Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry:

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry:

Indlæg af Snake Boots »

Jeg skal flyve med SAS på lørdag og er i vildrede over reglerne, som jeg har vanskeligt ved at opfylde, da jeg ikke ejer en rigtig flight case (som i "keyboardkasse"):

*** "Hvis du checker dit instrument ind, skal det være pakket i en hardcase." ***

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sas.dk/Alt-om-rejsen/Bagage/ ... bagage/</a><!-- m -->

Er her nogen som for nyligt har rejst med SAS med en guitar i en gigbag eller på anden måde kan berolige mig? :?

Det er heldigvis en tele, jeg skal have med. Jeg vil meget nødig havde den indtjekket i den originale fenderkasse og foretrækker min velpolstrede mono-gigbag. Jeg har forhørt mig rundt omkring, men ham, jeg gerne vil have til at lave en flight case, kan ikke klare det til weekenden...

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af Per Ørum »

Du kan da godt låne en flightcase til en tele af mig

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af Snake Boots »

Hej Per

Tusind tak! Det er virkelig pænt af dig. Men hvordan er det, du holder til på Fyn, ikke sandt? Jeg er så priviligeret at telemaster aka Klaus har tilbudt mig at låne en flightcase til en strat (han mener at en tele også passer deri). Klaus holder hof ude på lorteøen, så den løsning er noget mere lokal for mig end at køre til Fyn.

Vh Andreas

Nu vi er ved det skal I lige høre en anden sjov regel sas har: Cello kan som det eneste instrument der ikke overholder målene for håndbagage medbringes i kabinen. (!!) Skiudstyr kan såfremt man ikke har øvrig bagage medbringes gratis så længe det er under 220cm. Måske man skulle få sig en guitarkuffert/gigbag camufleret som skiudstyr!! :-S

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af IkkeMig »

Ellers kender jeg en, der spiller Cello - du kan sikkert låne en kasse, så kan du få den med ind i flyet :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af Sasha »

Er det ikke også "altid" kønne unge piger med langt, lyst hår og store, blå øjne, som spiller cello? Samme mennesketype ses til gengæld (for) sjældent med en Telecaster...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Klærke
Himmelhund
Indlæg: 28
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af Klærke »

[quote="Sasha"]Er det ikke også "altid" kønne unge piger med langt, lyst hår og store, blå øjne, som spiller cello? Samme mennesketype ses til gengæld (for) sjældent med en Telecaster...

:-)[/quote]

Men det sker ;)

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->


Brugeravatar
Morten_Lyse
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Afviser SAS virkelig en velpolstret gigbag??? :cry: :cry

Indlæg af Morten_Lyse »

Mon ikke vi er ude i, at hvis du tjecker din hesteviolin ind i en pose af en art, og monstrummet laver skader på flyet, så har SAS deres på det tørre. Da de jo HAR informeret om at den slags primitive, stumpe våben skal emballeres forsvarligt..?

:-)

Mvh;
Morten Lyse

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen