Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Swampthing »

ITM (Eller DKEGMS - Der Kommer en gut Med Sagerne) - En Vox Tonelab SE, en del af en byttehandel, det bliver sjovt at prøve sådan een.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

ITM: Diaz Tremodillo. Så må vi se hvad sådan en svensson kan. Sælger skriver, at den lyder fedt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

FÅRK du er nem at sælge til :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]FÅRK du er nem at sælge til :D [/quote]

Ehh ... ??? :wtf:

Hvis det er fordi sælger skriver den lyder fedt, så er det bare the story of my life. Jeg har meget sjældent noget ud af at sidde i en butik/en fremmed lejlighed, og prøve ting af. Jeg skal helst have det med i øvelokalet et par gange, og derfra afgøre med mig selv, om det er snot eller hot. Ikke så meget med guitarer, men med alt andet, og pedaler især.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Hybrid_Child
Still Got The Blues
Indlæg: 204
Tilmeldt: 14 years ago
Geografisk sted: Århus N
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Hybrid_Child »

[quote="Swampthing"]ITM (Eller DKEGMS - Der Kommer en gut Med Sagerne) - En Vox Tonelab SE, en del af en byttehandel, det bliver sjovt at prøve sådan een.[/quote]

Det er et godt bræt. Håber du bliver glad for det. Jeg er i hvert fald godt tilfreds med mit.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/Rapiddominanceb ... nceband</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Smittefar"]FÅRK du er nem at sælge til :D [/quote]

Ehh ... ??? :wtf:

Hvis det er fordi sælger skriver den lyder fedt, så er det bare the story of my life. Jeg har meget sjældent noget ud af at sidde i en butik/en fremmed lejlighed, og prøve ting af. Jeg skal helst have det med i øvelokalet et par gange, og derfra afgøre med mig selv, om det er snot eller hot. Ikke så meget med guitarer, men med alt andet, og pedaler især.[/quote]

men det er da selvfølgelig en reaktion på kommentaren: "Jeg har lige købt en pedal, fordi sælger sagde, den lød fedt" :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Funkis »

Den tremolo skulle eftersigende være noget af det fedeste.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!


Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af KrænDyt »

ITM: Et sæt formstøbte ørepropper. Her på det seneste har min kæreste kunnet høre ting jeg ikke kan høre. F.eks siger hun at bilen "knirker" når den drejer. Ikke om jeg kan høre det, selv om jeg så er nok så stille og skruer ned for radioen og alt muligt. Jeg tager det som et vink med en vognstang, og priser mig lykkelig for at det ikke har udviklet sig til tinnitus.

På øreklinikken sagde de i øvrigt at man kunne købe in-ear monitors der skulle passe lige i når man fjerner filteret. Jeg har søgt, men synes ikke lige jeg kan finde dem på nettet. Nogen tips? Propperne skulle være magen til Rextons.
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Michael Vajhøj »

Altså jeg har formstøbte propper til mine Ultimate IEM, men det skulle være den samme type/størrelse propper der basser til alle nyere typer IEM's... Kræver selvfølgelig at man kan lide at bruge IEM's før det er en god idé, men jeg er glade for mine...
RoadHigh.dk

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Rasser »

ITM: TC Electronics Nova Repeater. Desværre er det mig der sender den retur til Thomann. På sidste job opdagede jeg, at der bag min lyd konstant lå en svag hyletone. Først troede jeg, at det måske kunne være lyset, da der var mange lysstofrør tændt i lokalet. Da jeg så kom i øveren her i ugen var den der stadig, men jeg troede igen det kunne være lyset, da der ikke er andet end lysstofrør der. Da jeg kom hjem fra øveren kunne jeg ikke dy mig for at se, om den stadig skulle være der. Og sørme om ikke den var der. Så begyndte jeg at teste mit setup, og jeg fandt til sidst ud af at det er Nova pedalen der er synderen :(

På den positive side er det hverken min guitar, amp, kabler eller alle mine andre pedaler der støjer. Der er, når TC pedalen er ude af kæden, nøjagtig samme mængde støj med som uden pedaler :D

Nu er jeg spændt på at se, hvor hurtig Thomann og TCs service er.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"][quote="GodSpeedDK"][quote="Smittefar"]FÅRK du er nem at sælge til :D [/quote]

Ehh ... ??? :wtf:

Hvis det er fordi sælger skriver den lyder fedt, så er det bare the story of my life. Jeg har meget sjældent noget ud af at sidde i en butik/en fremmed lejlighed, og prøve ting af. Jeg skal helst have det med i øvelokalet et par gange, og derfra afgøre med mig selv, om det er snot eller hot. Ikke så meget med guitarer, men med alt andet, og pedaler især.[/quote]

men det er da selvfølgelig en reaktion på kommentaren: "Jeg har lige købt en pedal, fordi sælger sagde, den lød fedt" :P [/quote]

Ja, jeg køber jo ikke noget, hvor sælger synes det lyder af lort, jo, vel ... duh ... :roll:

:D

[quote="Funkis"]Den tremolo skulle eftersigende være noget af det fedeste.[/quote]

Fedt! Så er det måske alligevel rigtigt, hvad sælger siger?! :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Swampthing »

ITM : Vox Tonelab SE, Fender Champion 600 og en EHX Hum Debugger.
Jeg glæder mig lidt til hum Debuggeren, da indstråling fra computerskærme i øveren går direkte i min strats single-kogler. :P

SilasBlume
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af SilasBlume »

ITM: en del meter mogami kabel og nogle neutrik stik, strenge, finger plektre. Og hvis det ikke guitar relaterede også lige skal med, så er der også et Canon spejlrefleks på vej.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

hvilket dslr
Modded guitars were crap right out of the factory

SilasBlume
Himmelhund
Indlæg: 12
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af SilasBlume »

Det er skam ikke noget smart. Det er et 1000D fra EOS serien.
Til mit behov ville det være fjollet at købe noget dyrere.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

cool - velkommen til spejlrefleksverdenen - Jeg kan godt afsløre, at det er en rigtig dyr hobby, ligegyldigt hvordan man vender og drejer det - Til gengæld er der potentiale for lige så meget grejnørderi som i guitarverdenen.

Her er dagens guitarskud fra mit DSLR (20D)

Billede
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Jeg kan så kun sige, at den såkaldte "digitale revolution" FULDSTÆNDIGT kurerede min indre grejnørd, når det kommer til fotogrej. Tidligere kunne jeg snakke om Leica, gamle Nikon´er, fede optiker, hemmelige mørkekammertricks osv. osv. i timevis. I dag er et digitalt kamera bare et stykke upersonligt værktøj, som i bedste fald virker.

Men det er faktisk OK. Så får man øjnene op for, at det også her er "piloten", der tæller...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Smittefar »

Det var da trist - men kan du ikke stadig snakke lidt om objektiver, filtre, blitz, og hvad der nu ellers er
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

Joh, jeg KAN nok godt. Om jeg så særligt tit er inspireret til det, er en anden sag. I dag interesserer det mig langt mere, HVAD folk vælger at rette deres kamera (eller mobiltelefon) imod, samt hvordan de gør det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen