Vurdering: Thinline

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Vurdering: Thinline

Indlæg af kasperploug »

Hej!

Jeg er i færd med at få styr på hvad jeg ejer af guitarudstyr, og dermed kunne jeg godt tænke mig at få vurderet en guitar jeg i sin tid selv samlede af alle mulige dele, samt fik Jens H til at lodde elektronikken og til at lave en passende halssamling..
Thinlinekroppen købte jeg i sin tid på den blå for 2500,- (ja, pænt dyrt :S).. Halsen er en speciel tyndt lakeret en af slagsen fra Rockinger til 1500,- med Planet Waves Autotrim tuners til 500,-, og elektronikken (inkl. to P-Rails og to push/pull pots) har nok kostet 2000,-.. Dertil kommer der pengene til Jens H, hvilket vist lød på omkring 2000,-, så der er altså alt i alt brugt over 8000kr på den :)
Hvad ville I umiddelbart skyde den til at være værd? [attachment=0]
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af Telemaster »

Næppe mere end 3000 eller lidt mere, hvis du er heldig. Det er en no name skraldecaster, uanset hvor fed den er. Men den ser nu skidegodt ud, den guitar :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af drmaawenz »

[quote="Telemaster"]Næppe mere end 3000 eller lidt mere, hvis du er heldig. Det er en no name skraldecaster, uanset hvor fed den er. Men den ser nu skidegodt ud, den guitar :-)[/quote]
+1,bortset fra at 3000kr lyder af for meget for en DYI guitar, uanset den samlede nypris på support og stumper. 2000 kr på en god dag, og her er det pickupperne som trækker op. :)

EDIT: Er der overhovedet et marked for DIY?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af Smittefar »

DIY er svært at sælge til en hæderlig pris. Men lige den der er holdt tilpas klassisk til, at det ikke er helt håbløst. Bliver den sat til salg til 2000, ville jeg få meget svært ved ikke at give telecasteren en chance mere.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af VilhelmNielsen »

Jeg tror ikke der er så meget kontantværdi i den. Jeg vil tro den har større chancer som del af en byttehandel, f.eks. kontanter+guitaren for noget andet gear. Men tror den er mest værd i affektionsværdi.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af Sasha »

Måske man hellere skulle forholde sig lidt til brugsværdien?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Berg83
Himmelhund
Indlæg: 4
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Vurdering: Thinline

Indlæg af Berg83 »

Måske kunne en byttehandel med en ibanez les paul fra 72 friste?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen