasperploug »

Det har du ret i - det er lidt meget digitalt styret, men jeg elsker tanken om at kunne styre flere parametre i realtime, noget jeg bestemt vil eksperimentere meget med både i mit band, men også når jeg selv finder tiden til at lave mit eget :) Jeg skal bestemt lave en ordentlig kasse til det hele - der skal vist hjul under ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af VilhelmNielsen »

To små spørgsmål...

Må jeg få det?

Ej, har du noget musik man måske ku høre, for det ser ud til at vi er ret enige i hvordan guitaren skal spilles/"effekteres"?

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af kasperploug »

Du kan finde nogle semiakustiske versioner af tre af sangene fra mit band på Youtube, bare søg på StarGoesCandy :) Især på nummeret Cry Eyes bliver Pog'en brugt til sin ret til at lave lækre harmonier :)
Og kun Boss Volumen og OCD er til salg indtil videre :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Renæssance på gearfronten - 21st century newborn man!

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="kasperploug"]Du kan finde nogle semiakustiske versioner af tre af sangene fra mit band på Youtube, bare søg på StarGoesCandy :) Især på nummeret Cry Eyes bliver Pog'en brugt til sin ret til at lave lækre harmonier :)
Og kun Boss Volumen og OCD er til salg indtil videre :D [/quote]

Sælg. Mig. Din. POG!

Skal du have en ny volume da?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen