Erfaring med Lundgren Tele pickupper?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Erfaring med Lundgren Tele pickupper?

Indlæg af JSThomsen »

Jeg havde en "Lundgren Tele P90 bridge" i en telecaster for noget tid siden. Jeg synes den lød rigtig fedt. Jeg har ikke guitaren mere, men umiddelbart tror jeg, at jeg ville prøve sådan en PU igen, hvis jeg skulle skifte PU's i en tele igen.

Lund
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Erfaring med Lundgren Tele pickupper?

Indlæg af Lund »

ja.... du spurgte om Lundgren...

jeg kender kun hans pickupper fra en lille test på vintage show... lød fint.

Telecaster pu... min absolute favorit er Bare knuckle flat 50´s - hot tele der stadig lyder af tele (bridge position).

beklager det var lidt off topic...

Michael
Last edited by Lund 9 years ago, edited 1 time in total.

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

RE: Erfaring med Lundgren Tele pickupper?

Indlæg af Lasse H »

Fedt. Tak.

Generelt er der vist ret gode oplevelser af hans pickupper.
JSThomsen skrev: Jeg havde en "Lundgren Tele P90 bridge" i en telecaster for noget tid siden. Jeg synes den lød rigtig fedt. Jeg har ikke guitaren mere, men umiddelbart tror jeg, at jeg ville prøve sådan en PU igen, hvis jeg skulle skifte PU's i en tele igen.

Jeg kunne godt tænke mig en tele med en P90'ere i bridgepositionen engang, men ikke lige denne gang.
Lund skrev: ja.... du spurgte om Lundgren...

jeg kender kun hans pickupper fra en lille test på vintage show... lød fint.

Telecaster pu... min absolute favorit er Bare knuckle flat 50´s - hot tele der stadig lyder af tele (bridge position).

beklager det var lidt off topic...

Michael

Se de pickupper jeg vil væk fra er nogle "Fender Vintage '52 pickupper". De er efter min mening så absolut i samme spor som "Lundgrens Vertigo pickupper" (at dømme ud fra hans lydklip). Og de er altså ikke lige mig. Hverken Fender eller Lundgren. Derfor klinger det ikke så godt, når du anbefaler en 50'er pickup. Jeg kan selvfølgelig godt læse mig frem til, at den skulle være anderledes, så jeg lytter lige lidt på den.

Dem jeg er interesseret i er Lundgrens 6,4K Vintage eller 7,3K Vintage.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen