Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Sanne
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af Sanne »

Hej
Er der nogen af jer der har en ide om hvad der kan være galt med min nyindkøbte (brugt) delay? Når jeg sætter knappen til loop og gør nøjagtig det der er beskrevet for at optage, så kommer der kun meget lidt lyd tilbage og noget klik halløj. Dvs. så lidt lyd at jeg næsten ikke kan høre det. Er ærgerlig over at jeg har slettet nummeret på ham jeg købte den af, da den jo formentlig er gået i stykker. Er der nogen af jer der har erfaringer med den?

Tak :-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Sanne"]Hej
Er der nogen af jer der har en ide om hvad der kan være galt med min nyindkøbte (brugt) delay? Når jeg sætter knappen til loop og gør nøjagtig det der er beskrevet for at optage, så kommer der kun meget lidt lyd tilbage og noget klik halløj. Dvs. så lidt lyd at jeg næsten ikke kan høre det. Er ærgerlig over at jeg har slettet nummeret på ham jeg købte den af, da den jo formentlig er gået i stykker. Er der nogen af jer der har erfaringer med den?

Tak :-)[/quote]

Hej Sanne - jeg ved desværre ikke hvad der er galt, udover at min egen erfaring med den er, at den ikke burde fungere sådan. Det lyder bestemt som om der er noget galt.
Du kan trøste dig med (selvom det er en ringe trøst) at brugtvarer er købt som beset, og at du ikke havde fået noget ud at kontakte ham alligevel.

Jeg tror desværre ikke det kan svare sig at prøve at reparere den - hvis loopfunktionen er vigtig for dig, så sælg den igen (selvfølgeligt hvor du beskriver at loopfunktionen er i stykker), og køb en anden.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Skovgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 138
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af Skovgaard »

Det kunne måske også være din strømforsyning, der ikke leverer helt nok strøm? Hvad for en strømforsyning bruger du?

Sanne
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af Sanne »

Hej :-)
Der fulgte en strømforsyning med hvor der står Line 6 på, så tænker det er den originale.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sanne"]Hej :-)
Der fulgte en strømforsyning med hvor der står Line 6 på, så tænker det er den originale.[/quote]

Har du overvejet at lave en "Factory Reset"?
Det er mange år siden jeg har ejet en DL-4, men det kunne være det hjalp.

strattitude
Johnny B. Goode
Indlæg: 127
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hjælp til Line 6 Dl 4 delay pedal

Indlæg af strattitude »

Min er lige helt død.
Har haft den siden de oprindeligt udkom. Men ikke brugt den de sidste 5 år. Ville lige prøve den igen. Ville ikke tage strømforsyning. Så virkede den lidt, lød pludseligt vildt mærkeligt. Døde så igen. Livede lidt op igen men kun med støj.
Line 6 er bare noget upålideligt grej er min erfaring. Min gamle POD opfører sig også mærkeligt.
Har lige købt en Vox Delaylab for at gå delay amok. Lyder bedre end Dl4eren IMO. Masser af muligheder. Egentlig ikke dyr.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen