TubeTown kabinetter - erfaringer?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

TubeTown kabinetter - erfaringer?

Indlæg af Jacob »

Er der nogen herinde, der har gjort sig erfaringer (gode/dårlige?) med TubeTowns kabinetter? 

Helt specifikt overvejer jeg at bestille et af deres 2x12 American Classic kabinetter og smide et par højttalere i selv. 

Mine tanker er mest ift. om de er bygget ordentligt, eller om det ville være bedre at få Lars Vad/hvem der ellers laver gode kabinetter til at strikke et sammen? De er jo rimelig fornuftige på priserne hos TubeTown..

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

TubeTown kabinetter - erfaringer?

Indlæg af Rasser »

Jeg har to. Et 2x12 britisk med flex-back og et 2x12 bassman med lukket bagside. Jeg her ikke noget at udsætte på byggekvaliteten.

Til gengæld var servicen fra fragtfirmaet de blev sendt med virkelig ringe.

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Last edited by Rasser 9 years ago, edited 1 time in total.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: TubeTown kabinetter - erfaringer?

Indlæg af Lasse H »

Jeg har købt to kabinetter der. Det havde en flot finish. Mit indtryk var, at de lød rigtig godt, og at selve trækonstruktionen var bund-solid. Jeg oplevede dog, at der let kom skader i tolexen modsat andre kabinetter, jeg har haft (fx ved stød). Jeg har oplevet at modtage et kabinet, der havde fået en skade under fragt.

Jeg kunne godt finde på at bestille der igen, men var der andre oplagte alternativer, der kunne lave noget i den stil, jeg skal bruge og til en rimelig pris, ville jeg bestemt også overveje det.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: TubeTown kabinetter - erfaringer?

Indlæg af Barf »

Jeg er på mit andet Tube Town-kabinet og kan nikke genkendende til noget af det, de to herrer over mig også siger.

Byggekvaliteten har ved begge kabinetter været rigtig god. Solid, ingen fejl, lyder godt, holdbare mm. Tolexen på mit nuværende kabinet fik dog en revne, da en anden guitarist kom til at vælte mikrofonholderen ind i kabinettet. Så der er måske noget om det, Lasse siger.

Har dog ikke oplevet nogle problemer med hverken service eller fragt. Kunne sagtens finde på at bestille derfra igen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen