Argh... AC30 laver vrøvl.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af Rasmus »

Peter Hoppe skulle også være ganske flink og kompetent!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Fik du nogensinde testet, om det kunne fikses bare ved at skifte et enkelt rør? Så kunne du jo køre forbi Reinau i Glostrup, så kan I da kigge lidt på hele rørbestykningen.

Ellers kan det da være, du stadig kender Trolle fra din tid i 4sound?

Preben Lyngemark har været i gang i mange år - så mange, så jeg faktisk er i tvivl, om han er gået på pension

Jeg husker det som om, Basslab også har noget reperation <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.basslab.dk/shop/index.php">h ... dex.php</a><!-- m -->[/quote]

Helt ærligt, så kom jeg i tanker om, at jeg ikke har den fjerneste anelse om hvor det rør jeg har mistænkt sidder, så den plan gik lidt i vasken. ;)

Fortytwo: Har du en hjemmeside eller tlf. nummer på Trolles nye business?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af fortytwo »

Ja da..

Køllegårdsvej 63
2730 Herlev

26235920
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
munch_30
Still Got The Blues
Indlæg: 288
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af munch_30 »

Måske er dette det du søger Rasmus: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.rms-musikelektronik.dk/profi ... il.html</a><!-- m -->
Kim

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af GuitaRasmus »

Mange tak - jeg prøver at få fat i ham. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af GuitaRasmus »

Nå, jeg endte med at få den fikset hos Vad alligevel, da ingen af de andre havde tid før han var tilbage, og han er nu engang så rar (og tættere på).

Damn, det er en dyr fornøjelse at have sådan en Ac30 som husdyr - der blev skiftet fasesplitterrør, ensretterrør og et preamprør, samt loddet noget makværk af nogle højtalerkabler. Nu kører den forhåbentligt også problemfrit en måneds tid eller to. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]Nå, jeg endte med at få den fikset hos Vad alligevel, da ingen af de andre havde tid før han var tilbage, og han er nu engang så rar (og tættere på).

Damn, det er en dyr fornøjelse at have sådan en Ac30 som husdyr - der blev skiftet fasesplitterrør, ensretterrør og et preamprør, samt loddet noget makværk af nogle højtalerkabler. Nu kører den forhåbentligt også problemfrit en måneds tid eller to. ;) [/quote]

Det er en dyr hobby. Tænk på os andre der skal holde liv i 5 vintage amps.:-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Argh... AC30 laver vrøvl.

Indlæg af Pluto »

Siden jeg købte min brugt af Rasmus har jeg kun skiftet en sikring og et ensretter rør. Min er fra 05 så den er da ved at være op i årerene. Måske jeg
har været heldig med min. Jeg brugte den mange timer om ugen førhen. ( Inden det blev Lp og Superlead igen)
Håber den bliver mere driftsikker din ac30 Guitarrasmus ,for de lyder jo fedt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen