Now: Tilbud

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af kraen »

[quote="Smittefar"][quote="Rasser"][quote="Smittefar"]Nova Systemet ville jo faktisk kunne erstatte ikke mindre end fire pedaler på mit board og ville give mig endnu flere effekter på samme tid. Desuden ville jeg kunne bruge boardet til min akustiske i den A/B konfiguration, Søren Andersen snakker om i demo videoen på TCs hjemmeside - I like. Og med salg af TC Nova Delay, TC SCF, Boss Phaser og MXR/CAE Booster/LineDriver, så må det sgu nærmest kunne blive til en nulløsning hvis ikke en decideret plusløsning ...[/quote]

Der er også tuner i boardet, så der er faktisk endnu mere at komme efter.[/quote]

Jojo... Men jeg er jo allerede 100% afhængig af min polytune.[/quote]

Jeg vil også hellere bruge en tuner ved siden af end den i Nova System. Den er lidt hurtigere at slå til og fra end den indbyggede - og ja Polytune - I love it!

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Førslev »

Warmoth stratkroppe (med dobbeltbatterirout på bagsiden, men ellers fine) 199$.

<a href="http://www.warmoth.com/Pages/ClassicSho ... ies&Body=2" rel="nofollow">http://www.warmoth.com/Pages/ClassicSho ... &Body=2</a>

Nemlig.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

Billige strat-kroppe hos AxesRus. Husk at checke halslommen - der er flere størrelser!


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

Der er billige stratkroppe i lind med svømmepøl hos Gitarrdelar.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

Der er blow out på strat og tele-kroppe elletræ hos Guitar Supplies.

Læg mærke til at der er to sider med tilbud og at tele-kroppene har binding!

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="SustainerPlayer"]FENDER 56 STRAT CLOSET CLASSIC BLK[/quote]

:drool:
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Barf »

4Sound har tilbud på Addictive Drums til 800 kroner. Jeg har lige købt det og glæder mig til at prøve det.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

[quote="Barf"]4Sound har tilbud på Addictive Drums til 800 kroner. Jeg har lige købt det og glæder mig til at prøve det.[/quote]

Det er så fedt.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now: Tilbud

Indlæg af efrandsen »

[quote="Barf"]4Sound har tilbud på Addictive Drums til 800 kroner. Jeg har lige købt det og glæder mig til at prøve det.[/quote]
Jeg er pisse træt af, at jeg er så meget på røven i den her måned.. Hey, en eller anden køb min Orange forstærker :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af IkkeMig »

[quote="efrandsen"][quote="Barf"]4Sound har tilbud på Addictive Drums til 800 kroner. Jeg har lige købt det og glæder mig til at prøve det.[/quote]
Jeg er pisse træt af, at jeg er så meget på røven i den her måned.. Hey, en eller anden køb min Orange forstærker :D
[/quote]

Kan jeg ikke, har lige brugt 800 kroner på Addictive Drums (og hvis man så handler for 700 mere, så er fragten jo gratis :lol: )

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now: Tilbud

Indlæg af efrandsen »

[quote="Turtle"][quote="efrandsen"][quote="Barf"]4Sound har tilbud på Addictive Drums til 800 kroner. Jeg har lige købt det og glæder mig til at prøve det.[/quote]
Jeg er pisse træt af, at jeg er så meget på røven i den her måned.. Hey, en eller anden køb min Orange forstærker :D
[/quote]

Kan jeg ikke, har lige brugt 800 kroner på Addictive Drums (og hvis man så handler for 700 mere, så er fragten jo gratis :lol: )[/quote]
Kender du ikke en i Struer, som mangler den? Den står i Skive og jeg er til at handle med ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

nimb
Himmelhund
Indlæg: 19
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af nimb »

Jeg er super glad for mit NOVA system, hvis det gik i stykker ville jeg straks købe et magen til.

Vedr. tuneren. Den virker men er ikke skide fed i forhold til polytune. Dog har jeg vænnet mig til at bruge den indbyggede tuner. Kører også 100% alle mine effekter i NOVA boardet.
Eneste pedal jeg har ved siden af er en Boss volume pedal. Den kan bruges til volume justering eller justering af effekter (kommer an på hvordan man i systemet har valgt den skal bruges)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Barf »

NT: Hvis man er træt af at diskutere, hvem der kører, og hvordan man kommer frem og tilbage til koncerter: http://www.soundcheck.dk/marked/88001/T ... kesterbus/

spuncut
Johnny B. Goode
Indlæg: 108
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af spuncut »

[quote="SustainerPlayer"]Billige strat-kroppe hos AxesRus. Husk at checke halslommen - der er flere størrelser![/quote]
Unfinished Sapele Stratocaster Body :

Gu' ved hvilken lyd der er i sådan noget mahogni-agtigt træ til en strat ?
(Shit... jeg er noget sent ude)
Der er noget ved alting men det er ikke alting der er noget ved.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Barf »

NT: TC Electronic giver en ekstra pedal, hvis man køber noget bas-, guitar- eller vokaludstyr: http://www.4sound.dk/shop/article/?id=932. Det er da ikke helt dumt. Og er man alligevel på markedet efter en brugt Spark Booster, så dukker der nok et hav af dem op til en billig penge ganske snart ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen