Lettere flightcase til pedaltrain pro

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Lettere flightcase til pedaltrain pro

Indlæg af itsaysvuff »

Hej,

Nu har jeg været på en rimelig opfattende tour med mit nye pedaltrain pro og den er tung.. Men jeg har ikke noget problem med den når vi selv kører rundt i en bil - jeg bliver kun stærkere af det! :)

Men - jeg gad godt finde en løsning til at gøre det lettere når vi skal til at flyve til koncerter igen. Nogen der kender nogen der laver en letvægts flightcase til pt pro - eller flightcase og selve boardet i samme størrelse, men meget lettere? Måske har i kendskab til nogle små hobby byggere som kan deres kram?

Jeg håber I har nogle ideer - ellers bliver det dyrt i kg-prisen!

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Lettere flightcase til pedaltrain pro

Indlæg af Kallum »

Jeg husker fra min tid hos Duchcases at man sagtens kan bygge en let flightcase, i stedet for krydsfiner er siderne lavet af noget let plastmateriale. Vægtreduktionen er betydelig i forhold til en standard flightcase.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Lettere flightcase til pedaltrain pro

Indlæg af VilhelmNielsen »

Hvad med en softcase? Mono eller noget i den dur?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Lettere flightcase til pedaltrain pro

Indlæg af Michael Vajhøj »

Min KW case er lavet i plast (polypropylen nærmere bestemt) - mig bekendt arbejde de fleste professionelle byggere med det, så det er vel bare at vælge en af dem. jeg har altid været glad for KW's produkter og service, så handler altid der.
RoadHigh.dk

itsaysvuff
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 497
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Lettere flightcase til pedaltrain pro

Indlæg af itsaysvuff »

Tak for rådene! Har fundet den side der hedder Fyn Fligtcases og har prøvet at skrive til dem.. En mono softcase vil jeg også gerne have fat i.. Men det dur altså ikke at tjekke en softcase ind lige meget hvor meget den nu beskytter.. De er ikke pæne med ens ting i en lufthavn :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen