Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Sasha"]ITM: Et sæt CS 69-pickupper.[/quote]

Cool! Jeg er spændt på hvad du synes om dem. Eller rettere sagt, hvordan de lyder i DIN guitar. Jeg har af en eller anden grund haft de bedste resultater med CS pickups i et par af mine gamle mapleneck strater. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes måske det bliver lige bluesy nok på min rosewood strat

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kimling"][quote="Turtle"]

Det kunne ellers være cool :-o[/quote]

Nej

(Billede af noget så grimt, at det ikke skal postes flere gange end højst nødvendigt)[/quote]

Nej, det kunne det så ikke. Den er så grim, at det gør ondt at se på den.

Det er bare den der Warmoth Tele/Paul, som Nokia har haft til salg, jeg kom til at købe.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Herligt at nogen endelig købte den - Ellers var jeg muligvis blevet nødt til det - Den ser fandeme godt ud, og den var jo efterhånden åndsvagt billig.
Modded guitars were crap right out of the factory

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af nokia »

[quote="Smittefar"]Herligt at nogen endelig købte den - Den ser fandeme godt ud, og den var jo efterhånden åndsvagt billig.[/quote]

+1

Vh sælger

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Så er den sgu gal igen :D

1 stks Fender '69 Custom Shop Strat. Det er vist en specialordre, da den er født med 10' radius og vistnok jumbo eller medium-jumbo bånd.

Billede

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]Så er den sgu gal igen :D

1 stks Fender '69 Custom Shop Strat. Det er vist en specialordre, da den er født med 10' radius og vistnok jumbo eller medium-jumbo bånd.

Billede[/quote]


Mums
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

For helvede!

"We were unable to process your PayPal payment because of a restriction on your account."

Hvad sker der lige for det? Jeg har sgu da verificeret hele møllen for et halvt års tid siden. Så mange guitarer har jeg da heller ikke købt?

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

[quote="Dannyboy"]For helvede!

"We were unable to process your PayPal payment because of a restriction on your account."

Hvad sker der lige for det? Jeg har sgu da verificeret hele møllen for et halvt års tid siden. Så mange guitarer har jeg da heller ikke købt?[/quote]


Har Pay pal accepteret at du køber for mere end et vis beløb om året.jeg kan vist købe for 20k om året på en gang tror jeg.Det er et helvede at få dem til at forhøje kan jeg mindes da jeg købte Gallagher straten ,men det lykkedes.
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Pluto"][quote="Dannyboy"]For helvede!

"We were unable to process your PayPal payment because of a restriction on your account."

Hvad sker der lige for det? Jeg har sgu da verificeret hele møllen for et halvt års tid siden. Så mange guitarer har jeg da heller ikke købt?[/quote]


Har Pay pal accepteret at du køber for mere end et vis beløb om året.jeg kan vist købe for 20k om året på en gang tror jeg.Det er et helvede at få dem til at forhøje kan jeg mindes da jeg købte Gallagher straten ,men det lykkedes.[/quote]

Pis, nå men jeg må se på det i morgen. Jeg håber sgu det kan gå i orden. Nu vil jeg drikke mig i hegnet

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Dannyboy"][quote="Sasha"]ITM: Et sæt CS 69-pickupper.[/quote]

Cool! Jeg er spændt på hvad du synes om dem. Eller rettere sagt, hvordan de lyder i DIN guitar. Jeg har af en eller anden grund haft de bedste resultater med CS pickups i et par af mine gamle mapleneck strater. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes måske det bliver lige bluesy nok på min rosewood strat[/quote]

.. og efter jeg skrev det her, var jeg naturligvis nødt til lige at prøve en ekstra gang. Jeg loddede CS 69'eren i neck på min rosewood strat. Jeg tager det hele i mig igen.. Hold kæft det lyder godt! Jeg tror sgu det er et spørgsmål om temperament og hvilken lyd man lige søger på dagen.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Stevi »

[quote="Dannyboy"]For helvede!

"We were unable to process your PayPal payment because of a restriction on your account."

Hvad sker der lige for det? Jeg har sgu da verificeret hele møllen for et halvt års tid siden. Så mange guitarer har jeg da heller ikke købt?[/quote]

Det er med al sandsynlighed en restriktion på dit kort - bruger du Visa?

På et Visakort er der en limit på 20.000 kr/løbende 30 dage og en eller anden grænse pr. døgn eller transaktion, som er svær at få oplyst hos NETS. Jeg har næsten lige købt en 2001 69 NOS Strat, og jeg kunne ikke betale den med mit Visa via Paypal, men var nødt til at benytte mit Visa Debit via Paypal i stedet.
NETS er alt for restriktive og blokerer nærmest for at man kan få adgang til sine penge. De sidste 5 gange jeg har været ude at rejse, har jeg fået spærret mit Visa på baggrund af 20.000 kr's-limit'en, som de har regnet sammen på en eller anden langt ude måde, som de i øvrigt ikke vil oplyse. I alle andre lande er max-grænsen på Visa noget man aftaler individuelt mellem bank og den enkelte kunde, men ikke i Danmark.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"][quote="Dannyboy"][quote="Sasha"]ITM: Et sæt CS 69-pickupper.[/quote]

Cool! Jeg er spændt på hvad du synes om dem. Eller rettere sagt, hvordan de lyder i DIN guitar. Jeg har af en eller anden grund haft de bedste resultater med CS pickups i et par af mine gamle mapleneck strater. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes måske det bliver lige bluesy nok på min rosewood strat[/quote]

.. og efter jeg skrev det her, var jeg naturligvis nødt til lige at prøve en ekstra gang. Jeg loddede CS 69'eren i neck på min rosewood strat. Jeg tager det hele i mig igen.. Hold kæft det lyder godt! Jeg tror sgu det er et spørgsmål om temperament og hvilken lyd man lige søger på dagen.[/quote]

Kender godt fænomenet! :-)

Nu må vi se, når de lander, hvilket burde ske på mandag (Og så må vi også se, hvornår jeg får tid til at pusle lidt om mit eget grej - køen er godt nok lang lige p.t.). Men planen er, at de skal i dén af mine Strat´er, som i realiteten nok har den bedste akustiske lyd. Så jeg er også lidt spændt på at høre dem. Nu er der sagt og skrevet så meget om dem. Lige nu sidder der et sæt "flat pole" pickupper fra en ´76 Strat i denne guitar. Og de har i årenes løb være skiftet ud til mangt og meget. Men de er sjovt nok altid vendt tilbage igen. De er ikke det sidste ord, der kunne siges om tyk bund og "sugen tonen ud af guitaren". Men de har nu en ret fed karakter, som så skal bankes ud af guitaren... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Hey Stevi, nej for hulen da. Jeg bruger MasterCard. Jeg har sgu da ikke pengene nu her. Næ, dem skal jeg jo ud og lave den næste måned inden de bliver hævet! Det er jo den eneste rigtige måde at købe guitarer på ;)

Jeg har faktisk lige siddet og kæmpet lidt med det. Det er omsider lykkedes mig alligevel. Jeg ved egentlig ikke helt hvad det præcis var jeg gjorde. Men jeg overførte i hvert fald i to omgange. Altså med shipping for sig. Jeg tror bare problemet lå i at det var en guitar som ifølge eBay ikke kunne sendes ud af England. Jeg lavede så en fake adresse i London, så jeg kunne byde.. Lang historie kort - Jeg valgte så at lade være med at betale shipping i første omgang og overførte det lille shipping beløb som en normal overførsel (også via PayPal)

Puha!

Nå, nu må man hellere være den gode familiefar, så man kan optjene point til at kunne sidde hele aftenen og spille Skyrim :) :) :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

ITM: En Morley Bad Horsie. Så må vi se, om sådan en fætter er noget værd.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"]ITM: En Morley Bad Horsie. Så må vi se, om sådan en fætter er noget værd.[/quote]

Den er meget fed. Men meget transparent og ikke ligeså dåset som fx crybaby eller Vox. Jeg synes den tager flest kegler når man spiller med drive.

Det er lavet flere versioner. Jeg har kun prøvet den første. Den havde jeg for ti år siden. har hørt at de er blevet værre og værre

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Dannyboy"][quote="GodSpeedDK"]ITM: En Morley Bad Horsie. Så må vi se, om sådan en fætter er noget værd.[/quote]

Den er meget fed. Men meget transparent og ikke ligeså dåset som fx crybaby eller Vox. Jeg synes den tager flest kegler når man spiller med drive.

Det er lavet flere versioner. Jeg har kun prøvet den første. Den havde jeg for ti år siden. har hørt at de er blevet værre og værre[/quote]

Jeg har ingen anelse om, om det er en ny eller en gammel, eller noget. Men nu må vi se. Jeg er mest interesseret i, i første omgang, om jeg lidt bedre kan finde ud af dens aktiveringsmekanisme, end min cry-baby's. For cry-baby'ens bliver jeg aldrig gode venner med.

Den vil formentlig kun blive brugt med drive på, da wah-effekten i mit setup ene og alene har til formål at sløre mine manglende evner som lead-guitarist, når jeg spiller solo :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Dannyboy"][quote="GodSpeedDK"]ITM: En Morley Bad Horsie. Så må vi se, om sådan en fætter er noget værd.[/quote]

Den er meget fed. Men meget transparent og ikke ligeså dåset som fx crybaby eller Vox. Jeg synes den tager flest kegler når man spiller med drive.

Det er lavet flere versioner. Jeg har kun prøvet den første. Den havde jeg for ti år siden. har hørt at de er blevet værre og værre[/quote]

Jeg har ingen anelse om, om det er en ny eller en gammel, eller noget. Men nu må vi se. Jeg er mest interesseret i, i første omgang, om jeg lidt bedre kan finde ud af dens aktiveringsmekanisme, end min cry-baby's. For cry-baby'ens bliver jeg aldrig gode venner med.

Den vil formentlig kun blive brugt med drive på, da wah-effekten i mit setup ene og alene har til formål at sløre mine manglende evner som lead-guitarist, når jeg spiller solo :) [/quote]

:thumbup:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"][quote="Sasha"]ITM: Et sæt CS 69-pickupper.[/quote]

Cool! Jeg er spændt på hvad du synes om dem. Eller rettere sagt, hvordan de lyder i DIN guitar.[/quote]

Så fik jeg dem læsset i. Og jeg havde kun lige tid til at prøve dem kort, hvis ikke jeg skulle udfordre min ellers så forstående nabos tålmodighed mere, end godt er. Men lige umiddelbart er det faktisk slet ikke så dumt! De har helt klart fat i noget af det rigtige dér. Jeg tror dog, at de - ihvertfald i denne guitar - kunne have godt af at blive parret med et volumepotmeter, som nærmere var 10% under 250K istedet for 10% over, som det nuværende faktisk er. Men OK: Jeg har slet ikke rodet med finjustering af højder osv. osv. De er bare lige læsset ind med en skovl. Men umiddelbart glæder jeg mig meget til at prøve dem mere og lære dem at kende.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

ITM: Billet til Jelling Musikfestival - Black Sabbath kommer til Jylland 8-)

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Rasser »

ITM: Et styk thon accessory case (<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.thomann.de/dk/thon_zubehoerc ... _33.htm</a><!-- m -->). Så må vi håbe den holder bedre til et liv på landevejen, end diverse alu-kufferter har gjort.

Mvh.
Rasmus.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen