Now: Tilbud

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

TC Electronic Superdeal

Det er sikkert nyt på vej - men tilbuddet er sgi ok. :thumbup:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]TC Electronic Superdeal

Det er sikkert nyt på vej - men tilbuddet er sgi ok. :thumbup:[/quote]

Jeg fik også helt kriblen i tegnebogen - men du har jo nok ret - man burde måske lige vente og se hvad der er på vej.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Jeg kunne ikke lade vær med at sætte min DD-3 til salg, vil sgu gerne prøve sådan en Repeater. Der er ingen der har lidt insider viden om, hvad der vil komme af nyheder?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

[quote="Kaptajn Kropp"]Der er ingen der har lidt insider viden om, hvad der vil komme af nyheder?[/quote]

TC Electronic Nova Drive NDR-2, TC Electronic Nova Repeater RPT-2 og TC Electronic Nova System mark II. Men si' det ikke til nogen.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Funkis »

Tc har desværre en politik som hedder at udvikling koster ekstra mere når et produkt lanceres og derefter gradvist mindre. Dvs dem der køber tc gear først er dem der betaler mest.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

[quote="Funkis"]Tc har desværre en politik som hedder at udvikling koster ekstra mere når et produkt lanceres og derefter gradvist mindre. Dvs dem der køber tc gear først er dem der betaler mest.[/quote]

Dét gælder da vist over 90% af alverdens non-food produkter ...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Sasha »

og så bliver tingene "vintage", hvorpå kurven vender betragteligt... :-)

Men som landet ligger for tiden, er en TC-pedal fra sidste år vel også nærmest "vintage"..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Swampthing »

Sidste år ville jeg seriøst overveje at kaste penge efter de pedaler.
Lige pt er jeg ret tilfreds med mit setup = mere guitarspil/øvning. :D

Brugeravatar
JGreen
Still Got The Blues
Indlæg: 213
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af JGreen »

Synes godt nok det var hurtigt den drive pedal blev sat ned. Har ikke engang nået at prøve en endnu. :)

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af AnotherDan »

Apropros den drive pedal, hold da op det betyder noget hvem de sætter til at demonstrere den...
Se ( <a href="http://www.tcelectronic.com/novadrive.asp" rel="nofollow">http://www.tcelectronic.com/novadrive.asp</a> ) første video lyder den af pis, men anden video med søren andersen - får han den til at lyde fedt...
Bah

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Funkis »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Funkis"]Tc har desværre en politik som hedder at udvikling koster ekstra mere når et produkt lanceres og derefter gradvist mindre. Dvs dem der køber tc gear først er dem der betaler mest.[/quote]

Dét gælder da vist over 90% af alverdens non-food produkter ...[/quote]

Ja ja men alligevel. Novasystemet kostede altså 5795 da det i sin tid kom. Det er så vedat være 1½-2 år gammelt. Så det er faldet med over 50% i pris.
Damn jeg ville blive nedern over at have betalt knap 6k for et board der nu er ca. 1k5-2k værd. :s hock:
Men det er jo en politisk beslutning om hvordan man vil have betalt sin udvikling. Skal det være de trofaste kunder som køber ens nyheder der betaler eller skal det deles ud over et væsentligt større antal solgte enheder. Nogle gør det på den ene måde andre på den anden. (det er klart at vi snakker firmaer som levere et stort antal produkter.)
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af GuitaRasmus »

Så var jeg sgu lige inde på Landemærket og snuppe en - det skal prøves. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Smittefar »

Nice - jeg må sige, den også frister her på matriklen :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Smittefar »

Nova Systemet ville jo faktisk kunne erstatte ikke mindre end fire pedaler på mit board og ville give mig endnu flere effekter på samme tid. Desuden ville jeg kunne bruge boardet til min akustiske i den A/B konfiguration, Søren Andersen snakker om i demo videoen på TCs hjemmeside - I like. Og med salg af TC Nova Delay, TC SCF, Boss Phaser og MXR/CAE Booster/LineDriver, så må det sgu nærmest kunne blive til en nulløsning hvis ikke en decideret plusløsning ...
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Rasser »

[quote="Smittefar"]Nova Systemet ville jo faktisk kunne erstatte ikke mindre end fire pedaler på mit board og ville give mig endnu flere effekter på samme tid. Desuden ville jeg kunne bruge boardet til min akustiske i den A/B konfiguration, Søren Andersen snakker om i demo videoen på TCs hjemmeside - I like. Og med salg af TC Nova Delay, TC SCF, Boss Phaser og MXR/CAE Booster/LineDriver, så må det sgu nærmest kunne blive til en nulløsning hvis ikke en decideret plusløsning ...[/quote]

Der er også tuner i boardet, så der er faktisk endnu mere at komme efter.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

Hvis man er til/kan leve med dobbelt batteriboks-udfræsning og wilky-trem, er der nogle afsindigt billige swamp-ash strat kroppe i Warmoths Showcase.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af AnotherDan »

[quote="SustainerPlayer"]Hvis man er til/kan leve med dobbelt batteriboks-udfræsning og wilky-trem, er der nogle afsindigt billige swamp-ash strat kroppe i Warmoths Showcase.[/quote]

Ja faktisk - den første i listen kunne jeg godt bruge.
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"][quote="SustainerPlayer"]Hvis man er til/kan leve med dobbelt batteriboks-udfræsning og wilky-trem, er der nogle afsindigt billige swamp-ash strat kroppe i Warmoths Showcase.[/quote]

Ja faktisk - den første i listen kunne jeg godt bruge.[/quote]

Ja - og de er jo HSH-udfræst. Så det er bare at klikke Buy Now. :thumbup:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af GuitaRasmus »

Hvis det nu bare havde været teleform.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now: Tilbud

Indlæg af Smittefar »

[quote="Rasser"][quote="Smittefar"]Nova Systemet ville jo faktisk kunne erstatte ikke mindre end fire pedaler på mit board og ville give mig endnu flere effekter på samme tid. Desuden ville jeg kunne bruge boardet til min akustiske i den A/B konfiguration, Søren Andersen snakker om i demo videoen på TCs hjemmeside - I like. Og med salg af TC Nova Delay, TC SCF, Boss Phaser og MXR/CAE Booster/LineDriver, så må det sgu nærmest kunne blive til en nulløsning hvis ikke en decideret plusløsning ...[/quote]

Der er også tuner i boardet, så der er faktisk endnu mere at komme efter.[/quote]

Jojo... Men jeg er jo allerede 100% afhængig af min polytune.
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen