CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Låst
Jkrusborg
Himmelhund
Indlæg: 24
Tilmeldt: 11 years ago
Kontakt:

CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Jkrusborg »

Hej alle guitar-slingers!

Drop dine planer næste weekend og kom til COPENHAGEN GUITAR SHOW.

Du kan opleve en række guitarclinics med bla. Bumblefoot, Electric guitars (Mika og Søren), Greg Koch, Alex Hutchings, Marshall clinic m.fl.

Udstillere fra hele europa kommer forbi, og de har særlige messetilbud til jer alle! 4sound har selvfølgelig også lidt lækkert med. Rygtet siger Cobber fra D-A-D kigger forbi deres stand.

Så er du i markedet efter en ny guitar eller andet grej der relaterer sig til det - så tag pungen med!

Er du flad selv i starten af måneden, så fortvivl ikke. Du kan nemlig vinde en række lækre premier på showet! Se dem HER

Der vil desuden være mulighed for at sælge dit brugte grej hos DMF - se mere HER

Åbningstider
Lørdag den 5. okt. 10:00 til 18:00
Søndag den 6. okt. 10:00 til 17:00

Billetpriser
1 dag kr. 120.00
Begge dage kr. 200.00

Østerbrohuset - århusgade 103 (tæt på Nordhavn st.)


WEB

Facebook page

Facebook event



Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Smittefar »

Ja ja - Per Ørum har været forbi og reklamere.
Modded guitars were crap right out of the factory

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Per Ørum »

Smittefar -Nope not me....


Johan er den nye marketingsmedarbejder på CGS. Ved ikke om du kan huske det men vi søgte en i sommers.
Han er i fuld gang nu.

:-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Smittefar »

Jeg er med på, det ikke er dig, der har startet denne tråd, men du startede den anden(med lidt mindre bål og brand), og det ser da ud til at over halvdelen af forummet har plottet det i kalenderen.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af AnotherDan »

Jeg tror smittefår refererer til: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/guitar-bas/c ... 45.html</a><!-- l -->
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Sasha »

Ret beset hører dette indlæg vel hjemme i køb/salg-forummet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af GuitaRasmus »

Hej Johan og Per - jeg synes det er skønt at der findes CPH Guitar Show, jeg skal helt sikkert deltage, og jeg glæder mig. Når det så er sagt, synes jeg det er meget dårlig stil at bruge Gearfreak som gratis annonceplads til et event, der er et profitforetagende. Endnu mere når man bruger en privat brugerprofil til at reklamere med - hvis der endeligt skal reklameres, så bør det være helt åbenlyst at det er en "officiel medarbejder", og ikke bare en bruger der vil dele viden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Per Ørum »

Kære Rasmus.
Tak for dit input.
Først vil jeg gøre opmærksom på, at Johan ikke er en helt privat bruger. Den opmærksomme vil kunne huske at det blev offentliggjort at Johan er tilknyttet CGS som marketingsmedarbejder. Han passser bare sit job...

Profitforetagende?? - opfat CGS som 4 guitarnørder som synes det er sjovt at bruge hundredvis af fritidstimer årligt hver især for at lave en sjov weekend som omhandler guitarer og relaterede produkter og håber på at publikum får en god oplevelse, møder deres guitarhelt eller laver en god handel på showet o.s.v.
Naturligvis vil vi have vore omkostninger til lokaleleje, indretning, annoncering, borde, stole m.m. dækket...

Glæder mig til at hilse på dig i weekenden.

Per

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af Sasha »

Måske man ville opnå bedre "public relations", hvis man i det mindste udviste den situationsfornemmelse og postede sådan et reklameindlæg i den tråd, der allerede kører om emnet og hvori der allerede ganske udmærket bliver reklameret for Copenhagen Guitarshow - ja, det er da vist oven i købet dig selv, der har startet den, Per...

Jeg glæder mig også!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: CPH GUITAR SHOW - næste weekend!

Indlæg af kraen »

Vi fortsætter i den anden tråd:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://gear-freak.dk/forum/viewtopic.ph ... ?t=3845</a><!-- l -->

Låst

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen