Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

NLIHPP (Now Lige Hentet På Posthuset): 2 stk ProCo Excalibur.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

ITM: En helt urimeligt stor indsats for atfå Thomann til at forstå, at jeg gerne vil købe et sæt slæder og et sæt stemmeskruer. Men de er jo helt ubegribeligt tungnemme de tyskere. Jeg ender sgu nok bare med at få 4sound til at bestille det hjem til mig.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Smittefar skrev: ITM: En helt urimeligt stor indsats...
Hvordan sender man den med posten?

;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Man kan godtlægge en stor indsats i posten
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Mjoh...  

Men plejer det ikke være i form af ét eller andet fysisk, som udmaterialiserer sig på baggrund af en stor indsats, eller er der noget, jeg misforstår helt her?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Jeg mener at have lagt en stor indsats i min (e-)brevkorresondance med disse inkompetente slyngler - og denne korrespondance er i (e-)posten :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Ach so!

Men så bare vent og se, hvordan det bliver, hvis du begiver dig i kast med onkel Aage...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Se, det har jeg jo allerede gjort mange gange

Det foregår sådan her:

Jeg har prøvet at ringe/skrive til Søren Pedersen, Jesper Nordam og allerflest gange Morten Kragsholm på guitarværkstedet.

Hver gang svarer de med det samme (på mail samme dag). De formår at forstå, hvad jeg spørger om, de bestiller det og mine varer ankommer rimeligt hurtigt.

Med Thomann sender man en mail, så går der en 3-4 dage, før man får svar, og de har ikke forstået, hvad man skrev i mailen. Efter at have prøvet dette et par gange, hvor man i øvrigt hver gang får svar fra en ny person, som endnu engang har misforstået hvad sagen handler om, prøver jeg så at ringe til dem. Det resulterer i, at man bliver stillet om et par gange, og man ender med at snakke med en gut som "ikke lige kan se ens e-mailkorrespondance, så han kan faktisk overhovedet ikke hjælpe - bare svar på e-mailsne er rådet." Det gør man så, og nu har jeg så fået en 'ordrebekræftelse', der ikke rigtig matcher det, vi har snakket om.

Her er den seneste e-mail før 'ordrebekrælsen'

---

Hi Fabien (I will do it in English this time)






I can see that the tuner knobs are now on the web page, and this is great - Thank you for that






However, I have been asking for three different products. Two is still missing.






1) This set of 3R/3L Schaller toplocking M6 Mini tuners http://guitar-parts.biz/hp14361/M6-Mini-Toplocking-10080523.htm?ITServ=C5c04bb46X14a09d85080X5c6e - They are not on the thomann site, as far as I can see






2) One set of Graph Tech saddles for PRS guitars PG-8220-0G http://www.graphtech.com/products/brands/string-saver/product-detail/pg-8220-0g-string-saver-classics-prs-gold-%286-pcs%29?id=61bd4aee-182b-4dc3-9a3a-6bac6ed9de90 - These should be available through the supplier.






I would like a custom order for the two above items.






Best wishes


Kristian

---





Thomann forhandler både GraphTech og Schaller, og de skulle endda være særligt gode til Shaller. 'Ordrebekræftelsen' indeholder 3 forskellige men uidentificerbare Schallerprodukter og et GraphTech produkt til €8.30 - Det virker ikke rigtig som om, det matcher noget af det, jeg har bedt om.





Jeg har bedt dem ringe til mig i dag. Alternativt overvejer jeg, om jeg skal kontakte Lasse Thernøe (tidligere butikschef i 4sound Kbh. Nu hos Thomann) direkte, eller jeg bare skal bestille hos 4sound.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Ja, det kunne tyde på, at det afhænger meget af, hvem man lige kommer i kløerne på. Jeg kan blot sige, at jeg udelukkende har oplevet utrolig professionel og hurtig service fra Thomann´s hånd - bl.a. i forbindelse med håndtering af en garantisag for et års tid siden. Nu skal jeg ikke prale af at have nogen erfaring med 4Sound´s webafdeling, al den stund at jeg for længe siden har indgået en helt fast aftale med mig selv om, at på baggrund af den service eller snarere mangel på samme, som jeg har oplevet i deres fysiske forretning i Århus, vil jeg ikke lægge en krone hos dem. Men det glæder mig da, at det trods alt tilsyneladende kan lade sig gøre at opstøve anstændig service hos dem.
Last edited by Sasha 9 years ago, edited 1 time in total.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Jeg har faktisk fået en mail fra Thomann i dag, og det lader til, at der er nogenlunde styr på, hvilke produkter jeg skal have - Til gengæld er priserne i omegnen af en faktor 10 forkert (to ud af fire) - i mit favør - så måske skulle man bare bestille.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Itm. Ny voksede Bare knuckle Pg Blues fra Bk. De voksede dem gratis,så det er kun fragten man har betalt.
Lige en finger op til Bare Knuckle herfra. Så skal de bare loddes i igen og håber det har hjulpet på mikrofoni og shit
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Nå, nu har jeg overført penge til Thomann, så nu er jeg edderhyleme spændt på, hvilke varer der dukker op.

Hvis jeg får de varer, jeg tror, jeg har bestilt, har jeg fået en virkelig god pris.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Nå - Thomann havde MXR La Machine på lager - Den har 4sound prøvet at skaffe siden november. Så den købte jeg, og så købte jeg også et udvalg af plektre, så der er lidt at eksperimentere med.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Itm. Min Vanamps Solemate med nye kontakter og modificeret aux indgang nu med tænd sluk lys så jeg kan bruge den til on/off pedal sammen med min Alwan mod. 2203. Det er rart for solematen fylder ad h... til i sig selv. Nu kan jeg spare en pedal på boardet.


Itm. 2 sæt Dunlop locks til mine Gibsons og en stak plektere
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Ja jeg prøver lige at holde gang i gearfreak så- ITM en Carl Martin Hot driv boost vers.1 :-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM- Bivoks og paraffin voks. Nupper lige en gryde på lørdag hvor jeg ved konen ikke er hjemme så jeg kan få lavet noget pick up sovs :-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

Pluto skrev: Ja jeg prøver lige at holde gang i gearfreak så- ITM en Carl Martin Hot driv boost vers.1 :-)
Den, der kører direkte i 230v lysnetstik? 

Dén ville jeg ikke røre med en ildtang. Min bandbuddy har sådan én, og efter at have haft den til reparation (godt nok på garantien) hos selveste Carl Martin i Grenaa fire (!!!) gange, har han opgivet den, og gemt den væk i en skuffe. 

(Disclaimer: Han købte den ny, dengang version 1 var den eneste version, og de kan selvfølgelig være blevet bedre til at reparere deres egne pedaler sidenhen :)  ) 

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

GodSpeedDK skrev:
Pluto skrev: Ja jeg prøver lige at holde gang i gearfreak så- ITM en Carl Martin Hot driv boost vers.1 :-)
Den, der kører direkte i 230v lysnetstik? 

Dén ville jeg ikke røre med en ildtang. Min bandbuddy har sådan én, og efter at have haft den til reparation (godt nok på garantien) hos selveste Carl Martin i Grenaa fire (!!!) gange, har han opgivet den, og gemt den væk i en skuffe. 

(Disclaimer: Han købte den ny, dengang version 1 var den eneste version, og de kan selvfølgelig være blevet bedre til at reparere deres egne pedaler sidenhen :)  ) 
ja den er med 230v stik. Det er min comp/limiter også. Jeg har ikke hørt før at de skulle gå i stykker ,men det må tiden jo vise og min er en Mk1. Og jeg fik skiftet 4 potmetre på comp uden beregning deroppe i grenå og det var ikke pedalen eller CM skyld at det ene pot knækkede. Men jeg skal da nok holde jer orienteret hvis hoten springer i luften.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Peter C »

Potentiometre, swicth, jack, ledning og BKP Piledriver til en MJT tele, som kommer i næste uge.

Har bestilt en .Strandberg* Boden 6 også.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

ITM. Bare knuckle - Stormy Monday pups.
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen