Flash: Mayones Duvell

Hvis Jimi, Eddie, Slowhand eller Slash ikke siger dig noget, er du nok gået forkert
Besvar
Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Flash: Mayones Duvell

Indlæg af Pickles »

Godaften!
Det er mange år siden, at jeg sidst postede en flashtråd. Men nu har jeg fået en spritny guitar hjem, man ikke ofte støder på herhjemme. 

Jeg havde nemlig en Mayones Duvell 6 Standard med hjem fra sommerferie i Polen. Mayones er meget rost på nettet, så det var spændende at se, hvordan de er i virkeligheden.
Mahognikrop, ahorntop, 25,4" mensur, Hipshot stol og stemmemekanikker, Seymour Duncan Nazgûl og Sentient pickupper.

Jeg havde først forespurgt en pris hos 4Sound, men de kom ved et uheld til at give mig indkøbsprisen først - så da jeg opdagede størrelsen på avancen, bestilte jeg den i stedet i Polen. Mayones ville selvfølgelig ikke sende mig guitaren uden om deres officielle forhandler, fair nok. Men det var okay, hvis jeg selv hentede den i værkstedet i Gdansk. Prisen ville blive en 7-8000 kr. lavere end hos 4 Sound. Så familien tog til Polen på sommerferie i år. :)

Den har kun været en enkelt tur ude i øveren, men mit første indtryk er, at den spiller fuldstændig sublimt og lyder rigtig godt. Den havde en meget smuk og klar akustisk lyd - altid et godt tegn - og forstærket skærer den fyldigt og klart igennem. Sentient-pickuppen har en fin sololyd og en fantastisk cleanlyd, og Nazgûl i stolpositionen er godt nok en hård rockpickup, men kan også lidt af hvert.

Der er et par små fejl i malearbejdet, men alt andet er 100% udført. Jeg er meget tilfreds.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Last edited by Pickles 8 years ago, edited 1 time in total.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash: Mayones Duvell

Indlæg af Odgaard »

Den ser jævnt vred ud :) tillykke med den.
Derudover står den godt til havemøblementet.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Flash: Mayones Duvell

Indlæg af Smittefar »

Det er sgu et flot hegn - Jeg ku godt :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Flash: Mayones Duvell

Indlæg af Odgaard »

Og en fremragende måde at vælge sommerferie på :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen