Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Jeg så jo The Dreams i sommer og i hvert fald den ene guitarist spillede på sådan en (jeg tror også den anden gjorde, men det kunne jeg ikke se, da hans rack stod vinkelret på mit synsfelt.

Det lød sgu fedt (til lige den der stilart i hvert fald) - Jeg har flere gange tænkt på, om man bare skulle hoppe på sådan en.
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Et Eleven-gathering lyder da maks hygsomt. Det minder mig så om det med et gathering i det hele taget ... :clap:

Men da I jo er sådan nogle spøjse typer, der stadigvæk spiller over forældet teknologi, skulle vi måske finde en dag, hvor vi kunne sætte den orange stang til en af jeres forstærkere. At teste den over nogle monitors i et soveværelse giver ikke meget mening.

Anyways ... det må blive en gang i det nye år.

Men apropos gathering ... ?? :idea:

@Smittefar - jeg håber da godt nok, den kan andet end nordsøpunklyd ... ellers ville jeg da blive pænt skuffet.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Det ville være løgn, hvis jeg påstod, at jeg ikke ville komme med en let gnækken i skægget, hvis det viser sig, at alt kommer til at lyde af emo-færinger gennem sådan en tingest.

:-)

Retfærdigvis skal det dog siges, at den eneste gang, jeg i embeds medfør har udsat mig selv for The Dreams, spillede de faktisk på Marshalls. Og det lød også skidt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Er du sikker? Der var tonsvis af Marshallkabinetter på scenen, da jeg så The Dreams - Men jeg garanterer, at der ikke kom lyd ud af et eneste af dem.

EDIT: Det kunne da i øvrigt være tophyggeligt at smække sådan en Eleven ud over et PA/Monitorsystem, og så sammenligne med et par forstærkere - Det er jeg helt klart med på.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Ja, på ca. to meters afstand på en blokvogn på torvet i en østjysk provinsby så jeg med mine egne øjne, at den éne guitarist havde en temmeligt "road worn" Marshall 6100 halfstack, og ved nærmere eftertanke havde den anden vist en Mesa-top ovenpå et Marshall 4x12. Og jeg er helt sikker på, at det var dér, lyden kom fra.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

OK - det kan jo være, de skifter lidt alt efter hvor de spiller. Det kan jo også være, at de nu bare er blevet ramt af et 'professionelt lydselskab', der ikke accepterer nogen som helst form for lyd på scenen :'(
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Loomer »

Eller også er det bare fordi at de er The Dreams, som laver musik så nosseløst at Bamses Billedbog-soundtracket lyder som Entombed i forhold til.

Seriøst, det band er så ubegribeligt dårligt, at selv JEG ville løbe tør for skældsord hvis jeg for alvor skulle lukke op for lorteposen.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Funkis »

Kashmir spiller også Eleven, Nephew spiller på Amplitube.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]OK - det kan jo være, de skifter lidt alt efter hvor de spiller. Det kan jo også være, at de nu bare er blevet ramt af et 'professionelt lydselskab', der ikke accepterer nogen som helst form for lyd på scenen :'([/quote]

Det kan også være, at sådan en Eleven-fætter er nemmere at have med at gøre på lokalradioen, i det lokale indkøbscenter og slige eksotiske spillesteder..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

OT: Så er The Dreams med i den udstilling, der åbner på Københavns Museum ... jo, jo ...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af kraen »

[quote="Funkis"]Kashmir spiller også Eleven, Nephew spiller på Amplitube.[/quote]

Spiller Kristian Riis ikke Guitar Rig?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

ITM: Et Hotpotz1-potmeter, så "reference-wah´en" forhåbentlig atter bliver værd at referere til... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM. En Boss OC 2 Octave
Sorte strater lyder bare bedst..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Loomer »

[quote="SustainerPlayer"]OT: Så er The Dreams med i den udstilling, der åbner på Københavns Museum ... jo, jo ...[/quote]

What?!

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin »

[quote="Pluto"]ITM. En Boss OC 2 Octave[/quote]

Har også en OC-2 på vej. :D
Det er en herlig pedal.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Smittefar"]OK - det kan jo være, de skifter lidt alt efter hvor de spiller. Det kan jo også være, at de nu bare er blevet ramt af et 'professionelt lydselskab', der ikke accepterer nogen som helst form for lyd på scenen :'([/quote]

Jeg har aldrig set The Dream live, men jeg kender deres lydmand ganske godt, og han plejer absolut IKKE at være modstander af god gammeldaws lyd, hvor der mic'es forstærkere op...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="kraen"][quote="Funkis"]Kashmir spiller også Eleven, Nephew spiller på Amplitube.[/quote]

Spiller Kristian Riis ikke Guitar Rig?[/quote]

Jo han gør..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="FunkyValle"][quote="Smittefar"]OK - det kan jo være, de skifter lidt alt efter hvor de spiller. Det kan jo også være, at de nu bare er blevet ramt af et 'professionelt lydselskab', der ikke accepterer nogen som helst form for lyd på scenen :'([/quote]

Jeg har aldrig set The Dream live, men jeg kender deres lydmand ganske godt, og han plejer absolut IKKE at være modstander af god gammeldaws lyd, hvor der mic'es forstærkere op...[/quote]

Hils Sylle ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Loomer"][quote="SustainerPlayer"]OT: Så er The Dreams med i den udstilling, der åbner på Københavns Museum ... jo, jo ...[/quote]

What?![/quote]

I kid thee not ... kom ind og se ... fra på lørdag af :!:

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin »

[quote="Martin"][quote="Pluto"]ITM. En Boss OC 2 Octave[/quote]

Har også en OC-2 på vej. :D
Det er en herlig pedal.[/quote]

Det var godt nok en af de hurtigere leverancer. Sendt i går eftermiddag; stod på trappen her til formiddag.
De er nu søde, de kære små.
Billede
Five Fingers - Five Strings

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen