Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el. køb)

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el. køb)

Indlæg af Peter C »

Hej drenge,

Jeg skal bruge 2 stk. headshell til mine 2 comboer - en Marshall 2104 og en Roland JC-70.

Hvor kan man billigst købe dem? Og hvis selv skal bygge dem, er der så nogle der har en guide, eller som evt. kan komme nogle tips.

:D

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el.

Indlæg af Barf »

Bare fordi jeg er nysgerrig: Hvad er et "headshell"?

Er det et overtræk til at beskytte dem eller et såkaldt chassis? Er aldrig selv stødt på begrebet, så jeg bliver sgu nødt til at vide det :)

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el.

Indlæg af Peter C »

Chassiet er, så vidt jeg ved, selve forstærkeren. Headshell'en er den selve "kassen" - du ve' med håndtaget.

Ved ikke. hvordan jeg ellers skulle formulere mig, men det er det, det hedder på engelsk.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el.

Indlæg af Odgaard »

[quote="Barf"]Bare fordi jeg er nysgerrig: Hvad er et "headshell"?

Er det et overtræk til at beskytte dem eller et såkaldt chassis? Er aldrig selv stødt på begrebet, så jeg bliver sgu nødt til at vide det :) [/quote]
olé. Det tænkte jeg også.

Nå men den eneste jeg lige kan komme på er: <a href="http://ampmaker.com/cabs-by-chris-1142-0.html" rel="nofollow">http://ampmaker.com/cabs-by-chris-1142-0.html</a>


Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el.

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]Chassiet er, så vidt jeg ved, selve forstærkeren. Headshell'en er den selve "kassen" - du ve' med håndtaget.

Ved ikke. hvordan jeg ellers skulle formulere mig, men det er det, det hedder på engelsk.[/quote]

Er det ikke dét, man kalder et "forstærkerkabinet" eller til nød en "trækasse" på dansk?

Headshell´en... Uhm, jeg elsker engelske udtrykket, som forsøges bøjet på dansk... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Billigst headshell til Marshall og Roland (byg selv el.

Indlæg af Peter C »

Tak for svarende. Det lader til, at jeg skal bøde 1500 DKK for sådan et "forstærkerkabinet" eller til nød en "trækasse" på dansk. Og det er hos Tube-town.de.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen