Aging af hardware. Det gør jeg kun én gang..!

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Aging af hardware. Det gør jeg kun én gang..!

Indlæg af Morten_Lyse »

Sønnike (18mdr.) og jeg har været alene hjemme i weekenden, - mor har arbejdet.

Vi var i går, lørdag, formiddags nede i min musikbunker og "lege." Drengen synes trommerne er noget af det bedste i verden. Så han trommer løs og går ellers rundt dernede og vil gerne se og røre de mange spændende ting. I sidste weekend afsluttede jeg "arbejdet" med min Ibanez 2402 doubleneck, som blandt andet involverede at skifte pickupskruerne til nogle længere, da jeg, særligt på den 12-strengede, ikke kunne få pickupperne langt nok ned til en fornuftig justering. Så ud røg de der 3x25mm til fordel for nogen 3x30mm.

De gamle skruer lå så bare lige på skrivebordet i bunkeren, og jeg opdagede at sønnike stod og fumlede lidt med noget. Jeg tog drengen, lukkede grejet ned og vi gik op til frokost, men det slog mig lige at tjekke, hvad han mon havde fumlet med. Der var kun 7 af de gamle pickupskruer og jeg havde taget 8 ud af guitaren....!!

Og rigtigt nok. Med aftenens ble-post er der en "aged" skrue med ud.

Jeg tror dog, jeg vil finde et alternativ, hvis de sidste 7 skal relic'es også........ Puha.. Det har været en bekymret weekend....

Mvh;
Morten Lyse

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aging af hardware. Det gør jeg kun én gang..!

Indlæg af Odgaard »

Holy crap! Drenge på den størrelse er også god til relic af guitarkroppen, har jeg oplevet. Det indbefatter heldigvis ikke, at guitaren ædes og/eller skides ud.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Aging af hardware. Det gør jeg kun én gang..!

Indlæg af Sasha »

Er det noget, du tager imod bestillinger på? Jeg har sådan et trussrod-cover, som ser lidt rigeligt nyt ud i aldrende omgivelser...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"


Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Aging af hardware. Det gør jeg kun én gang..!

Indlæg af Madmax25 »

Damn! Det var da noget af en omgang... Glad for at høre det gik godt, i sidste ende (pun intended).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen