Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

ITM: Tru-Oil :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

48 sæt strenge (Gibson Brite Wires) samt Planet Waves Humidifier, Humidity sensor og feedback buster.
Modded guitars were crap right out of the factory

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin »

ITM: Hardwire DL-8
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM . En Fulltone Full-drive 2.Hjul til 2 bundkasser og en Trex hobo drive til låns eller afprøvning
Sorte strater lyder bare bedst..

andefeldt
Smoke On The Water
Indlæg: 62
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af andefeldt »

ITM: 10U rack, rackhylde og kabelholder til rack.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Itm - Strenge 12 sæt ernie ball 010 og 3 sæt Martin akustiske strenge - el adapetere ledning til min tubescreamer og en jack kabel.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af KrænDyt »

Itm: Et pedaltrain pt-3 i softcase. Glæder mig til at nørkle alle detaljerne på plads på et fint nyt board :) .
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

[quote="Smittefar"]48 sæt strenge (Gibson Brite Wires) samt Planet Waves Humidifier, Humidity sensor og feedback buster.[/quote]

Ja - det er så altsammen in the mail igen - Første pakke gik tilsyneladende i stå på den tysk-danske grænse.
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Rasmus »

ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Odgaard »

[quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]
Holy crap der bliver godt nok plads til et par pedaler dér :) Hvilken hær af pedaler har du planer om at line up?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]
Hvem har hacket Rasmus Skov's bruger??? For han har bestemt ikke et board hvor der er orden i sagerne...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

[quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]


Godt jeg ikke skal slæbe det rundt på cykel eller med bus/tog. :s hock:
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Odgaard"][quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]
Holy crap der bliver godt nok plads til et par pedaler dér :) Hvilken hær af pedaler har du planer om at line up?[/quote]

Verdensherskere bruger ikke mange pedaler, men store pedaler!

Og for det tilfælde at verdensherskere i det hele taget har et pedalboard, er det ihvertfald ikke præget af orden. Som bekendt ryder genier ikke op, men behersker kaos - obligatorisk pensum, hvis man har planer om at tilrane sig verdensherredømmet. Ryddelige pedalboards må ses som et svageligt knæfald for fascistiske magthavere - altså en erkendelse af, at der magthavere, som står over én. Og det strider jo logisk imod positionen som verdenshersker...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Odgaard »

[quote="Sasha"][quote="Odgaard"][quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]
Holy crap der bliver godt nok plads til et par pedaler dér :) Hvilken hær af pedaler har du planer om at line up?[/quote]

Verdensherskere bruger ikke mange pedaler, men store pedaler!

Og for det tilfælde at verdensherskere i det hele taget har et pedalboard, er det ihvertfald ikke præget af orden. Som bekendt ryder genier ikke op, men behersker kaos - obligatorisk pensum, hvis man har planer om at tilrane sig verdensherredømmet. Ryddelige pedalboards må ses som et svageligt knæfald for fascistiske magthavere - altså en erkendelse af, at der magthavere, som står over én. Og det strider jo logisk imod positionen som verdenshersker...

:-)[/quote]
Ha ha. Ja det giver selvfølgelig mening. Store planer = store pedaler. Og der må også være brug for lidt albue/pedalrum, når man sådan skal anlægge verdensherredømmepedalopsætningen :lol:

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Rasmus »

[quote="Odgaard"][quote="Rasmus"]ITM: Custom Thon pedalboard,(80x48x16) indvendigt. Så går der ikke længe inden jeg kan få pedalbrættet der overtager verdensherredømmet! Desværre skal det lige bygges, så der går lige lidt. :P [/quote]
Holy crap der bliver godt nok plads til et par pedaler dér :) Hvilken hær af pedaler har du planer om at line up?[/quote]

Wah->Captain Coconut->Beano Boost->TU-2->Black Finger->Sparkle drive->mudhoney->Rotosphere->volumepedal-> El Capistan.
8-) Og så en Voodoo labs Pedalpower2plus og en ACpower til at drive det hele.
Der skal så bygges en forhøjning hvor strømmen kan ligge inde under, og fordi min rotosphere og black finger, som skal være på bagerste række, er ret høje, så er kassen nødt til at have de der 15-16 cm frirum indvendig.
Hvis alt går galt, så er jeg muligvis nødt til at have en buffer i spil.

[quote="Michael Vajhøj"]

Hvem har hacket Rasmus Skov's bruger??? For han har bestemt ikke et board hvor der er orden i sagerne...[/quote]
hov hov... men det har jeg snart. :D

[quote="Pluto"]

Godt jeg ikke skal slæbe det rundt på cykel eller med bus/tog. :s hock:[/quote]
Det regner jeg stærkt heller ikke med at jeg skal. Det er et tour-board. Til alt det andet har jeg et lille board 40x30, som er "in the making". Eller det færdigt, men jeg mangler lige ordentlige patchkabler, en tuner og lidt strøm.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af DarkoPage »

ITM:
Xotic RC Booster
Epiphone Valve Jr. combo

Må vist hellere begynde at sælge ud... Af noget af mit grej. ;)

Torben
Johnny B. Goode
Indlæg: 121
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Torben »

ITM: en H & K Rotosphere - det bliver helt sjovt at få sådan en igen :-)

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin »

ITM: Et sæt strenge til små 500,- Yikes!
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

ITM: To koncertbilletter: Malk de Koijn og Burhan G. - begge på Posten ... det skal dog lige siges, at Burhan G.-billetten er til min datter, der skal afsted med en veninde, men hun er mindst ligeså meget oppe at køre over dén, som jeg er over Malk-billetten, så vi er glade :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Jejak »

ITM (eller, hentet i går): En Peavey Rockmaster preamp og en Marshall 9100 poweramp - nu skal jeg prøve at have ALT i mit lille rackskab.

...'kæft den preamp kan lyde smadret :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen