Carl Martin 50 combo amp

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Carl Martin 50 combo amp

Indlæg af Pluto »

Er der nogen som kender denne forstærker.?
Er den skruet rigtig sammen og driftsikkerheden god.

Jeg er ikke så meget interreseret i om i kan lide lyden ,for det beslutter jeg mig selv til om jeg kan .Men i må selvfølgelig godt skrive positivt eller negativt om hvad i syntes.

Det eneste lille minus jeg kan se med den er der sidder vintage 30 enheder i ,men de kan jo skiftes.

Kom frisk
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Carl Martin 50 combo amp

Indlæg af udepost »

ot: hvad skete der med den gamle ac30 du havde kig på?

/søren

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Carl Martin 50 combo amp

Indlæg af Pluto »

Jeg har ikke taget stilling til noget endnu.Det er nok mest det med driftsikkerheden der holder mig tilbage da jeg er 100% teknik mongol.
Det ender sku nok med jeg skaffer en kinavox mere istedet,men man skal jo også prøve noget nyt selvom men mener man har fundet sin lyd
Sorte strater lyder bare bedst..

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Carl Martin 50 combo amp

Indlæg af Funkis »

[quote="Pluto"]Jeg har ikke taget stilling til noget endnu.Det er nok mest det med driftsikkerheden der holder mig tilbage da jeg er 100% teknik mongol.
Det ender sku nok med jeg skaffer en kinavox mere istedet,men man skal jo også prøve noget nyt selvom men mener man har fundet sin lyd[/quote]
Jeg flipper over Carl Martin forstærkerene. Men det er virkeligt noget der deler vandene. Det jeg synes der er fedt ved dem er at de lyder af meget på den rigtige måde. Faktisk kan de virke lidt over the top når man hører dem alene. Men i sammenhæng rykker det rigtigt meget. Plus deres feature med at skifte mellem Ensretter og "klasse" virker rigtigt fint. Især fordi den bliver lige lovligt løs bunden når den spiller højt.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

kanten
Himmelhund
Indlæg: 37
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Carl Martin 50 combo amp

Indlæg af kanten »

Har du overvejet deres Custom Shop 30 i stedet for 50'eren, når nu du er til Vox-lyden?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen