Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

ITM: Line 6 James Tyler JTV-69 Variax :s hock: ... ja de havde lige en enkelt B-Stock hos Thomann ... så blev nysgerrigheden for stor. :D Så må jeg jo leve med at den er sort. Og håbe det også gør dén slags guitarer bedre :lol:

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Jacob »

[quote="SustainerPlayer"]ITM: Line 6 James Tyler JTV-69 Variax :s hock: ... ja de havde lige en enkelt B-Stock hos Thomann ... så blev nysgerrigheden for stor. :D Så må jeg jo leve med at den er sort. Og håbe det også gør dén slags guitarer bedre :lol:[/quote]

Spændende!

Glæder mig til at høre om de har fået dem til at føles og lyde som rigtige guitarer nu?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Kæresten skrev en SMS og bad mig om at stille klaveret op inde i stuen, men når ikke der udtrykkeligt står hvilket klaver må man jo godt køre ud efter et nyt...

Derfor ITM (eller har lige hentet): Yamaha CLP-115 digitalpiano...

Så mangler man bare lige et Rhodes derinde også...
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Jacob"][quote="SustainerPlayer"]ITM: Line 6 James Tyler JTV-69 Variax :s hock: ... ja de havde lige en enkelt B-Stock hos Thomann ... så blev nysgerrigheden for stor. :D Så må jeg jo leve med at den er sort. Og håbe det også gør dén slags guitarer bedre :lol:[/quote]

Spændende!

Glæder mig til at høre om de har fået dem til at føles og lyde som rigtige guitarer nu?[/quote]

Nå - fik lige mail om, at den var solgt for næsen af mig. :roll:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="Michael Vajhøj"]Kæresten skrev en SMS og bad mig om at stille klaveret op inde i stuen, men når ikke der udtrykkeligt står hvilket klaver må man jo godt køre ud efter et nyt...

Derfor ITM (eller har lige hentet): Yamaha CLP-115 digitalpiano...

Så mangler man bare lige et Rhodes derinde også...[/quote]

Så havde jeg jo nok sat et Rhodes op derinde før det der Yamaha-hejs.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af andkrup »

mötley crüe, cardigans, black rebel motorcycle club, the whip, down, kuyss, aerosmith og hellacopters
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af fortytwo »

[quote="andkrup"]mötley crüe, cardigans, black rebel motorcycle club, the whip, down, kuyss, aerosmith og hellacopters[/quote]

Har du fået deres tech.riders, og har du greenrooms nok til alle de mennesker, eller bare plads til tourbusserne..? ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="fortytwo"][quote="andkrup"]mötley crüe, cardigans, black rebel motorcycle club, the whip, down, kuyss, aerosmith og hellacopters[/quote]

Har du fået deres tech.riders, og har du greenrooms nok til alle de mennesker, eller bare plads til tourbusserne..? ;) [/quote]

De kan parkere nede på engen. :)

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af andkrup »

[quote="SustainerPlayer"][quote="fortytwo"][quote="andkrup"]mötley crüe, cardigans, black rebel motorcycle club, the whip, down, kuyss, aerosmith og hellacopters[/quote]

Har du fået deres tech.riders, og har du greenrooms nok til alle de mennesker, eller bare plads til tourbusserne..? ;) [/quote]

De kan parkere nede på engen. :) [/quote]

det jo bare en lille hyglig komsammen :dance:
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af AnotherDan »

ITM: Endnu en ældre billig guv'nor til samlingen... Den samler mani :? :s hock:
Bah

Andreas RJ
Himmelhund
Indlæg: 7
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Andreas RJ »

Sort Ibanez RG7620 med et sæt Bare Knuckle Pickups i. Mums hvor jeg glæder mig, nu skal den bare igennem den danske told og så er den min

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Abemand »

[quote="SustainerPlayer"]
Nå - fik lige mail om, at den var solgt for næsen af mig. :roll:[/quote]

Så snupper du da bare denne her i stedet: Køn er den ikke, men den er rød. http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Line ... 020044-000

Det var da ærgeligt med den anden. Jeg gad godt at vide hvordan de spiller sammen med Warmoth halse. Det ser ud til at man godt kunne komme i problemer med side-adjusteren og den ene af halsskruerne.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Abemand"]
Så snupper du da bare denne her i stedet: Køn er den ikke, men den er rød. http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Line ... 020044-000[/quote]

Jeg må indrømme, jeg nok kun er interesseret i JTV-69 modellen. Og nok kun, hvis jeg kan få den noget billigere end "listepris". Ellers laver jeg mig sgi bare en Warmoth eller to til ... så er jeg næsten dækket ind. :D


[quote="Abemand"]
Det var da ærgeligt med den anden. Jeg gad godt at vide hvordan de spiller sammen med Warmoth halse. Det ser ud til at man godt kunne komme i problemer med side-adjusteren og den ene af halsskruerne.[/quote]

Ellers snupper man en Vintage Modern - så er side-adjusteren elimineret. Og da Warmoth også laver halse til de gamle modeller, kan man jo håbe for muligheden på de nye også. En koreansk JTV+W-hals er stadigvæk en del billigere end en US-JTV. Og jeg er næsten sikker på, at jeg foretrækker den første kombination.

Nå - step 1 er i det hele taget, at de skide JTV kommer i gængs handel. Selv Duke Nukem er jo udkommet ...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

ITM: Digidesign MBox 2 Mini, med tilhørende (download-reg.kode til) Protools. Så skal der satme indspilles idéer i vildskab!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="GodSpeedDK"]ITM: Digidesign MBox 2 Mini, med tilhørende (download-reg.kode til) Protools. Så skal der satme indspilles idéer i vildskab![/quote]
Hvorfor bruger du ikke bare GarageBand som software?
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Abemand »

[quote="SustainerPlayer"]
Ellers snupper man en Vintage Modern - så er side-adjusteren elimineret. Og da Warmoth også laver halse til de gamle modeller, kan man jo håbe for muligheden på de nye også. En koreansk JTV+W-hals er stadigvæk en del billigere end en US-JTV. Og jeg er næsten sikker på, at jeg foretrækker den første kombination.[/quote]

Nu er jeg såån lidt besværlig og vil have en 24.75" hals og de fås kun i Pro versionen. Så ja, det kunne være fedt hvis de også lavede nogle der passer til de nye modeller.

[quote="SustainerPlayer"]
Nå - step 1 er i det hele taget, at de skide JTV kommer i gængs handel. Selv Duke Nukem er jo udkommet ...[/quote]

Vi nærmer os da snart leveringsdatoen og den er ikke blevet ændret længe. Til gengæld har de banket prisen op med 25-30% siden de dukkede op på div. butikssider.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="GodSpeedDK"]ITM: Digidesign MBox 2 Mini, med tilhørende (download-reg.kode til) Protools. Så skal der satme indspilles idéer i vildskab![/quote]
Hvorfor bruger du ikke bare GarageBand som software?[/quote]

1) Jeg fatter briller af at bruge det. Hver gang jeg sætter mig ned og forsøger mig, går der få minutter før jeg sidder og bander over, at det ikke ser ud og virker som Protools.

2) En MacBook deler in- og output, så jeg kan ikke både indspille, og have hovedtelefoner sluttet til samtidig, så jeg skulle alligevel have et eller andet eksternt USB-aggregat, og så kunne jeg lige så godt vælge noget, hvor Protools følger med.

3) Min sangskrivnings-makker indspiller i Protools, og vi vil nu kunne udveksle idéer med hinanden på en ny, og interaktiv måde.

Så derfor :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Odgaard »

ITM: Eftersom jeg ikke har hørt hurraråb fra trommeslageren endnu, regner jeg med, at der lige nu er en laser på vej til ham i posten. Den skal bruges til dette års udgave af vores egen lille festival.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

SHIM (skal hentes i morgen) 2 stk brugte KRK VXT8'ere :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen