Hot Topic - What's in the mail?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Stevi »

In the mail:

Klotz La Grange 3m og 6m vinkel til lige jack.
Boss DD-20
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Sasha »

[quote="Stevi"]In the mail:

Klotz La Grange 3m og 6m vinkel til lige jack.
Boss DD-20[/quote]

Det var eddermame et par store jackstik...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

Billede
Billede

Så blev det alligevel jul :lol: ...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]Billede
Billede

Så blev det alligevel jul :lol: ...[/quote]

Du er jo besat af Goncalo Alves. :D

Fedt med 70'er hoved.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"]Billede
Billede

Så blev det alligevel jul :lol: ...[/quote]

With you on that one! Mums... Men lad nu være at smæk den på et eller andet 80'er-helvede af en bastart

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]
Du er jo besat af Goncalo Alves. :D

Fedt med 70'er hoved.[/quote]

Ahhrr ... besat og besat - det er kun min nummer 2 hals i Goncalo. De fleste er vel besatte af halse af ahorn eller mahogni? ... Det hjælper da også med Pau Ferro gribebræt. Og så var det lige med 70'er hovedet ... det var sgi ikke til at stå for.

[quote="Runem"]With you on that one! Mums... Men lad nu være at smæk den på et eller andet 80'er-helvede af en bastart[/quote]

Jeg aner ikke, hvad du fabler om? :D

Men den er tænkt til at afløse MityMite ahornhalsen på den her:

Billede

Men man aner jo ikke om det bliver fedt ... så det må tiden vise. Ellers er den jo perfekt til en HH Telecaster :P

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Runem »

[quote="SustainerPlayer"][quote="GuitaRasmus"]
Du er jo besat af Goncalo Alves. :D

Fedt med 70'er hoved.[/quote]

Ahhrr ... besat og besat - det er kun min nummer 2 hals i Goncalo. De fleste er vel besatte af halse af ahorn eller mahogni? ... Det hjælper da også med Pau Ferro gribebræt. Og så var det lige med 70'er hovedet ... det var sgi ikke til at stå for.

[quote="Runem"]With you on that one! Mums... Men lad nu være at smæk den på et eller andet 80'er-helvede af en bastart[/quote]

Jeg aner ikke, hvad du fabler om? :D

Men den er tænkt til at afløse MityMite ahornhalsen på den her:

Billede

Men man aner jo ikke om det bliver fedt ... så det må tiden vise. Ellers er den jo perfekt til en HH Telecaster :P [/quote]


Faren ved at købe enten en krop eller en hals hjem er jo, at man så har en krop eller hals i overskud... Og vupti - så blev man nød til at købe en ven til den!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="Runem"]
Faren ved at købe enten en krop eller en hals hjem er jo, at man så har en krop eller hals i overskud... Og vupti - så blev man nød til at købe en ven til den![/quote]

I så fald elsker jeg at leve livet farligt! :mrgreen:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"] Ellers er den jo perfekt til en HH Telecaster :P [/quote]

Ja, hvad bliver der af den? :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"] Ellers er den jo perfekt til en HH Telecaster :P [/quote]

Ja, hvad bliver der af den? :) [/quote]

Ting tager tid. :!:

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Runem »

Nu det jul igen og nu det jul igen.... lalalalala... Og jeg håber fandenfusemig ikke, at min nye guitar kommer til at ligge på køl i juleposten!!!

Men den er afsendt fra sælger i Köln i dag.... :)

Derudover en 8-loop switc fra Loopmaster.. Forventer ikke at få den forløbig dog... Snailmail...

Og så lige en daisychain fra T-Rex. De er løbet tør for Daisy Chains, men det lykkedes dem at støve en op fra en returneret strømforsyning. De smed den i en kuvært med det samme uden at den koster mig en krone... Fandme god service! Jeg bruger også deres produkter med stor glæde, skal det lige siges :)

Billede

Billede

Billede

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Den ser altså lidt lækker ud den der duesenberg.Har du en tracking kode på den så du kan følge den?
Sorte strater lyder bare bedst..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Runem »

[quote="Pluto"]Den ser altså lidt lækker ud den der duesenberg.Har du en tracking kode på den så du kan følge den?[/quote]

Det regner jeg i hvert fald med at få i aften eller i morgen. Har både talt i tlf. og mailet en del med sælger, som er er et tysk par, hvor pigen ikke længere spiller guitar. Så efter lidt kommunikation for at få rene linjer mht., hvordan fragt osv. skal foregå, overførte jeg penge i dag. Og de ville sende hurtigst muligt evt. i aften.


Satser ret meget på, at turen fra Tyskland til Danmark ikke tager meget mere end et par dage.

Modellen er i øvrigt en Duesenberg CC i trans orange, hvis du ikke lige var bekendt med dét.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Runem"][quote="Pluto"]Den ser altså lidt lækker ud den der duesenberg.Har du en tracking kode på den så du kan følge den?[/quote]

Det regner jeg i hvert fald med at få i aften eller i morgen. Har både talt i tlf. og mailet en del med sælger, som er er et tysk par, hvor pigen ikke længere spiller guitar. Så efter lidt kommunikation for at få rene linjer mht., hvordan fragt osv. skal foregå, overførte jeg penge i dag. Og de ville sende hurtigst muligt evt. i aften.


Satser ret meget på, at turen fra Tyskland til Danmark ikke tager meget mere end et par dage.

Modellen er i øvrigt en Duesenberg CC i trans orange, hvis du ikke lige var bekendt med dét.[/quote]

Tyskerne plejer at være ret hurtige til at sende, men det er nok mere når den rammer PostDKs kontor, at det tager sin tid.. Medmidnre den blvier sendt med UPS eller GLS?
Vi glæder os i hvert fald til et flash..

NG: Schecters 7 og 8 stregnede fra Hellraiser og Blackjack serien.. EMG, flotte indlæg og Palisander versus Blackouts, Ibenholt, men dog kun et AC/DC wannabe indlæg på 12. bånd.. Men så er der også kommet Jeff Loomis med fast bro! damn ville godt hører hvordan en syvstrenget reagerede og lød med maple fretboard

Billede Billede Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af CobraPizza »

Og så de 8 stregnede

Billede Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Pluto »

Det tog kun lige godt en uge med min Gallagher strat fra usa inden den stod hjemme i stuen.Så et par dage lyder rimeligt.Men det havde selvfølgelig været fedt med et tracking nummer.
Håber du får det imorgen.Eller guitaren hvis du er rigtig heldig imorgen.
Jeg har desværre aldrig spillet på sådan en Duesenberg ,men de får da god kritik rundt omkring ,så den er sikkert fed.
Sorte strater lyder bare bedst..

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Runem »

[quote="Pluto"]Det tog kun lige godt en uge med min Gallagher strat fra usa inden den stod hjemme i stuen.Så et par dage lyder rimeligt.Men det havde selvfølgelig været fedt med et tracking nummer.
Håber du får det imorgen.Eller guitaren hvis du er rigtig heldig imorgen.
Jeg har desværre aldrig spillet på sådan en Duesenberg ,men de får da god kritik rundt omkring ,så den er sikkert fed.[/quote]

Har haft en anden Duesenberg i samme prisleje. En Tv Outlaw. Men var helt solgt, da jeg prøvede CC'eren. p-90'er i neck' og humbucker i bridge. Hollowbody.mmmmnnn...

Tager den med ro. Der kan jo være mange ting, der spiller ind. Men opdaterer lige, når jeg ved noget mere. Det vigtigste er, at den bliver sendt sikkert. De har taget et billede af den inden afsendelse, så vi kan dokumentere, hvis den får en hård behandling undervejs.

Nu ser vi. Håber og satser på, det går gnidningsfrit...

Cobrapizza: Det er en "whats in the mail"-tråd :) Ikke bare gas... men udlevet gas!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af CobraPizza »

Ikke længere.. Gas'en tog overhånd, og der er en nu sådan en bassemand in the mail..

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Jejak »

[quote="CobraPizza"]
...Blackouts, Ibenholt, men dog kun et AC/DC wannabe indlæg på 12. bånd..

Billede [/quote]

Det lyn er til gengæld også det eneste ufede ved den guitar! Jeg ville ikke brokke mig over en 6streng udgave i aged black satin.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Brugeravatar
Jejak
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Hot Topic - What's in the mail?

Indlæg af Jejak »

[quote="CobraPizza"]Ikke længere.. Gas'en tog overhånd, og der er en nu sådan en bassemand in the mail..

Billede[/quote]

Tillykke med dyret!
Har selv sådan én stående og det er en super lækker guitar. Det eneste jeg overvejer at ændre ved min er evt. at slibe lakken af halsen - den er pt. meget chunky og jeg kan bedre lide feel'et af en ulakeret hals.

...og så er det i øvrigt en rigtig flot guitar.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.facebook.com/BloodLabel">htt ... odLabel</a><!-- m -->

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen