Prissætning af mex. strat.

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Prissætning af mex. strat.

Indlæg af Odgaard »

Hej Freaks

En ven har spurgt mig om hjælp til at prissætte sin Fender Mexico strat fra 1994-95. Den har ingen ridser eller brugsspor - nok fordi ejeren endte med at blive ved med at spille på sin akustiske guitar.
Så der er tale om en guitar, der ser ud som ny, med diverse case candy ting, kvittering fra køb og en gigbag med forretningens logo (og så bliver den justeret inden salg). Den blev i sin tid købt i England for noget i retning af £330, og mit umiddelbare gæt på en pris var i omegnen af 2300-2500,-

Men efter at have rystet på hovedet over nogle strats i 'latterlige og fuskede annoncer'-tråden vil jeg gerne høre jer, hvad I tænker om sådan en prissætning.

...og den er selvfølgelig sort med hvid slagplade - ikke prissætningen men guitaren :)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prissætning af mex. strat.

Indlæg af IkkeMig »

Jeg solgte en Mexico-strat i flot stand for 2200,- for et par år siden, og de har vel næppe ændret sig så meget i værdi. Men min var jo så blå, så det kan godt være, vi skal helt op i 2500,- for en, der er sort!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prissætning af mex. strat.

Indlæg af Swampthing »

En strat lyder jo bedst, når den er sort. :P


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Prissætning af mex. strat.

Indlæg af Odgaard »

Det var også det, jeg tænkte :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen