Angry Fuzz og Pickle Vibe

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Angry Fuzz og Pickle Vibe

Indlæg af Smittefar »

Tak for input

Den er lidt droppet igen - Jeg læste om ret mange, der havde problemer med pop-lyde, når de tændte og slukkede den, og det er livet lidt for kort til :)

Jeg er til gengæld ikke rigtig kommet videre - Jeg har stadig vildt meget lyst til at købe den der Dunlup Jimi Hendrix Experience UniVibe, men den findes kun på ebay USA,og så bliver det sgu lidt dyrt og langsommeligt - specielt hvis den så ikke er fed.
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Angry Fuzz og Pickle Vibe

Indlæg af Swampthing »

Jeg havde en Dunlop rotovibe, jeg fik en hjerneblødning og solgte den. Den lød ret godt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

shm
Johnny B. Goode
Indlæg: 193
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Angry Fuzz og Pickle Vibe

Indlæg af shm »

Jeg havde på et tidspunkt en pickel vibe, men solgte den igen. Jeg kunne ikke få den til at lyde godt, det blev noget tyndt sjask.

Nu er jeg ikke den store vibe bruger, så... foranlediget af tidligere indslag, har jeg købt en Danelectro vibe til den nette sum af 350 kr. Det er sgu´ noget af det bedste jeg har hørt, så tak for det. Den har det problem, at der er lidt forsinkelse før viben sætter, men jeg tror det går til mit brug. Der er lidt Harald Nyborg Kina stemning over den, så vi får se hvor længe den holder.

I min evige jagt på Fuzz, har jeg for et halvt års tid siden, købt sådan en her;

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Den lyder sgu fedt, synes jeg. Jeg kan se du bor i kbh, så du er velkommen til at prøve den.

vh

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Angry Fuzz og Pickle Vibe

Indlæg af Sasha »

[quote="shm"] Den har det problem, at der er lidt forsinkelse før viben sætter, men jeg tror det går til mit brug. [/quote]

Det kan ret let fikses, selv om jeg nu personligt synes, at det er en meget charmerende detalje - lidt som en Leslie, der lige skal accelerere op i fart... :-)

[quote="shm"]
Der er lidt Harald Nyborg Kina stemning over den, så vi får se hvor længe den holder.
[/quote]

Men trods alt en relativ solid metalkasse, den er bygget ind i (i modsætning til mange andre trehundrede kroners-pedaler). Og jeg har endnu ikke hørt om folk, der havde problemer med, at de døde på førtid. Min vurdering er nu også, at de er mindst lige så solide som så meget andet på markedet. På dette punkt skal ikke engang den feterede Tube Vibe prale alt for højt: Dens potmetre er monteret direkte i printpladen og ikke fastgjort i selve kassen! Dét havde man nok kunnet tillade sig at forvente lidt bedre i en pedal, der koster ti gange så meget som Danelectro´en..? Overflødigt at sige, at en opgradering af dette er på min to do-liste...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Angry Fuzz og Pickle Vibe

Indlæg af Smittefar »

Så købte jeg en Dunlop/MXR UniVibe (ikke Hendrix Special Edition) - Den lyder sgu fedt. Den har den helt rigtige organiske grødede lyd, hvis man spørger mig. Jeg prøvede den ved siden af en FullTone DejaVibe, og jeg synes UniViben var klart fedest. Sidder og har en lille smule optur over den nu :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen