FLASH - akustisk board

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: FLASH - akustisk board

Indlæg af Telemaster »

[quote="Jackie van Hippie"][quote="Smittefar"]Sådan en standard fra LD systems til CA. 300 kroner gør det ret godt.[/quote]
Siden mange af jer lyder til at have erfaringer med sådan en fætter, ved i så tilfældigvis om dens groundlift fungerer mellem input og "link"/jack outputtet?[/quote]

Jeg ved ikke engang, hvad groundlift betyder :-/
So many assholes, so few bullets

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: FLASH - akustisk board

Indlæg af Lasse H »

[quote="They"]Tak tak :) Jo, har overvejet at smide en line driver på, men må indrømme at jeg aldrig rigtig har nørdet det. Så ved ikke helt hvad jeg skal lede efter på det punkt. Nogle anbefalinger? :)

Indtil videre har jeg dig klaret det fint med "husets" line drivere...


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Mit indlæg skulle mere forståes som en tilskyndelse til at prøve at bruge line driver, hvis du ikke gør. Så kan du selvfølgelig altid gå mere eller mindre op i, hvilken der er tale om. Er der en på de spillesteder, du kommer frem, er det jo også fint.

Jeg har ikke meget erfaring med forskellige produkter, så jeg kan ikke hjælpe dig, blot sige, at forskellen mellem at benytte en line driver og ikke at gøre det for mig er betydelig.

Venlig hilsen

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen