Copenhagen Guitar Show 2013

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Mos har ét af hans gamle kabinetter.[/quote]

Og på dette smukke billeder er de sammen i skøn harmoni...

Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Smukt!

Et på alle måder smukt og poetisk øjeblik indfanget på bedste vis. Intet mindre!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Peter C »

Er det dine alle de Marshall's? Eller jeres?

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Smukt!

Et smukt og poetisk øjeblik indfanget på bedste vis. Intet mindre!

:-)[/quote]

Det er et efter min mening fremragende billede!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]Er det dine alle de Marshall's? Eller jeres?[/quote]

Nu er mit hus ikke så stort. Så jeg var desværre nødt til at forære et par stykker af dem væk til gode venner, sidste gang jeg flyttede... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Peter C"]Er det dine alle de Marshall's? Eller jeres?[/quote]

Nej, der er mange bidragsydere.

Jeg tror jeg vil lave en liste over hvad der var, og hvem der bidrog, men ikke nødvendigvis hvem der har hvad.
Mere et shoutout til dem der bidrog med deres hjertebørn.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Peter C »

Jeg er i hvert fald nysgerrig efter hvilke forstærkere der var med. :-)

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Per Ørum »

Jeg vil gerne på vegne af Copenhagen Guitar Show sige stor tak til Søren Alwan, Uffe Gaden og deres trofaste væbnere for en særdeles god og informativ clinic. Det var ikke kun de 2 clinics, men hele planlægningen, logistikken der var imponerende.

Publikum fik sig virkelig en på opleveren.

TAK!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Jamen, jeg kan da på egne vegne så kun sige selv tak. Jeg synes nu da, at det i højere grad er dig og dine "medsammensvorne", der år efter år gør et kæmpe stykke arbejde for at stable hele dette arrangement på benene, som fortjener takken, roserne og assorteret slesk tale... :-)

Og jeg synes, at det lader til, at I efter et par lidt sløje år til sidst i Svendborg er ved at finde storformen igen - så tak for det!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Per Ørum"]Jeg vil gerne på vegne af Copenhagen Guitar Show sige stor tak til Søren Alwan, Uffe Gaden og deres trofaste væbnere for en særdeles god og informativ clinic. Det var ikke kun de 2 clinics, men hele planlægningen, logistikken der var imponerende.

Publikum fik sig virkelig en på opleveren.

TAK![/quote]

Tak for roserne, det luner. Vi må nævne at uden Morten Schwennesen, der var baggearsmand på vores clinics, og Jakob Skou Schmidt, der var roadie, og med til den (næsten) bitre ende i Horsens kl. 02.00 kunne vi ikke have gjort det. Og en stor tak til dem der velvilligt stillede forstærkere til rådighed, og til publikum. De blev lidt stille...

Der skete meget på de to dage, og det vil tage tid at fordøje, men et par ting står lige nu frem:

Det udtryk af salighed der bredte sig over Mika´s ansigt da han hørte Jakob´s ´66 JTM45/100 første gang.. Jimi was in the house.

Da Soren Andersen, Denmark, med langt hår og tatoveringer, ROCK´N ROLL! ikke turde skrue op for sin guitar da han skulle prøve sin ´68 12167 første gang, han synes den var for skarp og høj, efter en omfattende renovering tilbage til næsten original stand hos Alwan, men skulle javes til det af en ældre Akademiker med Harry Potter brille! Men han kom efter det! VH 1 in the Room! Fantastisk.

Udtrykket på publikums ansigter da DEN klang, tone, lyd, stod i rummet med Mika og Jimi, og Søgge og Eddie… Eric og Judas Priest…

Og jeg kan kun følge Alwan i sige tak til jer der arrangerer det: Jeg ved hvor meget arbejde der er gået forud, og hvor mange ting der skal klappe for at vi og 1500 andre kunne få et par fantastiske dage. Det virker som om huset, fantastisk sted! og formen er faldet på plads. Hvis vi ses til næste år har jeg et par ideer..

Tak.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Smittefar »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]Mos har ét af hans gamle kabinetter.[/quote]

Og på dette smukke billeder er de sammen i skøn harmoni...

Billede[/quote]

[quote="Sasha"]Smukt!

Et på alle måder smukt og poetisk øjeblik indfanget på bedste vis. Intet mindre!

:-)[/quote]

Jamen altså - det er vist et af mine, så jeg siger tak for rosen.

Ud over at optage video huskede jeg også at følge med i foredraget. Jeg fik en på opleveren tak for det. Den der sølvgrå Marshall lød jo forrygende. Det er godt nok længe siden, jeg har gasset efter den slags men altså ... Nammenam og Tak for en god oplevelse.

Også stor ros til selve showet. Det fungerede virkelig godt i år. Mit eneste klagepunkt var en halvsløj flæskestegssandwich. Derudover spillede det max. Og tak til Aagepigerne. Da en af dem spurgte, om jeg ville vinde en Gibson kom jeg til at sige:"Nej tak, jeg har Gibsons nok!" Det er naturligvis, det forkerte svar - også selv om den udloddede guitar måske ikke lige var min drømmeguitar.

@MacG/Uffe: vi kan nok godt arrangere, at du får råoptagelserne. Jeg har som sagt et helt lydspor fra en Zoom H1n og så videoen i forskellige bidder, fordi mine kameraer også selv stopper optagelsen efter tolv minutter. I øvrigt skulle jeg hilse og sige, at sådan et 5D Mark II er pænt varmt efter at have optaget næsten non-stop i 40 minutter. Jeg har selv reaper og Adobe Premiere Elements, så jeg skulle nok kunne klippe noget sammen. Måske kan jeg låne lidt plads på en FTP server, så kan jeg smide det hele op der.
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"][quote="MacG"][quote="Sasha"]Mos har ét af hans gamle kabinetter.[/quote]

Og på dette smukke billeder er de sammen i skøn harmoni...

Billede[/quote]

[quote="Sasha"]Smukt!

Et på alle måder smukt og poetisk øjeblik indfanget på bedste vis. Intet mindre!

:-)[/quote]

Jamen altså - det er vist et af mine, så jeg siger tak for rosen.

Ud over at optage video huskede jeg også at følge med i foredraget. Jeg fik en på opleveren tak for det. Den der sølvgrå Marshall lød jo forrygende. Det er godt nok længe siden, jeg har gasset efter den slags men altså ... Nammenam og Tak for en god oplevelse.

Også stor ros til selve showet. Det fungerede virkelig godt i år. Mit eneste klagepunkt var en halvsløj flæskestegssandwich. Derudover spillede det max. Og tak til Aagepigerne. Da en af dem spurgte, om jeg ville vinde en Gibson kom jeg til at sige:"Nej tak, jeg har Gibsons nok!" Det er naturligvis, det forkerte svar - også selv om den udloddede guitar måske ikke lige var min drømmeguitar.

@MacG/Uffe: vi kan nok godt arrangere, at du får råoptagelserne. Jeg har som sagt et helt lydspor fra en Zoom H1n og så videoen i forskellige bidder, fordi mine kameraer også selv stopper optagelsen efter tolv minutter. I øvrigt skulle jeg hilse og sige, at sådan et 5D Mark II er pænt varmt efter at have optaget næsten non-stop i 40 minutter. Jeg har selv reaper og Adobe Premiere Elements, så jeg skulle nok kunne klippe noget sammen. Måske kan jeg låne lidt plads på en FTP server, så kan jeg smide det hele op der.[/quote]

Smitte: Jeg tvivler overhovedet ikke på at du nok skal yde det fuld retfærdighed. Men jeg vil gerne, for min egen skyld, have det rå, usminkede materiale. Det var jo muligvis en Once in a Lifetime Experience... Det gælder også andre der har video og billeder uanset kvalitet.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]Mos har ét af hans gamle kabinetter.[/quote]

Og på dette smukke billeder er de sammen i skøn harmoni...

Billede[/quote]

Popquiz for dem der var der: Hvordan kan man se at billedet er taget på 1. dag ?
(Hint: Det er ikke Mortens skjorte. Han har kun den...)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Det må vel være tilstedeværelsen af den dér lidt malplacerede blå tingest ovenpå de tre JTM45/50, som afslører det?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Frost
Smoke On The Water
Indlæg: 83
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Frost »

Eller manglende isætning af ledning fra den øverste Marshall i baggrunden - måske ??

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Det må vel være tilstedeværelsen af den dér lidt malplacerede blå tingest ovenpå de tre JTM45/50, som afslører det?[/quote]

Du er diskvalificeret for insider dealing! Men det er rigtigt: Første dag var vi kyllinger, og brugte Hotplates... Men det gjorde vi ikke på dag 2 da vi også brugte full stacks... :s hock:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

At en attenuator er sat ind i kæden er jo så ikke nødvendigvis ensbetydende med, at den ikke kan stå på 0 Db dæmpning... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

fkh
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af fkh »

Herfra skal også lyde en stor tak til alle involverede !!!
Det var en sand fornøjelse at se ( og høre ) de mange fede Marshalls :D

Bare surt at det så kostede en fartbøde på Strand boulevarden , bare for at skynde sig til en plads på første række til 15yol

men jeg er på plads igen til næste år
ses

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af mos »

[quote="MacG"][quote="MacG"][quote="Sasha"]Mos har ét af hans gamle kabinetter.[/quote]

Og på dette smukke billeder er de sammen i skøn harmoni...

Billede[/quote][/quote]


Ja til grin kan man altid blive :clap:

Men smukt er det jo :lol:
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Copenhagen Guitar Show 2013

Indlæg af Sasha »

Jeg hørte sgu´ ikke nogen, der grinede..???

Tværtimod vil jeg gerne endnu engang sætte en finger til kasketten for dét arbejde, som "The modern day Gerry Stickells" udførte for at få det hele til at hænge sammen, og samtlige elektroner til at flytte sig de rigtige steder hen på de rigtige tidspunkter. Tak er kun et fattigt ord i dén sammenhæng!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen