Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Sig frem, beret, fortæl, vis! :D [/quote]

Næ - når jeg skal vente 6-8 uger ... så skal I også :P

Men jeg kan da afsløre, at der er tale om en "spin-off" guitar. At jeg allerede har halsen. At kroppen er "rear-routed" og alligevel også får slagplade.

Og hvis der er en her, der bare med rimelighed kan gætte, hvad det bliver, så giver jeg en bajer til næste Gathering. :)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]Sig frem, beret, fortæl, vis! :D [/quote]

Næ - når jeg skal vente 6-8 uger ... så skal I også :P

Men jeg kan da afsløre, at der er tale om en "spin-off" guitar. At jeg allerede har halsen. At kroppen er "rear-routed" og alligevel også får slagplade.

Og hvis der er en her, der bare med rimelighed kan gætte, hvad det bliver, så giver jeg en bajer til næste Gathering. :) [/quote]

Hmmm... Så giver jeg et gæt på at det er et spinoff af the green meanie - Steve Vais gamle Frank Zappa æra strat:

Billede

Baseret på at du vil have noget floyd hejs, at du elsker strat'er, og at alle vil hade den. :-D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Så leger vi guitar-mastermind. Så du får to pinde for korrekte ting, korrekt placeret. Og en pind for korrekt ting forkert placeret. Og så er du på mange måder meget langt fra mål, da alt andet er helt forkert* :)

*(Heri ikke medregnet at jeg godt kan lide strats og alle vil hade den ... men ...) :!: :P

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Så leger vi guitar-mastermind. Så du får to pinde for korrekte ting, korrekt placeret. Og en pind for korrekt ting forkert placeret. Og så er du på mange måder meget langt fra mål, da alt andet er helt forkert* :)

*(Heri ikke medregnet at jeg godt kan lide strats og alle vil hade den ... men ...) :!: :P [/quote]

Argh... Det er jo helt håbløst. :-D

Jeg går ud fra de to korrekte ting er bridge humbucker og floyd rose. Jeg tænker så at singlecoilen er forkert placeret, og skal sidde i neck, ligeledes en i middle. Du kan jo vældigt godt lide hvide guitarer, så jeg prøver et nyt skud: Jake E Lee spinoff?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Den måtte jeg så lige google. Interessant ... ESP kan nogle gange lave noget fornuftigt.

Men nej - og dit bud er vel ret beset også helt i skoven, hvis man følger din egen logik, og medtager den info du har fået? ;) :lol:

Lidt recap og facts:

Tidligere info: Rear-routed og alligevel med slagplade. Rigtigt gættet: Floyd og stol-HB (det bliver i første omgang din gamle al-8, der kommer i). Det forkert placerede ifht. Vai-guitaren var volumenknappen.

Da alt andet var forkert, så er det jo bl.a. ikke en strat-form.

Den bliver ikke hvid. Det gør slagpladen heller ikke. Der kommer iøvrigt ikke til at sidde andet end de skruer, der skal holde den fast i slagpladen. Det bliver en "bastard", og der er noget, som jeg forstår er dårligt eller forkert spansk med i det.

Haha ... :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Den måtte jeg så lige google. Interessant ... ESP kan nogle gange lave noget fornuftigt.

Men nej - og dit bud er vel ret beset også helt i skoven, hvis man følger din egen logik, og medtager den info du har fået? ;) :lol:

Lidt recap og facts:

Tidligere info: Rear-routed og alligevel med slagplade. Rigtigt gættet: Floyd og stol-HB (det bliver i første omgang din gamle al-8, der kommer i). Det forkert placerede ifht. Vai-guitaren var volumenknappen.

Da alt andet var forkert, så er det jo bl.a. ikke en strat-form.

Den bliver ikke hvid. Det gør slagpladen heller ikke. Der kommer iøvrigt ikke til at sidde andet end de skruer, der skal holde den fast i slagpladen. Det bliver en "bastard", og der er noget, som jeg forstår er dårligt eller forkert spansk med i det.

Haha ... :lol:[/quote]

Den sætning giver ingen mening uanset hvor mange gange jeg læser den. :-D

Hmmm... Så må det være en teleformet shredder, med floyd rose og bridgehumbucker?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Now we're talking. 8-)

Der mangler nok et komma efter fast.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Komma-korrektioner:

Der kommer iøvrigt ikke til at sidde andet, end de skruer, der skal holde den fast, i slagpladen.

Nu er jeg træt :)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Now we're talking. 8-)

Der mangler nok et komma efter fast.[/quote]

Og så gætter jeg klart på Candy Apple red. Slagpladen bliver jo nok sort, med din banana headstock hals.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Tæt på. Tænk du kunne gætte alt det helt uden hjælp. :D

Ja - det bliver en La Cabronita-lindetæskrop i Dakota Red med sort/rød/sort La Cab slagplade. 1 HB og nok med kill-switch og måske noget split-værk. Og der skal KWS-halsen på.

Totalt telecaster-agtigt :lol:

Jeg giver en lunken dåsebajer til næste Gathering. :mrgreen:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

ITM: To laptops og et firewire expresscard - den ene laptop er godt nok til min mor, men den er stadig på vej i posten til mig.
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Lige et hurtigt mockup:
Billede

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Ååårh, hvad?

FEEED, mand!!!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Lige et hurtigt mockup:
Billede[/quote]

Cool - jeg er ikke så vild med den Cabronita slagplade, men det er jo også pænt ligegyldigt hvad jeg synes. :-D Hvad gør du med floyd rose sadlen?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Cool - jeg er ikke så vild med den Cabronita slagplade, men det er jo også pænt ligegyldigt hvad jeg synes. :-D Hvad gør du med floyd rose sadlen?[/quote]

Det er også 50/50 om den slagplade kommer på. Nu er den i hvert fald bestilt med.

Mht. FR-sadlen så skal jeg lige beslutte, om jeg har is nok i maven til selv at fræse og bore, eller jeg må henvende mig til en der har :lol:

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

4 ecc nos valvo -Philips produceret i holland 70-72
Sorte strater lyder bare bedst..

Søren
Still Got The Blues
Indlæg: 295
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Søren »

En Red Witch Famulus overdrive/distortion. Glæder mig til at høre den :)

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Izzy »

En Laney VC15-110. Jeg havde pludselig behov for en mindre forstærker end det jeg havde.
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Dannyboy »

Noget så kedeligt som Neutrik vinkel jacks

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Martin »

ITM: Guyatone PS3. Har egentlig savnet en phaser siden, jeg solgte min russiske Small Stone i efteråret. At denne her så kan være inde i russeren ca. 10 gange ser jeg kun som et plus.

ITM2: En mindre stak cd'er. Forhåbentlig kommer de første i dag.
Five Fingers - Five Strings

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen