Plastic knækket - rør ubrugeligt?

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Plastic knækket - rør ubrugeligt?

Indlæg af 39 Special »

I dag var jeg i Herning, og jeg besøgte i den anledning Sharp Music, som holder ophørsudsalg. Jeg bor et stykke væk, så det var mit første besøg på stedet.

Jeg faldt over to brugte TAD EL34L, der var så billige, at jeg ikke kunne lade være at købe dem.

Ved udpakningen viste det sig, at på det ene er "plastictappen i bunden" brækket af, så man kan se "bunden af glasset". Er røret - af den grund - ubrugeligt?

Jeg fik i øvrigt en rigtig hyggelig snak med den flinke indehaver, som - trods ophøret - ikke var bitter, og som havde masser af mod på tilværelsen.

Der var i øvrigt bl.a. 4-5 US-strater tilbage, som stod til ca. 8.000 kr./stk. og en sort ES-335 til 11.500, men ellers var der ikke så meget, heller hvad angår pedaler, kabler, remme osv.
Last edited by 39 Special 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Plastic knækket - rør ubrugeligt?

Indlæg af Sasha »

39 Special skrev:

Ved udpakningen viste det sig, at på det ene er "plastictappen i bunden" brækket af, så man kan se "bunden af glasset". Er røret - af den grund - ubrugeligt?
Nej. Hvis ellers benene er intakte, og der ikke er kommet luft i røret, betyder det ikke noget. Du skal selvfølgelig sørge for, at det kommer korrekt i soklen.
Last edited by Sasha 8 years ago, edited 1 time in total.

39 Special
Himmelhund
Indlæg: 31
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Plastic knækket - rør ubrugeligt?

Indlæg af 39 Special »

Sasha skrev:
39 Special skrev:

Ved udpakningen viste det sig, at på det ene er "plastictappen i bunden" brækket af, så man kan se "bunden af glasset". Er røret - af den grund - ubrugeligt?
Nej. Hvis ellers benene er intakte, og der ikke er kommet luft i røret, betyder det ikke noget. Du skal selvfølgelig sørge for, at det kommer korrekt i soklen.
Tak for svaret.


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen