Vis dit pedalboard 2015

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Barf »

Solgte næsten alle mine pedaler, men nu er der heldigvis begyndt at komme lidt den anden vej igen. Indtil videre ser det således ud:

Billede
Last edited by Barf 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Smittefar »

Ja, det er godt nok et pauvert pedalbræt :D ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Spooky_tom
Himmelhund
Indlæg: 8
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Spooky_tom »

Har ikke rigtigt et board. Bruger G system.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Barf »

Smittefar skrev: Ja, det er godt nok et pauvert pedalbræt :D ;)

Det har set bedre tider, ja :)  

Planen er, at der skal tilføjes en form for oktaveffekt (Quint, Octavius, Pitch Fork eller Micro Pog) og sandsynligvis en Strymon Mobius. Så skal jeg nok have lavet mig en ny kasse, da min nuværende bliver for lille (har også en trådløs reciever, der skal være plads til), og slutteligt skal jeg da ikke afvise, at en vibe og noget rumklang kan finde vej, men det er bare ekstra bonus.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Sasha »

Barf skrev:
Smittefar skrev: Ja, det er godt nok et pauvert pedalbræt :D ;)

Det har set bedre tider, ja :)  

Planen er, at der skal tilføjes en form for oktaveffekt (Quint, Octavius, Pitch Fork eller Micro Pog) og sandsynligvis en Strymon Mobius. Så skal jeg nok have lavet mig en ny kasse, da min nuværende bliver for lille (har også en trådløs reciever, der skal være plads til), og slutteligt skal jeg da ikke afvise, at en vibe og noget rumklang kan finde vej, men det er bare ekstra bonus.
Nej, nej, nej.

Pil ekkomaskinen af. Så er det fint, som det er nu...

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Lund »

Dit billede virker ikke Stevi

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Odgaard »

Barf skrev: Solgte næsten alle mine pedaler, men nu er der heldigvis begyndt at komme lidt den anden vej igen. Indtil videre ser det således ud:

Billede
Colby Fuzz Sound - er det den samme som Park Fuzz Sound (som den ligner)?

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af DarkoPage »

Fra earthquakerdevices.com: "The Park Fuzz is known as the Colby Fuzz in Europe and Canda."

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Barf »

Jep, der er sikkert nogle rettighedsmæssige grunde til, at den ikke må hedde Park Fuzz Sound uden for USA. 

Fik den ind ad døren i fredags, så har kun fået leget med den en smule her i går, og den lyder da ganske fint. Jeg er ikke blæst helt bagover dog, og den leger ikke så godt med de andre drives. Men mon ikke den, som med så mange andre fuzz-pedaler, lyder bedre, når den ryger ind i en Marshall, som får lidt at leve af i stedet for nu, hvor den var på minimum volume.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Lasse H »

Hej Barf. 

Jeg købte jo en super bass fra '78 eller var det '79 af dig i Aarhus i 2009, tror jeg, det var. Den gang sagde du, at du i hvert fald skulle have en marshall igen. Det har du så fået?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Barf »

Nå for den, det var simpelthen dig, der købte den af mig? Hvor skægt.

Din er fra 1978, kan jeg så sige. Jeg købte mig en anden forstærker (Cornford Hellcat - sådan noget engelsk, semi-håndbygget boutique-stads), som jeg vel nåede at have i tre måneder, inden jeg solgte den og købte en Marshall Super Bass fra 1979. Super smart lavet! :)

Men ja, jeg var tro mod mit ord. Det fungerer bare bedst for mig med en gammel Marshall, det må jeg sande. Kunne faktisk godt tænke mig endnu en på et tidspunkt, bare for at have en lidt anden nuance af Marshall at lege med. Ellers prøvede jeg for noget tid siden en gammel Vox AC50 - det var heller ikke tosset omend noget helt andet.

Er du ellers glad for forstærkeren? Jeg savner den lidt, for den var lige dét nøk federe end min nuværende.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Lasse H »

Jeg byttede den væk for år tilbage til en person, der havde et helt matchende set af top og kabinet. Så fik han to :-)
Det var et eller andet særligt med disse super bass'er. Det kan Sasha nok berette om, men det vist lige vel OT.

... men den åbnede da mine øjne for den slags forstærkere, og jeg har nu nogle andre :-)

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Barf »

Åh, jeg er næsten ked af at høre, at du byttede den væk, men i det mindste lyder det til, at den har fundet et godt hjem :) Og ja, vi må næsten hellere oprette "Hyldest til Marshall Super Bass"-tråden, hvis vi skal fortsætte i denne dur. Den gemmer vi til en regnvejrsdag, som man siger.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Stevi »

Lund skrev: Dit billede virker ikke Stevi
Det var mærkeligt - det ser fint ud hér?!

Nå men, jeg har alligevel rykket lidt rundt på dimserne. Nu ser det sådan her ud:

Billede

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Lund »

nu virker det :)
et rigtigt fedt lille board! lige efter min smag - det kunne jeg sagtens være glad for at bruge.
har du sammenlignet den nye dm2 med den gamle?

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Stevi »

Lund skrev: nu virker det :)

et rigtigt fedt lille board! lige efter min smag - det kunne jeg sagtens være glad for at bruge.
har du sammenlignet den nye dm2 med den gamle?
Fedt :-)

Jeg har ejet et par gamle DM-2'ere, og jeg synes den nye rammer den lige i røven! Men jeg har ikke lavet en egentlig A/B-test. Ligemeget hvad, så lyder den pis'-fedt, og den har den helt særlige evne til at lægge et delay lige det rigtige sted hvor det ikke behøves at være tappet ind til et myrekussehår, men hvor det ligger uden at forstyrre. Lige som de originale. Jeg havde en El Capistan før, og den var jeg glad for, men jeg synes den roder rundt hvis ikke den er tappet helt ind til sangens tempo.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Swampthing »

Billede
Egentlig ikke et særlig godt billede, men det er dét jeg har. Boardet har ikke ændret sig i et par år.
Cornish P2->TRex Møller->Strymon Lex->Cornish SS2->Boss volume med split til tuner(Korg DT10) -> Boss TR2->Boss FL2->EHX Small Clone->Boss DD20->Boss RE20->Strymon Bluesky.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af efrandsen »

Jeg har ikke rykket meget rundt siden sidste år. Småt er godt.. Eller.. Jaja :)

Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Snake Boots »

Stevi, spændende med den nye DM-2w. Vurderet på størrelse, robusthed og lyd er der i min optik ikke noget der slår en DM-2 når det kommer til et helt simpelt slapback-echo. Ved du noget om hvorvidt indmaden/chip er den samme i den nye som i de gamle? Edit: Der er vist også forskel på de gamle.. så ikke en entydig størrelse.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Telemaster »

Billede
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen