Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Jeg tror aldrig, at jeg bliver Roy Buchanan. Og hvis ikke, kan alt, der har med Telecaster at gøre, jo være lige meget. Men gamle Roy havde i dén grad ikke en Bigsby til at kompromitere "klannnnggg" lyden fra stolen på sin Telecaster... :-)

Edit:

Som en lille reminder - sådan lyder en Telecaster:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Odgaard »

ITM: Diverse løsdele fra Musikding og Banzai, så jeg kan bygge en attenuator. Og så kom der også lige et Tonebender mk3 med i indkøbsvognen :)


Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Kimling »

ITM: Flere V-Picks!
Efter jeg begyndte at døje med seneskedehindebetændelse har disse plektre faktisk hjulpet en del på min højrehånd. Screamer-modellen har en god "bevel" der får plektret til at glide lidt lettere over strengene og det afspænder min hånd en lille smule mere end et normalt plekter.
Det' nizzle!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin60 »

Var lidt spontan i søndags og købte et nova system. Tanken er at det skal bruges i mit balle band, og så tilpasse mit board til det original musik jeg spiller.
Har kun haft mulighed for at prøve det ved lejlighedsvolume og gennem mit lydkort, og der er lyder det ganske godt.
Last edited by Martin60 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM. En Fender strat slagplade med HSS huller. Den er vintage white men godt nok hvid i forhold til den gamle Hansen røget slagplade.
Så nu kan jeg snart ikke vente på at få min The Mule ind af døren. Det er tiltrængt for jeg har smadret skulderen efter 4 meters fald fra en stige. Så Les paulen er meget for tung for tiden. Det går lidt bedre med straten
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Swampthing »

Det dér med at falde ned af stiger skal du passe på med....
Spøg til side, det lyder drabeligt! [emoji15]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Snake Boots »

ITM: Dr. Z airbrake. Håber den fungerer godt til at barbere et par enkelte dB af min Deluxe Reverb. Jeg har tidligere brugt en Hot Plate på første klik på andre forstærkere. Det fungerede fint, men alle klik over det første var ubrugelige (dæmper for meget og lyder også skidt). Jeg håber airbraken har flere brugbare niveauer.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM. En Isp G string Decimator på prøve. Har store problemer med støj når jeg køre Ts 808 og Lovepedal Plexi 800 samtidig. Indtil videre fungerer det overraskende godt.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM. Min Bare Knuckle The Mule bridge pick uptil min strat. Nu skal jeg vist bare have lidt lodde hjælp af en kyndig mand. Jeg har valgt en 4 conductor da jeg vil have skiftet til 5 vejs switch. Det kan jeg simpelthen ikke overskue.
Sorte strater lyder bare bedst..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

Har bestilt fra BKP også. HP90 Stockholm sæt og Emerald neck

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af DarkoPage »

Netop inde af døren: Et sæt Roadhouse pickupper. Kopier af de gamle Valco PU'er, der sad i f.eks. National og Supro guitarer, dog i mere almindelig humbucker størrelse. Glæder mig til at få prøvet dem.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

ITM: en Theremin :)

Vi har gang i noget meget syret og efter at have lånt sådan en fætter i et stykke tid var jeg nødt til at bestille en ;) http://www.moogmusic.com/products/ether ... n-standard

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

- Ooohh...

Talrige er de gange, hvor jeg gennem de sidste ca. 20 år har været millimeter fra at købe mig en Theremin. Men "true to character" er jeg altid stoppet lige i sidste øjeblik - ikke så meget fordi jeg VED, at jeg aldrig nogensinde vil komme i nærheden af rent faktisk at kunne spille på sådan én - men mere fordi ét eller andet i mig byder mig at gøre dette til et gør det selv-projekt med rør.

Apropos rør: Nogen her omkring, som kan bukke og eventuelt forkrome kobberrør?

;)
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

Jeg tænkte lige omvendt: Den er så svær at spille på, at jeg er nødt til at have en at øve mig på nu. Og så har den den fordel, at den er ret fed bare at lave sjove lyde med indtil man bliver bedre til faktisk at spille på den. Og selvbygger-tanken slog også mig (den jeg havde lånt var en, han selv havde bygget tilbage i 70'erne). Men jeg tænkte, at på den her måde ville det nok passe med, at jeg er blevet god til at spille på den inden jeg bliver færdig med at bygge en selv engang ude i fremtiden :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af IkkeMig »

Apropos kobber-rør: Jeg lod mig fortælle, at man kan få antennerne fra sådan en Moog som reservedele til ganske små penge, så det kunne være en elefant løsning frem for at bukke nogen selv ;)

Skovgaard
Johnny B. Goode
Indlæg: 138
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Skovgaard »

ITM: 2xNOS Tesla EL34 (efter sælger først havde sendt mig nogle forkerte Svetlana'er, jeg slet ikke havde bestilt. Men det ser heldigvis ud til at ordne sig alt sammen).

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Turtle skrev: Apropos kobber-rør: Jeg lod mig fortælle, at man kan få antennerne fra sådan en Moog som reservedele til ganske små penge, så det kunne være en elefant løsning frem for at bukke nogen selv ;)
OK - Det var jeg faktisk ikke klar over. Men en hurtig søgning afslører, at man kan købe dem med monteringsfatninger og hele pivtøjet til om ikke "ganske små penge", så i hvert fald "nogenlunde menneskelige priser". Så det er da helt klart sådan, at man skal "go about it". Tak for den information! Hvorfor pokker jeg så ikke selv har fået den relativt indlysende idé, kan man jo kun undres over...  :)

Hvor elefant Moog så måtte synes, at løsningen er, melder historien til gengæld ikke noget om...
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Snake Boots »

ITM: En fulltone supa trem og en hulens masse sæt strenge. Jeg er spændt på at se, om jeg de der "slow/fast" og "soft/hard" omskiftere kan bruges til noget meningsfuldt. Mht. tremololyd så er jeg vidst nået dertil, hvor jeg i livesammenhæng holder meget af en helt ordinær optisk tremolo ala den, der er i en bf/sf fender.
Last edited by Snake Boots 9 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

ITM: Two Notes Torpedo C.A.B. og et par reservedele til mine in-ears
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen