Copenhagen Guitar Show 2013

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af fortytwo »

Ej altså.. Kunne vi ikke ha' holdt den hyggelige, informative tråd, og den alvorlige, kedelige brokke tråd hver for sig.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af JSThomsen »

[quote="fortytwo"]Ej altså.. Kunne vi ikke ha' holdt den hyggelige, informative tråd, og den alvorlige, kedelige brokke tråd hver for sig.[/quote]

Er dette møntet på mig - eller har ironi trange kår på skrift ;)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af fortytwo »

[quote="JSThomsen"][quote="fortytwo"]Ej altså.. Kunne vi ikke ha' holdt den hyggelige, informative tråd, og den alvorlige, kedelige brokke tråd hver for sig.[/quote]

Er dette møntet på mig - eller har ironi trange kår på skrift ;) [/quote]

Det er ikke møntet på dig, men mere et generelt ønske om, at de to tråde var blevet holdt hver for sig..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af JSThomsen »

@42 : Jeg er ikke uenig :) ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Jeg er i princippet enig med Rasmus, men jeg gider på den anden side ikke koge så meget suppe på den sten. Det er jo ikke fordi GF er overbebyrdet med hverken reklamespam eller brugere :)

Jeg glæder mig til på lørdag, mens jeg ærgrer mig over, at jeg formentlig ikke når Gammel Dansk, og jeg kommer nok heller ikke på en eller anden bar på Amager og hører Telemesteren og Rasmus udgyde deres hjerteblod over et par intetanende guitarer. Søndag får jeg så travlt, at jeg nok slet ikke når at ærgre mig over, at jeg ikke er til GuitarShow.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]Jeg er i princippet enig med Rasmus, men jeg gider på den anden side ikke koge så meget suppe på den sten. Det er jo ikke fordi GF er overbebyrdet med hverken reklamespam eller brugere :)

[/quote]

Principielt enig. Men tillad mig at citere fra GF´s ordensreglement:

"Har en bruger økonomiske/kommercielle interesser i relation til noget, pågældende bruger udtaler sig om, skal denne gøre opmærksom på dette. Ellers vil dette udløse en advarsel."

Det må jo så altså være ens for alle, hvadenten der reklameres for en ting, som interesserer én eller ej...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="fortytwo"]Ej altså.. Kunne vi ikke ha' holdt den hyggelige, informative tråd, og den alvorlige, kedelige brokke tråd hver for sig.[/quote]

Det ville jeg skam også have gjort, men nu låste Kraen tråden, og bad os fortsætte her. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Frost »

Vil blot ønske alle, som kommer forbi Guitar Show'et, en fantastisk weekend.
Satser stærkt på, at der er behændige deltagere, som senere lækker bootleg videoer og/eller billeder fra event'en.
Specielt 15YOL forekommer interessant ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Jeg må desværre erkende, at mine evner og ambitionsniveau nok ikke helt mødes, når det kommer til videoproduktion, så jeg har lidt opgivet at lave gode optagelser fra 15YOL
Modded guitars were crap right out of the factory

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af shm »

Jeg havde tænkt mig, at komme forbi for første gang...

Så så jeg de der stjerner, der kommer forbi og fortæller, hvor fede de er...

Jeg må sige, at de fleste af dem,der ikke har et link til en hjemmeside, vil jeg gerne møde... Det siger nok mere om mig...

Må i få nogle fantastiske dage...

May the Fuzz be with you!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="shm"]Jeg havde tænkt mig, at komme forbi for første gang...

Så så jeg de der stjerner, der kommer forbi og fortæller, hvor fede de er...

Jeg må sige, at de fleste af dem,der ikke har et link til en hjemmeside, vil jeg gerne møde... Det siger nok mere om mig...

Må i få nogle fantastiske dage...

May the Fuzz be with you![/quote]

Godt gået at du aldrig har været der, og alligevel har helt styr på hvad der foregår.. Flot.

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af shm »

[quote="MacG"][quote="shm"]Jeg havde tænkt mig, at komme forbi for første gang...

Så så jeg de der stjerner, der kommer forbi og fortæller, hvor fede de er...

Jeg må sige, at de fleste af dem,der ikke har et link til en hjemmeside, vil jeg gerne møde... Det siger nok mere om mig...

Må i få nogle fantastiske dage...

May the Fuzz be with you![/quote]

Godt gået at du aldrig har været der, og alligevel har helt styr på hvad der foregår.. Flot.[/quote]

UNDSKYLD! beklager UNDSKULD!

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Frost »

[quote="Smittefar"]Jeg må desværre erkende, at mine evner og ambitionsniveau nok ikke helt mødes, når det kommer til videoproduktion, så jeg har lidt opgivet at lave gode optagelser fra 15YOL[/quote]


Ahmen for hunner'n da - det er jo nærmest nedtur inden arrangementet er startet :o

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Jeg må desværre erkende, at mine evner og ambitionsniveau nok ikke helt mødes, når det kommer til videoproduktion, så jeg har lidt opgivet at lave gode optagelser fra 15YOL[/quote]

Please try. Uanset hvad du får på video vil det være noget der aldrig er set på dansk grund. Og at dømme efter min ømme ryg kan det blive sidste gang..

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Urup »

Jeg ville i hvert fald have interesse næsten uanset kvaliteten.
Må jeg spørge om, hvorfor indslaget hedder lige præcis 15 years of loud?

I må have et godt guitar show, I der er så heldige! :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

[quote="MacG"][quote="Smittefar"]Jeg må desværre erkende, at mine evner og ambitionsniveau nok ikke helt mødes, når det kommer til videoproduktion, så jeg har lidt opgivet at lave gode optagelser fra 15YOL[/quote]

Please try. Uanset hvad du får på video vil det være noget der aldrig er set på dansk grund. Og at dømme efter min ømme ryg kan det blive sidste gang..[/quote]

Vi giver det et skud så :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Frost »

[quote="Smittefar"][quote="MacG"][quote="Smittefar"]Jeg må desværre erkende, at mine evner og ambitionsniveau nok ikke helt mødes, når det kommer til videoproduktion, så jeg har lidt opgivet at lave gode optagelser fra 15YOL[/quote]

Please try. Uanset hvad du får på video vil det være noget der aldrig er set på dansk grund. Og at dømme efter min ømme ryg kan det blive sidste gang..[/quote]

Vi giver det et skud så :) [/quote]

Smitty - min helt. Go for it :banana-dreads:
Skulle vores veje krydse, vil der helt klar være øl på min regning :clap:


Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

Så er der lidt billeder her <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.flickr.com/photos/smistrup/s ... smistrup/s ... 227063126/</a><!-- m -->

Og en video teaser burde snart være uploadet her til (Den er klar i lav opløsning, men mon ikke den kommer senere den høje opløsning) <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af JGreen »

Tager kamera med i morgen og ser om jeg ikke kan få optaget lidt af foredraget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen