Verdens flotteste guitarbutik måske?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar


Vis indlægget.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Verdens flotteste guitarbutik måske?

Indlæg af Smittefar »

Jeg synes i øvrigt, de gør samme fejl, som de fleste andre musikforretninger. Der er alt for meget crap på væggene, det virker virkelig overfyldt.

På et tidspunkt havde First Act (et guitarmærke, der mest er kendt for virkelig ringe guitarer, der bliver solgt i WalMart) deres Custom Shop Showroom på en af Bostons 'high streets' - Det var som at gå ind i en Haute Couture forretning - Jeg tror, der var max 20 instrumenter i forretningen, og hvert eneste af dem var optimalt fremvist. Jeg husker en, der stod i stativ ved siden af en sofa og plugget ind i en eller anden Fenderforstærker - Så kunne man bare sætte sig ned og spille - og ligne en million samtidig.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Verdens flotteste guitarbutik måske?

Indlæg af VilhelmNielsen »

Jeg kan se hvad du mener, Smitte, men de vil jo gerne vise deres udvalg frem. Hvis de holdt til kun at sælge f.eks. Rickenbacker, så ville det nok også være rimelig kompakt og sparsomt. Og så er der jo også det at fabrikanterne, navnligt Fender, pådutter et bestemt sortiment hvis man vil være Fenderforhandler.

Men Akustikken på Vesterbro er rimeligt smagfulde, mest i ders el-guitar udvalg. Et sparsomt antal, flot sat op!

Madmax25
Smoke On The Water
Indlæg: 61
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Verdens flotteste guitarbutik måske?

Indlæg af Madmax25 »

Nu er jeg venstrehåndsguitarist, så min holdning er selvfølgelig stærkt præget af dette, men jeg vil langt hellere have, at en butik har et stort udvalg end at den ser 'lækker' ud. Jeg er kommet for at prøve forskellige instrumenter og finde det rette, ikke for at sidde i en chesterfield sofa og se posh ud ;-)

I mine øjne er Chicago Music Exchange showroomet derfor rigtigt 'flot', fordi det kombinerer en god æstetik med et stort udvalg. Og det lykkedes mig at spotte 5-6 venstrehåndsinstrumenter blandt samlingen, og det er da allerede 4-5 mere end gennemsnittet...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen