Told på pedal fra US?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Told på pedal fra US?

Indlæg af Nicolai »

Hey,

Kigger på en Pedal fra US,. Mener at huske at en guideline er at købsprisen (inkl. forsendelsen) skal ganges med 1,33, og så har man, hvad pedal koster. Inkluderer de 1,33 også Post Danmark 150 kr. "fortoldningsgebyr"?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Told på pedal fra US?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Nicolai"]Hey,

Kigger på en Pedal fra US,. Mener at huske at en guideline er at købsprisen (inkl. forsendelsen) skal ganges med 1,33, og så har man, hvad pedal koster. Inkluderer de 1,33 også Post Danmark 150 kr. "fortoldningsgebyr"?[/quote]

Nej. Og det er steget til 160,-

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Told på pedal fra US?

Indlæg af Nicolai »

Mente jeg nok... men ellers er det ok med 1,33?
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3


Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Told på pedal fra US?

Indlæg af Nicolai »

Tak for det.
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen