Copenhagen Guitar Show 2013

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Pluto »

Jeg har lige booket et hotel værelse denne weekend så jeg kigger lige ind også. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Per Ørum »

Clinicprogram:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://copenhagenguitarshow.dk/index.ph ... k/index.ph ... 4-23-36-58</a><!-- m -->

Ret til ændringer forbeholdes..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Det er nu helt fast, at jeg er der lørdag. Det er tvivlsomt, om jeg når GD, men jeg vil forsøge.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Morten_Lyse »

Med frygt for at ryge i "bad standing."

Jeg har indrettet min tilværelse på en sådan facon at jeg er i stand til at løse mine egne logistikudfordringer. Så skal jeg over til trængselskommisions-/betalingsrings-epicentret bliver det via et så uetisk, egoistisk og klimasmadrende valg som en personbil er i den del af landet. Vi kører en 3 stykker sammen. Er der mulighed for, sådan mindre end en dagsmarch fra showet, at jeg kan henstille bilen mens vi besøger udstillingen uden at skulle risikere at nogle ungdomshustyper skubber den i havnen og/eller diverse stasi-/gestapo-myndigheder beslaglægger uhyrligheden og smider den i pressereren..?

Eller sagt kort. Kan man parkere ved showet..? :-)

Mvh,

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Ka´ du SÅ få købt dig en Christianiacykel istedet for!

:-)

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit egentlige spørgsmål. Men deres P-vagter kører godt nok rimeligt langt fremme i bussen derovre. Jeg mener f.eks. at MacG har en belægningsprocent på lige omkring de 100, når det kommer til at inkassere "en lille afgift" i kølvandet på, at bønderne har forsøgt at parkere Ferguson´en uden for den vanlige gårdsplads i forbindelse med, at de har været i staden for at kaste lidt rundt med heste, får og grise :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Det er nu helt fast, at jeg er der lørdag. Det er tvivlsomt, om jeg når GD, men jeg vil forsøge.[/quote]

"GD" ?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Gammel Dansk..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af AnotherDan »

Der er betalings parkering i området.

Det er i den blå zone:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.parkeringsinfo.dk/parkering- ... parkering- ... enhavn.asp</a><!-- m -->

Lørdag:
kl. 00-08: 3 kr/timen
Kl. 08-17: 11 kr/timen

Resten af weekenden er gratis.

Man kan også parkere på den anden side af jagtvej hvor der er gratis parkering og så gå - det tager vel en 10-15 minutter alt efter hvor hurtigt man går.
Bah

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Alternativt kan man parkere gratis ude ved Svanemøllen station og så tage toget til Nordhavn st. der ligger lige ved GuitarShow.
Modded guitars were crap right out of the factory

Trolle
Himmelhund
Indlæg: 21
Tilmeldt: 10 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Trolle »

Jeg kommer også lørdag før middag, så måske ses vi :)

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Per Ørum »

Vi er igang med at arrangere nogle P muligheder i området.

Det bliver først afklaret torsdag aften og det vides endnu ikke om det bliver helt gratis, men i hvert fald billigere er de normale takster..

Da vi først ved det så sent bliver der ikke offentligtgjort noget om det....

Ellers er Svanemøllen et godt bud.

Vh. Per

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Rasmus »

Som gammel beboer på ydre østerbro kan Jeg(ligesom smittefar) anbefale at parkere på Nygårdsvej, Masnedøgade, Fanøgade osv. Der er som regel masser af pladser.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Masser? Jeg tror faktisk godt, det kan blive et problem lørdag morgen. Op ad dagen, når folk er vågnet burde det ikke være noget problem
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Masser? Jeg tror faktisk godt, det kan blive et problem lørdag morgen. Op ad dagen, når folk er vågnet burde det ikke være noget problem[/quote]
Nej, det kan du have ret i. Men showet åbner kl.10. Der burde det være til.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af fortytwo »

http://www.parkeringsinfo.dk/parkering- ... enhavn.asp

Zoom ind på Østerbro.. Alt udenfor den blå zone er gratis.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Snake Boots"]Det ville jo være oplagt hvis Guitar Showet havde allieret sig med et eller flere af stederne MOJO, Bartof, Amager Bio, Operaen, Vega (?) etc. om noget fed guitardrevet musik netop den dag.

Men ville jeg rigtig gerne høre Greg Koch, ja så tog jeg såmænd gerne toget eller bilen frem og tilbage til Roskilde for det.[/quote]

Jeg tror vi, 15YOL Crew, tager på en eller anden bar på amager og driller Telemaster og Rasmus lørdag aften...

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"][quote="Snake Boots"]Det ville jo være oplagt hvis Guitar Showet havde allieret sig med et eller flere af stederne MOJO, Bartof, Amager Bio, Operaen, Vega (?) etc. om noget fed guitardrevet musik netop den dag.

Men ville jeg rigtig gerne høre Greg Koch, ja så tog jeg såmænd gerne toget eller bilen frem og tilbage til Roskilde for det.[/quote]

Jeg tror vi, 15YOL Crew, tager på en eller anden bar på amager og driller Telemaster og Rasmus lørdag aften...[/quote]

Så skal det være Værkstedet på Amager Fælledvej, for ellers kan jeg ikke garantere, at vi er der :-)
So many assholes, so few bullets

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"][quote="MacG"][quote="Snake Boots"]Det ville jo være oplagt hvis Guitar Showet havde allieret sig med et eller flere af stederne MOJO, Bartof, Amager Bio, Operaen, Vega (?) etc. om noget fed guitardrevet musik netop den dag.

Men ville jeg rigtig gerne høre Greg Koch, ja så tog jeg såmænd gerne toget eller bilen frem og tilbage til Roskilde for det.[/quote]

Jeg tror vi, 15YOL Crew, tager på en eller anden bar på amager og driller Telemaster og Rasmus lørdag aften...[/quote]

Så skal det være Værkstedet på Amager Fælledvej, for ellers kan jeg ikke garantere, at vi er der :-)[/quote]

Så kommer vi:

Billede

Men ideen om en guitarorienteret koncert i forbindelse med showet inde i byen lyder da tiltalende...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af GuitaRasmus »

Per Ørum:

Kære Rasmus.
Tak for dit input.
Først vil jeg gøre opmærksom på, at Johan ikke er en helt privat bruger. Den opmærksomme vil kunne huske at det blev offentliggjort at Johan er tilknyttet CGS som marketingsmedarbejder. Han passser bare sit job...

Profitforetagende?? - opfat CGS som 4 guitarnørder som synes det er sjovt at bruge hundredvis af fritidstimer årligt hver især for at lave en sjov weekend som omhandler guitarer og relaterede produkter og håber på at publikum får en god oplevelse, møder deres guitarhelt eller laver en god handel på showet o.s.v.
Naturligvis vil vi have vore omkostninger til lokaleleje, indretning, annoncering, borde, stole m.m. dækket...

Glæder mig til at hilse på dig i weekenden.

Per
Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle have set at Johan var blevet PR-medarbejder. Ikke desto mindre, synes jeg det efterlader en underlig smag i munden, at man synes det er helt i orden at smide indtil flere reklamer op for sit foretagende, uden at udmelde at det er i officielt ærinde.

Mht. profitforetagende - jeg ved ikke hvor mange udgifter I har, men jeg har meget svært ved at tro at I ikke har det mindste overskud, når man lige kaster et hurtigt blik på indgangsprisen og priser for udstillerstande. Når jeg lige regner sammen hvad indtægterne er for minimumsstande (1 bord - og mange har vist væsentligt mere) for hhv. private, forretninger og producenter (kun dem der er bannerreklamer for på jeres site), samt et overslag på 300 besøgende med enkeltdagsbilletter, giver det et pænt stykke over 400.000,- - og det er vist meget konservativt sat.
Det er der ingen verdens ting galt i - at der bliver genereret profit. Money makes the world go round, og alt det er - og klart, jeg synes også I skal belønnes for det fine arbejde I laver. Men jeg synes stadigvæk at skæg og snot skal holdes hver for sig, og man skylder, som absolut minimum, når man reklamerer gratis på et forum, at fortælle netop det - at det er en reklame.

Det kan du så tage eller lade være. Jeg synes det er fantastisk at showet findes, men der må også være plads til at ytre sin mening.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af JSThomsen »

GuitaRasmus skrev:
Per Ørum:

Kære Rasmus.
Tak for dit input.
Først vil jeg gøre opmærksom på, at Johan ikke er en helt privat bruger. Den opmærksomme vil kunne huske at det blev offentliggjort at Johan er tilknyttet CGS som marketingsmedarbejder. Han passser bare sit job...

Profitforetagende?? - opfat CGS som 4 guitarnørder som synes det er sjovt at bruge hundredvis af fritidstimer årligt hver især for at lave en sjov weekend som omhandler guitarer og relaterede produkter og håber på at publikum får en god oplevelse, møder deres guitarhelt eller laver en god handel på showet o.s.v.
Naturligvis vil vi have vore omkostninger til lokaleleje, indretning, annoncering, borde, stole m.m. dækket...

Glæder mig til at hilse på dig i weekenden.

Per
Jeg har ingen anelse om hvor jeg skulle have set at Johan var blevet PR-medarbejder. Ikke desto mindre, synes jeg det efterlader en underlig smag i munden, at man synes det er helt i orden at smide indtil flere reklamer op for sit foretagende, uden at udmelde at det er i officielt ærinde.

Mht. profitforetagende - jeg ved ikke hvor mange udgifter I har, men jeg har meget svært ved at tro at I ikke har det mindste overskud, når man lige kaster et hurtigt blik på indgangsprisen og priser for udstillerstande. Når jeg lige regner sammen hvad indtægterne er for minimumsstande (1 bord - og mange har vist væsentligt mere) for hhv. private, forretninger og producenter (kun dem der er bannerreklamer for på jeres site), samt et overslag på 300 besøgende med enkeltdagsbilletter, giver det et pænt stykke over 400.000,- - og det er vist meget konservativt sat.
Det er der ingen verdens ting galt i - at der bliver genereret profit. Money makes the world go round, og alt det er - og klart, jeg synes også I skal belønnes for det fine arbejde I laver. Men jeg synes stadigvæk at skæg og snot skal holdes hver for sig, og man skylder, som absolut minimum, når man reklamerer gratis på et forum, at fortælle netop det - at det er en reklame.

Det kan du så tage eller lade være. Jeg synes det er fantastisk at showet findes, men der må også være plads til at ytre sin mening.
Dette (mit) indlæg udtrykker ikke nødvendigvis Gear-Freak's officielle holdning, idet jeg ikke ved om der findes en sådan på dette område, så I kan se bort fra den grønne farve på mit brugernavn.
Men jeg er enig med GuitaRasmus i, at det er god stil, at man gør opmærksom på, hvis man er her i "kommercielt" ærinde.
Der er andre brugere her på GF, som har lyd/musik/relaterede emner som deres levevej og de har åbenlyst gjort opmærksom på dette i forskellige situationer.
Jeg må også indrømme, at jeg ikke vidste hvem Johan var før nu.

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at deltage i guitarshow 2013 - men håber for alle at det bliver en success :D

Mvh Jan

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen