Vis dit pedalboard 2015

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Smittefar »

Det gjorde jeg dengang, jeg startede opbygningen af dette board, men det er længe siden nu, og der er sket meget siden da.

Men der er nu rimeligt godt styr på buffere og den slags. Når ellers alle pedaler er slukkede, så, er Soul Food den første buffer, guitaren ser. Boost'n'buff har også buffered bypass og sender guitarsignalet over til forstærkeren. Hele FX loopet sidder i et buffered loop.

Der er også isolerede outputs fra strømforsyningen over hele linien.

Meen når alt det er sagt, så har jeg mere støj i mit setup, end jeg er rigtig glad for. Studiotonen støjer lidt meget i sig selv, og boardet gør det ikke meget bedre.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Michael Vajhøj »

Der er vist ikke sket det helt store:

Billede

Signalvej: Line6 G50 (trådløs) -> BF2M ( buffer, tuner i tuner-out) -> ODR2 (overdrive) -> ODR1 (fuzz'et overdrive) -> DST1 (distortion) -> DDL (delay) -> TR1 (tremolo) -> BR1 (boost)-> FV-500L (volumenpedal) -> buffer...

Omskifteren (Boss FS-5L) bruges til at styre kanalerne på en Carl Martin Headroom (rumklang), men bryder mig ikke rigtigt om den, så spiller helst uden, medmindre jeg skal bruge effekten af en voldsom rumklang. Hvis ikke er der klang i rummet og i PA'et.

Shit in = shit out...
RoadHigh.dk


Vis indlægget.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Stevi »

Billede
Der er ikke sket det store - jeg har anskaffet mig en El Capistan igen. Denne gang sælger jeg den ikke igen :-)
Signalvejen er: TU-3 - Fulldrive - RAT - Micro Amp - El Capistan.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Michael Vajhøj »

I protest mod de mange "21. århundrede pedalboards" med digitale multifætre, har jeg skiftet min volumenpedal ud med en wah... Touché. 

Billede
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Sasha »

- Wha..? 

- Michael Vajhøj..?

Er du sikker på, at du ikke burde gå til læge, bare for sådan lige at blive tjekket for de sådan mest grelle symptomer på, at noget riv-rav-ruskende er galt?

;)

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Vis dit pedalboard 2015

Indlæg af Michael Vajhøj »

Det er som sagt i protest. Andres svigt kan bringe grimme sider frem hos selv den bedste.
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen