3M Dual Lock - på hele boardet?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

3M Dual Lock - på hele boardet?

Indlæg af Snake Boots »

Hej folkens

Jeg skal lave et par boards: et mindre til at tage med på gigs og et større til ren underholdning hjemme/i øveren.

Realistisk set kommer jeg til at køre med disse boards i årevis, så jeg vil gerne ramme plet første gang. Det skal ikke være noget makværk - det skal virke så godt som overhovedet muligt. Jeg er i tvivl om jeg skal bruge velcro eller dual lock - og ved dual lock om jeg skal beklæde hele brædtet med skidtet (dyr fornøjelse). Hvis det skal være dual lock skal det være med en styrke, hvor det er muligt at få pedalerne af og på nogenlunde let.

På det store board skal der være stor mulighed for omrokering, så her er det næsten et must at hele pladen er beklædt med velcro/dual lock

Er der nogen, som har erfaring med eller viden om hvad der er smart/godt? Er det total hjernedødt at dække hele pladen med dual lock?

Vh

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: 3M Dual Lock - på hele boardet?

Indlæg af Lasse H »

Hej.

Har du brugt 3M før? Det jeg kender, er ikke foreneligt med "af og på nogenlunde let" Så kan du ligesågodt lime dem fast :-)
Som jeg før har sagt, så fungerer bagagerumsmåtte og velcro fantastisk. Det er også billigt.

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: 3M Dual Lock - på hele boardet?

Indlæg af Lund »

duallock klæber helt vildt... selv ganske små stykker i hvert hjørne (vi snakker helt ned i 10 x 10 mm) klæber stadig så godt at der skal tages hårdt ved for at pedalen kommer af. Ved stor omrokering så vælg alm. kvalitetsvelcro (på begge sider) ala det du kan købe ved effektpedaler.dk... Ved et permanent board vælg små stykker duallock... Ved en mellemvej vælg den bløde alm gode velcro på brædtet og duallock på pedalens underside - dette fungerer fint sammen. Undgå velcro i dårlig kvalitet... limen holder ikke.

Mvh MIchael

Brugeravatar
JesperB
Still Got The Blues
Indlæg: 201
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: 3M Dual Lock - på hele boardet?

Indlæg af JesperB »

Som de andre siger, så er det ikke en god idé med dual lock beklædning på hele boardet. Brug det billige almindelige velcro istedet.
- Jesper Barrit

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: 3M Dual Lock - på hele boardet?

Indlæg af Snake Boots »

Tak for svarene. Går i tænkeboks! :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen