Hvad fa'en handler det om....

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Sasha »

Money, money, money...

And as we all know, greed is good!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Swampthing »

Jeg tror nu nok Jimi vil være ret ligeglad, hvis han da er nogen steder, hvilket jeg er i tvivl om. Men det er nok religion vi er ude i nu, som jeg ingen interesse har i.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Sasha »

Jah. Det er mere princippet i, at alt, hvad Jimi blot måske engang har været perifert i nærheden af, kan der tjenes penge på. Det er f.eks. heller ikke altid lige smagfuldt at se på, hvordan millionerne, der for en stor part tjenes på, hvad i mine øjne ligner gravrøveri, fordeles mellem Jimi´s adopterede stedsøster og så Jimi´s biologiske bror.

Og alt imens salig Jimi måske nok ville være ligeglad med, om folk kunne komme ind at se hans gamle rønne for et par pund i entré, er jeg ikke slet så sikker på, at han ville være helt ligeglad med, at hans demo-optagelser, skitser, kasserede takes o.l, som det aldrig havde været tænkt, skulle høres af andre end ham selv, blev udgivet med et officielt blåt stempel på - blot for at pengene kan trille i en lind strøm ned i lommen på hans stedsøster...

Man behøver jo ikke lede ret meget længere end til "The Hendrix family´s" seneste udgivelse "Valleys of Neptune" - Føj for den, siger jeg bare!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af shm »

[quote="Swampthing"]Jeg tror nu nok Jimi vil være ret ligeglad, hvis han da er nogen steder, hvilket jeg er i tvivl om. Men det er nok religion vi er ude i nu, som jeg ingen interesse har i.[/quote]

Ok, hvis du er ligeglad, hvorfor helvede svarer du så.......Jeg tror ikke han er ligeglad.....Den der kulturrelativisme du er repræsentant fo,r er jeg absolut ikke tilhænger af. For mig er der ting der er bedre end andet og ting der er mere lødigt end andet og det her er ikke lødigt...Den holdning du repræsenterer gennensyrer den gennerelle holdning... Lad os ta' i Saxobank og hører foredrag af Stein......han er fed..

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af shm »

[quote="Swampthing"]Jeg tror nu nok Jimi vil være ret ligeglad, hvis han da er nogen steder, hvilket jeg er i tvivl om. Men det er nok religion vi er ude i nu, som jeg ingen interesse har i.[/quote]

Ok, hvis du er ligeglad, hvorfor helvede svarer du så.......Jeg tror ikke han er ligeglad.....Den der kulturrelativisme du er repræsentant for, er jeg absolut ikke tilhænger af. For mig er der ting der er bedre end andet og ting der er mere lødigt end andet og det her er ikke lødigt...Den holdning du repræsenterer gennemsyrer den gennerelle holdning... Lad os ta' i Saxobank og hører foredrag af Stein......han er fed..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Swampthing »

Rooooolig nu, nu var det jo ikke for at pisse dig af jeg skrev det indlæg.
Jeg tror nu på hvis folk nu vælger at ignorere den slags tiltag, vil det dø stille og roligt hen, man kan jo ikke holde en forretning åben hvis der ikke tjenes penge på det.
Bevares jeg synes da også det er usmageligt, på linje med Presley's Graceland osv osv. Desværre er der dem der ikke kan få nok af deres idol og derfor garanteret betaler for at rende rundt i hans gamle lejlighed.
Det undrer mig at lejligheden har kunnet stå, hvad der i mine øjne læses som "urørt stand" i 40 år i London, som garanteret er et pissedyrt sted at bo.
Desuden bryder jeg mig ikke om at du gør mig til repræsentant for "kulturrelativisme", det vil jeg meget gerne have mig frabedt.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Sasha »

Som én, der har stået udenfor pågældende lejlighed et par gange, kan jeg så sige, at den ikke har stået i "urørt stand" lige siden. Om ikke andet flyttede Hendrix jo selv fra den i sin levetid. Og jeg tvivler sgu´ godt nok på, at han har tænkt: "Jeg lader den lige stå uberørt hen som et museum over min tid i London, til når jeg nu kradser af her om et par år"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af Swampthing »

Så den har været "godt brugt" i de 40.....
Og sikkert ombygget i tidens løb osv osv.....
De har vel bare lejet den i en måneds tid og smidt hans sager ind i den og lavet et midlertidigt museum.....
Grådigheden gør meget ved folk.

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hvad fa'en handler det om....

Indlæg af shm »

[quote="Swampthing"]Rooooolig nu, nu var det jo ikke for at pisse dig af jeg skrev det indlæg.
Jeg tror nu på hvis folk nu vælger at ignorere den slags tiltag, vil det dø stille og roligt hen, man kan jo holde en forretning åben hvis der ikke tjenes penge på det.
Bevares jeg synes da også det er usmageligt, på linje med Presley's Graceland osv osv. Desværre er der dem der ikke kan få nok af deres idol og derfor garanteret betaler for at rende rundt i hans gamle lejlighed.
Det undrer mig at lejligheden har kunnet stå, hvad der i mine øjne læses som "urørt stand" i 40 år i London, som garanteret er et pissedyrt sted at bo.
Desuden bryder jeg mig ikke om at du gør mig til repræsentant for "kulturrelativisme", det vil jeg meget gerne have mig frabedt.[/quote]

Ok, jeg undskyder, hvis jeg gik for tæt på, men jeg er stadig af den opfattelse, at den gennemgående tendens er kulturrelativisme er ok, det er det ikke i min verden, og som jeg kan forstå, heller ikke i din....


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen